Eerste ronde clomid...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marittt, Nov 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    2,252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ooww Esthertje wat spannend! Ik hoop dat alles goed is gegaan!

Liefs Nikkie

2. Milla

Milla Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik kom met jullie meeschrijven!
    Ik ben Milla en sommigen van jullie kennen mij misschien ook al uit andere forums (PCO-forum, Milla terug in de mmm enz).
    Ik heb al 2 dochters van 4 en 1,5 en heb dus PCOS. Van mijn oudste ben ik in de eerste ronde met 50mg clomid zwanger geworden en de jongste is spontaan gekomen, maar wel na 2,5 jaar geen anticonceptie te hebben gebruikt. Nu gaan we dus voor een derde en dus weer terug aan de Clomid.

Ik slik nu voor de 2e dag Primolut en mag als ik ongi wordt beginnen met Clomid. Ik ben best positief ingesteld omdat het de vorige keer (5 jaar geleden) meteen de eerste ronde met Clomid raak was. Dat wil niet zeggen dat dat nu ook is, zo realistisch ben ik wel, maar we zien wel.

Ik wens jullie allemaal veel succes!

Milla.

3. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    @bengel ik duim hardstikke hard voor je! het moet gewoon nu raak zijn! ben echt benieuwt voor morgen! duimduimduimduimduimduim

4. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    @milla welkom hier! tis hardstikke gezellig :D

5. bengel

bengel Niet meer actief

thanx patje, spannend hoor

6. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @patje : ja de arts in het zh zei dat hij er niks aan kon doen behalve afwachten .... dus ik heb maar even op eigen iniatief de fysio gebeld , de fysio zei dat het goed te verhelpen is met therapie en bijv een bandje zodat je minder pijn hebt !
    maandag heb ik een afspraak bij de fysio dan hoop ik dat het goed komt !
    want thuis zitten is niks ....

@ bengel : ik ga voor je duimen ben razend nieuwsgierig !

@ milla : welkom !

L.sybje

7. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

milla, (helaas) welkom hier. ook hier 1 met pco helaas. hoop dat de clomid snel resultaat geeft!
    succes

bengel; sterkte meiss

es, je hebt het al achter de rug, hou je buikje maar lekker warm voor frummel :D

sybje, wta balen dat jhet zo moest gaan zeg

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

*breekt ff in voor een heel egoistisch berichtje*

Essie de pessie....

Meid.... Ik ben zooooo trots op jou en edjefredje. Ooowww ik duim voor een klein lieft... beeb! Echt spannend! Ben zo blij! Ben gewoon blij voor lullie!
    *zucht* *zwijmel*

*breekt weer uit*

9. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Hallo Dames

Zo... die zit er in, en die laat ik de komende 9 maanden niet meer gaan ;)

Heel gek idee dit, er zit nu iets in mij, wat samen van mijn lieffie en mij is....
    Nu maar hopen dat het er ook blijft zitten!

Wen, thanks! Had al een beetje door dat je blij was hahaha, volgens mij heb ik wel 4 sms-jes van je gehad ! Superdinnetje!

Mila, Welkom hier hoop dat je hier niet te lang hoeft rond te hangen :)

Sybje thanks... en inderdaad niet echt een leuke manier om het zo aan je schoonmoeder te vertellen....

Sam ik zal mijn buikje goed warm houden! Geen naveltruitjes hihihih ( alsof ik ze heb)

Patje... spannend bij jou! Nog geen groene voeten?

Liefs, Esther

10. sam mv kylian

haha essie.
    lijkt me idd ene raar idee.
    ik duim en hoop en weet zeker dat je hem/haar pas over 9 maanden los laat

is er trouwens maar 1 teruggeplaatst? waren er nog meer of niet?

11. wendyp

wendyp Niet meer actief

4? Zo weinig maar? Hmmm toch beter mn best doen.

Hoeveel waren er eigenlijk bevrucht?

12. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Oh ja, dat is natuurlijk ook nog NIEUWS!

van de 9 waren er 6 bevrucht! hahah goed he!

Er is er 1tje teruggeplaatst

13. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Vanavond Babyboom he! 20.30 ned 1.
    Ben erg benieuwd

14. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    @es wat een goed nieuws! nu maar duimen dat hij/zij blijft zitten! nee ik heb nog geen groene voeten, wel koude voeten, telt dat ook? haha

hoe zou het met bengel zijn?

15. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Van mij mag dat best tellen hoor ;)

16. sam mv kylian

wauwieee, das goed nieuws, van de 9 6 bevrucht.
    superesssssssss

en babyboom staat hier ook al vast, word naar gekeken :D

17. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,209
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Esther: 6 van de 9 bevrucht wat een super score meid :) en hopelijk gaat het lekker goed innestelen en heb je over 9 mnd een mooi, lief en gezond beebje. Wat gaan ze met die andere bevruchte embryootjes doen? invriezen?

denise: hoop dat je gewoon een eisprong hebt gehad. Raar van dat drukkende gevoel met plassen maar kan misschien ook zo zijn dat je eierstok beetje opgezwollen is dat je dat voelt misschien?

bengel: spannend meid ik duim nog steeds (duimen zijn heel moe ;) ) en fijn dat je ook binnenkort met iui mag beginnen kan me voorstellen dat dat nu ook wel tijd wordt je bent al zo lang bezig.

patje: nog paar dagen geduld hebben pfff hoop het ook voor jou hoor meis.

all: hier nog steeds geen postieve ovu test maar voel hem nog wel zitten. Ga vanavond maar lekker sexen en blijf gewoon doorgaan met testen..........frusterend weer maar heb hem wel vaker op dag 17 á 18 gehad.

gr vruchtje

18. bengel

bengel Niet meer actief

met bengel alles wel oke

maak me wel gek hoor..
    zo van: ik geloof nooit dat IK zwanger ben, dat kan toch niet
    andere kant:
    hmmm echt grotere borsten, collega zei het zelfs, harde borsten, gevoelige tepels, bloedverlies maar zonder kramp, vet haar, geen puistjes, bloedend tandvlees, en gewoon veeel mensen die zeggen dat mijn ogen anders staan: effe tellen, buuf, c, M, T, mama L, 6 personen!

morgen om half 7 test ik, als het neg is, om 12 uur echo, daarop kun je bijhet BM slijmvlies zien of het ongesteldheidsbloed is of niet

Heb natuurlijk gegoogled en bij predictor staat dat de vrucht zich hapt in bm slijmvlies, wat als gevolg kan hebben datje helder bloed verliest. dit kan 2 tot 3 dagen aanhouden (voor mij is dit dag 2, en pas vandaag 2e maandverband, hoefde niet, was amper 'gevuld' maar bah, voel me anders vies)

DUIMEN JULLIE NOG EFFE VOOR ME?

xxxx

19. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden even een vraagje .....
    sinds mijn eisprong heb ik heel erg veel last van witverlies :oops:
    is dit normaal ?
    heb dit eigenlijk nog nooit zoveel gehad , t is ook een beetje kwarkachtig ....

oh ja : als ik niet beter zou weten zou je denken dat ik zwanger ben ......
    haha hubbie is aan het klussen .... het lijkt wel nesteldrang joh , hij wil zo snel mogelijk het huis af hebben... :confused:

L.sybje

20. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    @ Esther; wow, wat een goede 'score'! Hoop zo dat het blijft zitten en dat je jezelf straks (lees: snel) echt 'zwanger' mag noemen!

@ Bengel; je kansen zijn nog niet verkeken... ik heb hele goede hoop voor je, als ik morgen uit bed kom (heb vrij) dan kom ik gelijk kijken... en dan wil ik niets anders lezen dan een hele vette positieve uitslag!

@ Sybje; ik had elke maand na mijn eisprong veel witverlies, dus dat zegt niet zoveel.

@ De rest; heb niet alles teruggelezen... duim ondertussen voor iedereen (inclusief mezelf ;) )!

Dikke knuffel!

Share This Page