Eerste ronde clomid...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marittt, Nov 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    bengel duim voor je!

en es voor jou ook!

morgen de uitslag van bloed ik ga er vanuit dat ik geen ei heb gehad en dat mn ei doorgegroeit is naar een cyste dus als ze dan belt en zegt dat het niet goed is ga ik vragen om een echo en dan provera en dan ga ik toch nog een ronde proberen ofzo als dat mag want ik ben niet verzekerd voor spuiten. ik ga nu uit van een rampscenario. voel me zwaar kut druk in mn buik wordt steeds erger.

2. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    @denise jemig dat is ook niet leuk. ik hoop toch echt voor je dat je ei wel is gesprongen hoor!
    @katrien ik duim ook voor jou hoor
    @sybje, heb ik ook hoor gewoon ranzig hoe veel soms.
    @bengel, morgen half 7 spannend, maar van dat vette haar hebik ook, gisteren gewassen en nu is het alweer vet :(
    @vruchtje, nog steeds geen positieve test? jemig. lekker seksen vanavond kan niet missen dan toch?

3. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

he meiden,
    hebben jullie babyboom gezien.
    pff zijn heel wat traantjes gevallen hiero ;)

4. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    wij hebben het ook gezien .....

en ik zit hier ook met nate wangen hoor , hoop dat het zo stopt , vind het heel confronterend .......
    hubbie zei al ga jij maar even lekker het forum op nadat hij mij getroost had .

L.sybje

5. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    oepsi 2 keer :oops: ;)

6. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

haha hubbie was hier snel gevlucht :D

7. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    nee die van mij niet , hij kan ook al nooit mee naar het zh dus dit vindt hij wel intressant

L.sybje

8. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Ik heb het ook gezien... Vriendje heeft ook natte plek op zijn overhemd omdat ik daar met mijn hoofd lag.

Wat een types he....

Zag gewoon een oud-collega (die Jay, die zanger) Nou ja collega, had hem 4 keer per dag aan de telefoon, hij zat in de vestiging in Eindhoven haha grappig zeg!

9. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    Heb het ook gezien... ik heb niet zo'n last gehad van traantjes. Manlief vertelde stoer dat hij een boek ging lezen, maar hij heeft tijdens het programma geen letter gelezen! :)

Vond de gezamelijke zwangerschapstest wel weer een beetje hard. 23 van de 100 vrouwen zwanger... het lijkt zo makkelijk! :rolleyes:

Het is wel een programma wat we vaker zullen kijken... maar die opmerking van Caroline: 'het komt wel goed' is wel het foutste wat je kan zeggen he? Als iemand mij die zekerheid kon geven zou ik me nooit meer druk maken om alle behandelingen en onderzoeken die je moet doorstaan!

10. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    23 van de 100 komt dus wel neer op zo'n 20% dus dat klopt wel... heb het programma niet gezien nu spijt van achteraf maar ja... ik ben zo zenuwachtig voor het telefoontje van morgen.

o ja ES wanneer weet je of het goed is ingenesteld of niet? ook 2 weken? of ligt dat bij ivf weer anders?

11. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    en bengel ik duim vannacht in me slaap gewoon voor je door hoor!

12. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Bengel?

Denise, ja ik moet gewoon 2 weken wachten...pfff

13. bengel

bengel Niet meer actief

sorry......
    slik...

negatief!

moet strak naar zhuis voor echo: kijken of het toch een ongi was (maar geloof ik niet bijna niet gevloeid)
    Ik zou pas vandaag of morgen echt mogen testen, misschien te weinig HcG? en als ik op mijn ma lijk kan ik pas bij 2maand pos testen..

maaarruh...............t zal wel niet..laat me maar zsm ongi worden, kunnen we alweeeeeeeeeeer verder...
    Ik zei vanochtend huilend tegen tim dat ik dit echt maar 1 x doe hoor...nooit meer hiernaQ! MEt 1 ben ik ook gelukkig

Dochter van mijn moeders vriendin mailt me zojuis, ze heeft eiceldonatie en is zwanger..2e ivf 2x zwanger: 1x mk...ik ben STIK jaloers nu..zucht..

IK WIL OOK, WIJ WILLEN OOK WIJ WILLEN OOK

babyboom kijk ik niet...bewust niet..

12 uur in zhuis, ga daarna meteen boodschappen doen, hoop 1 uur online te zijn wb uitslag daar..

kan iemand me effe knuffelen? :cry:

14. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    @bengel jemig meis das mooi kut
    huggggg

15. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    @ Bengel een hele dikke knuffel voor jou...! Hoop dat je vanmiddag positief nieuws hoort, zo niet... laat dan de ongi inderdaad maar komen. Ik duim nog even verder, en lees vanmiddag je berichtje wel weer!

Kop op!

16. demi123

demi123 Bekend lid

Jun 29, 2007
    820
    0
    16
    Hoi eiden,

Vandaag heb ik op cd 11 mijn eerste follikelmeting gehad. Helaas was er geen eitje groot genoeg om te springen... De grootste was 8 mm.

Maandag moet ik weer heen om te kijken of ie gegroeid is en anders moet ik clomid 100 mg gaan nemen. Oh ik hoop zo dat dat niet nodig is.

Wat denken jullie zal ie nog groeien?

Liefs Demi

17. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,062
    0
    0
    Knuffel voor Bengel,
    kop op hoor, het is nog niet over!

18. bengel

bengel Niet meer actief

dat klopt

collega keek me net aan, en zei: je ziet er moe uit, maar aan je ogen zie ik nog steeds iets anders dan anders
    K weet dat ik daar niet van uit moet gaan, maar is toch frappant dat inmidels 5 mensen iets zien?

19. bengel

bengel Niet meer actief

bloedverlies is inmiddels weg: heb dus woe en do gevloeid en nu is het (even) weg...

20. wendyp

wendyp Niet meer actief

@bengel... dikke knuff meis! Laten we duimen dat je inderdaad op je ma lijkt! En net zoals shaartje zegt, het is nog niet over!

Share This Page