Eerste ronde clomid...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marittt, Nov 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    he bengel wat rot maar ik blijf duimen voor je hoor dat bloedverlies is idd wel heel raar dus het kan allemaal nog!

hier in afwachting van het telefoontje nog een kwartier ongeveer... spannend!

2. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    @demi: zeker kan je ei nog groeien, meestal springt je ei met clomid later dan in een normale cyclus mijn ei spring bijv pas rond dag 21...

3. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,077
    2,220
    113
    Brabant
    he denise, ben je al gebeld? en?

4. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    nee nog niet gebeld aaaaaaaaaaaaaaaaa word zo zenuwachtig

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,209
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Bengel: Dikke knuffel hier van mij. Je kans is nog niet verkeken toch?. Hoop dat je lichaam gewoon hcg te langzaam aanmaakt.

denise: en..........................hoop op goede uitslag voor je.

all: ik heb ook naar babyboom gekeken. Ik vond het ook wel confronterend maar hoefde ook geen traantje weg te pinken. 23 vrouwen zwanger van de 100 moet ons juist hoop geven meiden. Trouwens net een posi ovu test :)

wat zal ik doen vanavond vrijen of morgenochtend? Sorry voor mijn onzekerheid. gisteravond voor laatste geklust.

gr vruchtje

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,209
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Bengel en denise ik ben zo nieuwsgierig.....................................

7. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    Bengel............ ik zit al een uur op een positief berichtje te wachten!

8. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    nou duurt wel lang met de dames zeg ..... ;)
    ben ook nieuwsgierig !

L.sybje

9. Katrien Duck

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    [-o<

10. bengel

bengel Niet meer actief

helloo

k ben meteen boodschappen gaan doen, met tim die vrijnam, sorry..

nou ik heb daar bloed moeten prikken voor oestradiol en zwangerschapstest en morgen weet ik dus meer...
    als het negatief ismag ik wel meteen weer spuiten morgen al..dus wat het is, het gaat alweer 'snel' vrijdag zou ik een FM hebben.
    Ik hoooooooooooooop alleen dat het niet zo is, en gewoonz wanger, maar zal wel niet..

morgen laat ikw el weten, ga nu met vriendje op pad.
    (eerst huppel en knuppel vangen, sorry foto komt echt nog)
    Lief dat jullie aan me denken dinnejtes>, zelf mijn beste vriendin sandy, zit nu op cran canaria heeft net op hyves een bericht achter gelaten
    TOFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFff

Heb wel al vast hormonen gehaald. stond ik in apotheek, zag een vrouw dat ik gonal kreeg, en zuchtte, zei ze : ik heb er zeven maand over gedaan met spuiten, komt echt goed joh..
    is toch wel fijn te horen.
    gr een verwarde bange bengel

11. Katrien Duck

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    Ik blijf gewoon doorduimen Bengel!

Veel plezier vanmiddag!

12. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    bengel kreeg je ook niet direct uitslag van zwt ?

L.sybje

13. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

Jun 4, 2006
    506
    0
    0
    ik heb vanmorgen in het zk een test gedaan en deze was ook negatief.
    nu wachten op de volgende ongi en door naar de volgende ronde.

ik heb babyboom ook gekeken. op de internetsite kun je zien hoeveel mensen en tijdens de 10 afleveringen zwanger zijn geworden, dus er is ook nog hoop voor ons.

14. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    nou de uitslag van de bloedtest was niet zo goed... prog was wel hoger dan maandag maar nog neit hoog genoeg dus ik moet nu wachten tot ik ongesteld wordt en als ik na het 1e weekend van november nog niet ongesteld ben geworden dan moet ik ook bellen. kortom: ZWAAR K U T

waarsch. dus geen eisprong gehad flink gejankt de hele middag nu een beetje rustig... denk dat we gaan pauzeren tot januari zie het allemaal even niet meer zitten

15. bengel

bengel Niet meer actief

hoi denise (ja ik ben weer thuis ,hongerrrrrrrrrr tim maakt teriyaki)

KUT zeg....verdorie, t wordt weer tijd voor goed nieuws op dit topic..
    maaruh...denk goed na over pauze..ik snap het wel, maar mezelf kennende kom ik echt niet tot 'rust'daarvan. Tim en ik hebben zoiets van : nu zijn we zover, we houden mooi vol..

lief daan duck dat je doorduimt..t kan nog idd..ook al denk ik het inmiddels niet meer hoor...
    Tim zei net ook dat hij elke keer hoop heeft, en dat het elke keer een klap is, maar daarna toch weer positief volhouden en doorgaan

ik ga effe stofzuigen en dan eten.

denise..kop op he!
    doe ik ook!
    knuf knuf

ps ik lees net eea over pseudo menstruatie via google...dat lijkt wel wat ik heb..

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @demi123
    Bij mij was het net zo. Werd niet groter dan 9.7 mm en ga nu voor de clomid 150mg.
    Het kan zijn dat de jouwe nog vrolijk doorgroeit, maar hou er ook rekening meedat je Clomid 100mg moet gaan gebruiken.
    Is niet leuk, maar we hebben we alles voor over, toch?
    succes

17. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,209
    432
    83
    Female
    home sweet home
    denise: jeetje meid dat wat een k*&^% nieuws. Snap dat je neigt naar een pauze, maar vind je dat niet zonde van je tijd? Als je er vrede mee hebt en het kan moet je het natuurlijjk zeker doen.

bengel: je houdt en spannend zeg......duim ook nog gewoon door en anders snel starten met de hormonen en op na een nieuwe ronde (helaas)

1stekindje: balen van de negatieve zw test. hoop snel op beter nieuws voor je.

esther: hoe is het met jou? Jij zit nu in de spannende wachtweken viel hoe heb je de terugplaatsing ervaart?

gr vruchtje

18. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    hoi meiden het liefst ga ik gewoon door en hou ik helemaal geen pauze maar als de gyn wil gaan spuiten daar ben ik niet voor verzekerd dus gaat dat ons honderden euro's kosten en daar zitten we ook niet op te wachten.

Als het deze ronde niks is geworden ga ik toch eigenwijs nog een ronde 200mg doen onder het motto: baat het niet schaad het niet... maar goed als ik uit mezelf niet ongesteld wordt (wat ik dus niet denk te gaan worden) zijn we al 5 weken verder voordat ik dus verder kan door een met provera opgewekte menstruatie dan probeer ik nog 1x 200mg en anders in januari verder (dan zitten we toch bijna in januari...

weet je wat nou het erge is, ik had zulke goeie hoop door mn zwangerschap ik denk nou dit jaar moet het dan toch nog wel gaan lukken maar die hoop is in 1 keer helemaal vervlogen

19. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,209
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Denise gewoon hoop blijven houden hoor! Je kansen voor dit jaar zijn nog niet verkeken. Misschien zit je er dit keer naast en wordt je wel gewoon op tijd ongesteld. Duim voor ons allemaal dat er snel een wondertje in ons buikje groeit.

all: gisteren op onze buurmeisjes gepast 3 uurtjes de een is 2.5 jaar en de ander bijna 3 maanden. Moet zeggen was erg leuk en gaat er alleen maar meer van kriebelen.

gr vruchtje

20. Katrien Duck

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    @ Denise; ik wil je niet ontmoedigen... maar ik dacht een jaar geleden na mijn miskraam dat het ook zo een tweede keer voor elkaar zou zijn. Hoop houden is het enige wat je kunt doen!
    @ Bengel; [-o< (ik ga ook nog even door!)

Share This Page