over ongeveer half uurtje word ik gebeld....bloedverlies is weg, gone... dank je voor al het meeduimen! nikki: allebei zijn het hormonen, spuiten doe je als de clomid niet aanslaat, zoals bij mij
bengel spannend en ik blijf ook nog steeds duimen nikkie wat ik me afvroeg, als je 5 juni je laatste pil hebt gehad, waarom moet je er dan al gaan geloven? ik bedoel je zit in de 5de ronde, of is er meer aan de hand? @ all ik duim voor jullie ook hoor.
Ik vroeg het me ook al af... normaal willen ze je niet helpen voordat je een jaar met de pil gestopt bent... @ Bengel; al nieuws?
test was negatief maar toen ik zei dat ik vandaag pas 1 dag overtijd was, zei hij dat t toch nog pos kan worden...dusssssssssss mag nog niet spuiten, en moet vrijdag pas weer urine EN bloedtest doen.. jaaa we houden t spannend volgens buuf ben ik harstikke zwanger..ik weet niet hoor..
he, bengel...wat nerve wrecking! zo weet je nog niets! Hier verder geen nieuws. Zit op dag 5 van de Provera kuur... eff wachten dus! Less nog wel mee hoor als ik tijd heb. doei doei!
ooohh meiden .... ik ben zo geschrokken .... ik ging net plassen voor de eerste keer vandaag (ga niet zo vaak) zit er toch "bruinig" afscheiding in mijn ondergoed..........weet echt niet wat ik er van moet denken , het was vrij donker , maar niet zo donker als beginnende ongi , structuur is ook gewoon kwarkachtig zoals mijn afscheiding al heel de week is .....ruikt ook gewoon een beetje zurig tja zeg maar gewoon......zit op cyclusdag 21 ...... zit gewoon te trillen weet niet wat ik er van denken moet ......heb toch echt vorige week een eisprong gehad.....voel ook geen ongi pijn ofzo , ben wel harstikke moe en slapjes..... sorry voor dit lange funzige verhaal hoor meiden maar ik ben echt geschrokken ..... L.sybje
Hoi, Moet nog even wennen dat ik nu in 2 forums schrijf maar hier ben ik weer Sybje, zoals ik bij PCO ook al schreef, het zou een innestelingsbloeding kunnen zijn, in het onderwerp 'zwanger worden' is deze vraag ook al eens gesteld, misschien kun je daar wat info vinden.. Bengel, ik heb je berichtjes terug gelezen, maar wat spannend zeg! Ik hoop heel erg dat je toch zwanger bent! Ik hoop dat ik ongelijk heb, maar volgens mij zijn die testen heel betrouwbaar rond je NOD. Weet je precies wanneer je een eisprong hebt gehad? Patje en Katrien, Ik ben ook nog maar 2 rondes geleden gestopt met de pil en ben nu al onder behandeling van de gyn. Als je al van te voren weet dat er wat met je is (ik wist al dat ik PCO heb) of als er iets helemaal niet klopt mag je meestal wel al eerder naar de gyn. Denise wat vervelend dat je er niet voor verzekerd bent, gelukkig is het bijna het einde van het jaar en kun je een andere verzekering kiezen. Ik hoop dat de clomid toch voldoende zal zijn. Alle andere dames die ik vergeten ben ook veel succes!
hey patje hoe gaat het met jou ? volgens mij heb jij dit weekend je nod toch ? @milla : ik ga nog eens even speuren ! L.sybje
klopt wat je zegt mIlla, geloof er zelf ook eigenlijk niet meer in hoor, maar toch: toen ik tegen gyn zei dat ik vandaag pas 1 dag overtijd ben, reageerde hij met dat hij dan niet met zekerheid kan zeggen dat ik niet zwanger ben. Ga woensdag wel weer ipv vrijdag, duurt me te lang elke dag is 1 dag te veel he.. ik hoop nu nog maar op 1 ding: dat ik 28 jan op tims 30e verjaardag zwanger ben..beter cadeau zal ik hem nooit kunen geven
@sybje, dat is wel gek, misschien nog van je ei? mn nod is maandag of dinsdag dus nog paar dagen wachten. @milla ja oke maar jij hebt al 2 kindjes. primolut heb ik nooit geslikt altijd provera gehad. @bengel, eind januari zijn wij allemaal weg hier joh! @all, ik weet niet waar ik de laatste dagen last van heb maar t lijkt wel of ik clomid heb geslikt, ben zo humeurig als de pest... ik doe echt raar schiet bijv. uit me vel over een dekbed? mafkees denk ik dan bij me eigen.
Hey Bengel; blijft wel erg spannend bij jou he? Je kunt er inderdaad beter niet op rekenen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan... Hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt, en dan natuurlijk het allerliefst dat je gewoon hartstikke zwanger bent! Tijdens het duimen ook nog een dikke knuffel voor jou!
hey meiden nou het bruinverlies was vannacht gestopt .... en toen ik daarnet ging plassen kwam het weer , maar het is zeker anders dan ongi ......ongi is veel lichter zeker de 2e dag...... weet het even niet meer , heb vorige week mijn ei gehad kan toch nu nog niet ongi zijn dan ? als het wel ongi is mot ik morgen weer met clomid beginnen ..... L>sybje
dank je daan, voor het meeleven.. ik heb besloten niet tot vrijdag te wachten..wil gewoon woe meer weten. Als ik nml weet bloed prik, kun je vergelijken met vrijdag. en dan weten ze toch ook meer. Ik wil gewoon verder, ik geloof niet dat ik zwanger ben..zucht..6e ronde spuiten....
Sybje zolang het alleen bruinverlies is mag je het nog geen ongi noemen! Je mag morgen sowieso nog niet beginnen met de clomid. Wat je ongi betreft moet je altijd rekenen vanaf de eerste dag helderrood bloedverlies aldus mijn gyn. Sterkte!
Sybje, ik zou als ik jou was sowieso even contact opnemen met je gyn morgen! Succes! Bengel, spannend! Ik zou ook gewoon opnieuw bloed laten prikken als ik jou was, onzekerheid lijkt me verschrikkelijk! Heb je nog testjes in huis? HCG verdubbelt zich om de dag, als je toch zwanger bent is de kans er dat je het nu wel op een test terug kan zien. Nogmaals; weet je wanneer je ei is geweest, en weet je zeker dat die gesprongen is? Het is zelden zo dat een lutheale fase langer dan 17 dagen duurt, komt volgens mij bijna nooit voor!
Hoi Milla de pregnyl is 4 oktober gezet, dus 4 of 5 oktober gesprongen. dat heb ik ook gezien op de echo: de 2 grote eitjes waren weg foetsie. ik ga morgen weer testen..en als t dan niet pos is, nogmaals bloedtest en als die neg is, tja dan was 'dit' toch de ongi..zo eentje wil ik wel elke x als ik niet zwanger ben.. t was praktisch niks het is echt alleen maar bloed met afvegen, en helder, zonder krampen.. ik word gewoon GEK nu..k wil zsm verder als ik niet zwanger ben, en ik weet wel wat is een week, maar jullie weten net zo goed dat een week voor ons heeeel veeel is..(of zeur ik nu?)