Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ Bengel; nee hoor je zeurt zeker niet. Een week in jou situatie lijkt eindeloos te duren....! Hoop dat het wachten beloond wordt! ;)

2. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

bengel je bent geen zeur, deze week duurt eindeloos zo voor je gevoel!

hoop dat er snel een einde komt aan je onzekerheid!

3. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    bengel je bent zeker geen zeur, duim voor je dat het wachten beloont word! het moet gewoon nu!
    @all, ik heb morgen of dinsdag mn nod, maar ik ben zo duizelig, t heeft anderhalf uur geduurd net, nu is het even weg. weet een van jullie wat het kan wezen? heb dr overigens al last van sinds donderdag vrijdag.. toen alleen heel licht, t word steeds erger

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Bengel: natuurlijk zeur je niet. Wat je nu doormaakt is gewoon heel lastig en zwaar die onzekerheid. Eind januari zijn we hier hopelijk allemaal niet meer actief, ja op het "zwanger zijn" forum. Duim ook nog steeds op een positieve test morgen.

patje: spannend ook bijna je nod. Vervelend dat je zo last hebt van duizeligheid weet niet of het iets te maken kan hebben met eventuele zwangerschap.

all: als je een positieve ovu test hebt en de volgende dag negatief dus geen streep is je eisprong dan al geweest in die tijd?

iedereen die ik vergeet heel veel succes natuurlijk!

gr vruchtje

5. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @vruchtje, ga dr maar gewoon vanuit dat ik morgen ongie word, dan kan het altijd meevallen. voel me idd anders weet niet waarom. net had ik ook weer wat, moest hoesten en moest gelijk rennen naar de wc. ga nu natuurlijk alles schuiven op "misschien ben ik wel zwanger" moet proberen nuchter te blijven.

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ja maar dat is het moeilijke van alles. Als je iets merkt aan je lichaam wat anders is krijg je toch weer die hoop dat is soms vervelend omdat de teleurstelling dan groter is. Vind het al knap dat je probeert nuchter te blijven.

Ik hoop maar dat ik goed geklust heb. Had vrijdag positieve ovu test hebben het donderdagavond gedaan en zaterdagochtend. Vandaag wordt lastig aangezien mijn vriend er niet is en pas vanavond laat thuis komt. Denk je dat ik op juiste tijden heb gedaan?

gr vruchtje

7. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    doe mijn best om nuchter te blijven het is zooo moeilijk!
    denk wel dat je het op de juiste tijden hebt gedaan, vanaaf nog een keer en dan weer w8en...

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hier nog steed hetzelfde verhaal , voel me zo onzeker en kl*te .........
    wou dat het maandag was dan bel ik de gyn ....
    je kan toch niet ongi worden op cyclusdag 22 ?
    en het ziet er niet uit als ongi.... snap er niks van ...

L.sybje

9. bengel

bengel Niet meer actief

@ sybje,
    jij bent toch diegene met lutheale insufficientie? Dan kan het nl WEL dat je nu al ongi wordt...ik hoop dat dat het natuurlijk niet is voor je...als t dat wel is, daar zijn ook weer hormonen voo r(progestan oid) om die insufficientie op te heffen..

10. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    yep dat ben ik .....
    oke ...
    maar de gyns hadden deze ronde meer hoop dat het goed zou gaan omdat het eitje groter was en mooi op tijd sprong....
    vind ook zo raar dat het nog geen gewone ongi is maar bruinverlies.....heb ook niet echt ongipijn , zo nu en dan een krampje

L.sybje

11. Milla

Milla Niet meer actief

Ik hoop dat het niet door zet Sybje!

Ik ben enorm snel gestresst en heb een erg kort lontje, ik heb dit normaal nooit zo erg, ik denk dat het te maken heeft met de primolut, wie heeft daar ook ervaring mee?

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik ben toch bang dat het nog steed niet over is ......
    baal echt als een stekker vorige cyclus is ook al vergald....denkt toch dat het met mijn luteale insufficentie te maken heeft , bel morgen de gyn wel en hoop dat ik daar nog terecht kan morgen ....

ik ken je verhaal niet van de premolut wel van de clomid !

L.sybje

13. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Jeetje sybje wat vervelend dat het misschien toch ja ongesteldheid kan zijn. Als je morgen belt naar je gyn moet je gewoon zeggen dat het voor jou heel belangrijk is en even langs te komen en wie weet kunnen ze je dan ergens tussendoor plannen.

Klopt het dat je na de temperatuurstijging ben je toch niet meer vruchtbaar? Heb namelijk temp stijging

gr vruchtje

14. bengel

bengel Niet meer actief

woensdag heb ik weer een echo..ik trek dat echt niet tot vrijdag :oops:
    dus zojuist maar gewoon gepland.
    Kom binnen op werk zegt receptioniste: goh wat zie jij raar uit je ogen
    (ja houd maar op, mijn lichaam houd niet alleen mij maar iedereen voor de gek ja)
    zucht.

15. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Hey Bengel, frustrerend he? Ik hoop echt dat je op je moeder lijkt, en gewoon later positief kunt testen! Kunnen ze een zwangerschap woensdag wel zien op een echo? Ook als het laat ingenesteld is?

Soms kan je omgeving maar beter niks zeggen... maar ja, het is zo goed bedoeld he? :rolleyes:

Succes ermee,

Daantje

[-o<
    (toch jammer dat ze geen duimende smiley hebben)

16. bengel

bengel Niet meer actief

hoi daan

ze kunnen dan nog niet zien of ik zwanger ben, dus weer bloedtest, maar wel kunnen ze bmslijmvlies meten en vergelijken met vrijdag, en ik het nog 2 grillige eivormen op eierstokken (waar de gesprongen eitjes inzaten) en die moeten toch weggaan bij ongi...
    ik weet niet, hoop dat ze iets meer kunnen zeggen, vrijdag kunnen ze ook nog niet zien of ik zwanger benvia echo...

zucht.

17. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    hallo allemaal hoe is het met jullie?

18. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    meiden ik heb mijn verhaal even in mijn topic gezet van sybje in de mmm , heb even geen puf om het weer uit te tikken.....sorry

19. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Dit is mijn eerste ronde clomid en ik heb nu al 4 dagen een blauwe plek gevoel onderin mijn buik aan de rechterkant, bij elke beweging of bij penetratie, gisteravond had ik bij penetratie een ontzettend drukkend gevoel op mijn hele onderbuik, rechts en links.
    Ik heb dit normaal niet zo erg.
    Hoort dit er bij?
    iemand ervaring ermee?
    Ook vroeg ik mij af of je met clomid een duidelijker temperatuur stijging krijgt na je eisprong of is dat gewoon hetzelfde als anders?
    Alvast bedankt!

Groetjes jinky

20. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden..
    eerste ronde clomid 50mg is bij mij niet aangeslagen helaas..ben bij gyn geweest en volgende ronde 100mg meegekregen..
    dus afwachten allemaal

groetjes

Deel Deze Pagina