bengel..........wat een onzekerheid. Hoop dat het snel duidelijk voor je is. De anderen: succes met alles. Helaas lees ik wat teleurstellingen. Ben vanmorgen voor echo geweest. Heb net even gebeld naar ziekenhuis; er was vanmorgen niets te zien. Voor de zekerheid wel bloedgeprikt. Waarden is toch bijna verdubbeld (van 0.14 naar 0.25) ! Moet nog een keer verdubbelen, maar er zit beweging in! Woensdag weer terug . Ik ga wel vanaf vanavond starten met 100 eh. krijg toch weer wat hoop zo..hoop dat de dip ook weer wat minder wordt. Fijn gesprek met mijn manager gehad. Ik word voor 10 uur ziekgemeld. Valt hele last van mijn schouders. Volgens gyn geeft Puregon en Clomid geen bijwerkingen. Nou amehoela....geloof het niet. Voel me zo sinds in die spullen neem. Wel gaf ze aan dat het ook veel psycho-somatische klachten kunnen zijn. Dus lichamelijke klachten door de toename van psychische belasting. Ik kwam een mooie link tegen. Tranen liepen over mijn wangen. Is wel een beetje confronterend om het te lezen. http://www.tearsandhope.com/emptyarms_video.html tot snel kus Alies
hallo allemaal, ik heb nog een vraagje van de gyn heb ik provera voorgeschreven gekregen, dit is toch om de cyclus opgang te helpen en dan als ik ongi ben van dag 3 t/m 7 de clomid. nu staat er op het doosje dat ik provera moet slikken van 3e t/m 7e cyclusdag. ik heb geen cyclus (bijna geen cyclus ) dus weet ik niet wanneer ik moet beginnen.
weet ej zeker dat je de goeie bijsluiter hebt? want dat is de clomid, die moet je van dag 3 tm 7 slikken provera is een kuurtje, als die af is word je ongi en kun je op dag 3 met clomid beginnen
geen eisprong toevallig, dan kan het ook allemaal gevoelig worden? en lig aan je lichaam of je temp meer of minder stijgt, heb dara zelf gene ervaring mee omdat ik geen eigen cyclus hebt. maar veel verschil makat het niet, als ej amar stijging hebt he
ik heb de provera met de bijsluiter en daarin staat dat het gebruikt wordt bij het wegblijven van de menstruatie. vorige maand heb ik ook clomid gebruikt van dag 3 t/m 7, daarom vind ik dit ook zo raar. denk dat ik morgen de gyn maar bel, zal wel een foutje zijn.
ja, maar dat klopt toch wat er in de bijsluiter staat. het word ook gebruikt als de mensruatie uitblijft. ik heb gekeken in mijn bijsluiter van provera, en daar staat dat toch echt niet in, dat je van dag 3 tot 7 moet slikken wat staat er op je sticker dan? en neem aan dat je ook meer als 5 pillen hebt gehad?
@1ekindje Denk dat de apotheek een fout heeft gemaakt. Provera kan je op elke dag mee beginnen, daarna op dag 3 van je ongesteldheid beginnen met Clomid!
ik heb 10 tabletten gekregen. en het staat op de sticker van de apotheek dat ik het dag 3 t/m 7 moet slikken. dat hebben ze overgenomen van het receptenbriefje van de gyn. ik ook niet hoeveel dagen ik het moet slikken.
provera moet je idd 10 dagen of meer slikken, dus dat is goed, staat alleen verkeerd op je sticker dan. idd foutje van de apotheek
Hoi sam mv kylian, bedankt voor je reactie! Ik heb van mezelf wel eisprongen, maar heel onregelmatig. Ik hoop nu dat ik met clomid een eisprong eerder krijg dan normaal. Normaal was het bij mij rond dag 30,40 of 50 een eisprong. Ik hoop hem nu rond dag 20 te krijgen. Ik dacht zelf misschien dat het met de rijping van mijn eitje te maken heeft. Iemand misschien nog een idee? Groetjes Jinky
Hihi Ik dacht dat je bedoelde met: geen eisprong toevallig letterlijk geen eisprong. Daarom was ik aan het uitleggen dat ik wel een eisprong heb. Het zou een eisprong kunnen zijn, maar kan ik daar al 4 dagen last van hebben ? groetjes jinky
ja, als ik het teruglees kun je het idd op 2 manieren lezen haha enne kan wel hoor, ik heb er ook altijd een paar dagen last van.
1E RONDE CLOMID 1ekindje: begonnen met 50 mg Clomid(12 september 2007) Jinky: begonnen met 50 mg Clomid(8 oktober 2007) 2E RONDE CLOMID poohbear226:Clomid 100mg proberen. 11 oktober ei was 7mm. Dinsdag terug, maar waarschijnlijk clomid 150mg nodig.(03 oktober 2007) 3E RONDE CLOMID Makkie:3e ronde 100 mg. Vrijdag 12/10 FM en evt. Pregnyl. NOD 29 oktober (9 okt 2007) sybje: 1e ronde 100 mg start ong 30 okt nou hopen dat het bmslijmvlies ook mee werkt 4E RONDE CLOMID Linda: 1e x 50mg geen ei, 2e x 100mg cd36, 3e x 150mg cd34, nu 4e x weer 150 mg.(21 augustus 2007) 5E RONDE CLOMID Mariska:pco, 100 mg clomid, 22 oktober FM(09 oktober 2007) 6E RONDE CLOMID Denise:1e poging na MK als het goed is vandaag eisprong goed geklust en nu op het wachtbankje nod=23 okt.(09 oktober 2007) Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. 100mg slaat aan. terug in conclaaf met de gyn voor event. verdere onderzoeken. (8 oktober 2007) 7E RONDE CLOMID vruchtje24 13 sept. HSG onderzoek. Als dat goed is nog 3 maanden clomid en in dec/jan '08 terugkomen als ik niet zwanger ben voor evt. IUI (8 september 2007) 10E RONDE CLOMID Sam mv kylian 15 oktober naar de gyn voor gesprek hoe verder!!!(05 oktober 2007) 12E RONDE CLOMID Patje20 : 12e ronde clomid, 3e met 100, 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt, 3e IUI mislukt 4e IUI na hsg. nu eerst zelf klussen. soort van pauze deze ronde.(02 oktober 2007) ------------------------------------------------------------------------------------ 1E RONDE HORMOONSPUITEN Alies: Na een lange pauze: 03/10/07 start met Puregon 50 EH Spannend!! ( 2 oktober 2007) Sara: Na vier rondes clomid (50, 100, 100, 150 mg) nu een ronde met puregon / pregnyl, de bloeduitslag progesteron was 23 en dus een geslaagde eisprong, alleen de SH-test / samenlevingstest / PCT test was hartstikke negatief. Morgen afspraak met arts om dit te bespreken. Het verbaast me dat ik hier gelijk een afspraak voor moet maken en niet eerst nog een keer proberen, misschien verkeerde timing? (10 oktober 2007) Lot23: Na 4 rondes clomid en 1x met metformine beginnen we met puregon (9oktober) 5e RONDE HORMOONSPUITEN Bengel: 12 sept ongi, na veel gedoe op 4 oktober pregnyl gezet, 2 eitjes springen 1 van 17 1 van 18, NOD: 18 a 20 oktober:(9 oktober 2007) ------------------------------------------------------------------------------------- 1E RONDE IVF Esthertje80: 1e ronde IVF na 11 rondes clomid.(3 oktober 2007) =============================================== NOD Bengel: 5 oktober Patje :22 oktober Denise:23 oktober vruchtje24: +/- 31 oktober PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!) Smurfin Chrizzzzy Katrien Duck 1 ronde pauze i.v.m. HSG... ZWANGER Jody+/- 28 november 2007 Dieseltje +/- 10 december 2007 Marit: 24 december 2007 Moon85: +/- 31 december 2007 Britt Dorien Noelle French: 28 december 2007 Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008 MJ: 12 januari 2008 Akeesh & Emani Simba: 29 januari 2008 Shaartje: 24 februari 2008 Cindy31: 17 maart 2008 Zuurtje:25 maart 2008 mielenl:15 april 2008 Wendy: 15 mei 2008 Jolien:25 mei 2008 Linneke Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren wanneer je iets gewijzigd hebt bij jezelf zet dan de datum erachter zodat we een beetje kunnen bijhouden wie hier lang niet is geweest
1E RONDE CLOMID 1ekindje: begonnen met 50 mg Clomid(12 september 2007) Jinky: begonnen met 50 mg Clomid(8 oktober 2007) Milla: begonnen met 50 mg Clomid(22 oktober gewijzigd) 2E RONDE CLOMID poohbear226:Clomid 100mg proberen. 11 oktober ei was 7mm. Dinsdag terug, maar waarschijnlijk clomid 150mg nodig.(03 oktober 2007) 3E RONDE CLOMID Makkie:3e ronde 100 mg. Vrijdag 12/10 FM en evt. Pregnyl. NOD 29 oktober (9 okt 2007) sybje: 1e ronde 100 mg start ong 30 okt nou hopen dat het bmslijmvlies ook mee werkt 4E RONDE CLOMID Linda: 1e x 50mg geen ei, 2e x 100mg cd36, 3e x 150mg cd34, nu 4e x weer 150 mg.(21 augustus 2007) 5E RONDE CLOMID Mariska:pco, 100 mg clomid, 22 oktober FM(09 oktober 2007) 6E RONDE CLOMID Denise:1e poging na MK als het goed is vandaag eisprong goed geklust en nu op het wachtbankje nod=23 okt.(09 oktober 2007) Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. 100mg slaat aan. terug in conclaaf met de gyn voor event. verdere onderzoeken. (8 oktober 2007) 7E RONDE CLOMID vruchtje24 13 sept. HSG onderzoek. Als dat goed is nog 3 maanden clomid en in dec/jan '08 terugkomen als ik niet zwanger ben voor evt. IUI (8 september 2007) 10E RONDE CLOMID Sam mv kylian 15 oktober naar de gyn voor gesprek hoe verder!!!(05 oktober 2007) 12E RONDE CLOMID Patje20 : 12e ronde clomid, 3e met 100, 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt, 3e IUI mislukt 4e IUI na hsg. nu eerst zelf klussen. soort van pauze deze ronde.(02 oktober 2007) ------------------------------------------------------------------------------------ 1E RONDE HORMOONSPUITEN Alies: Na een lange pauze: 03/10/07 start met Puregon 50 EH Spannend!! ( 2 oktober 2007) Sara: Na vier rondes clomid (50, 100, 100, 150 mg) nu een ronde met puregon / pregnyl, de bloeduitslag progesteron was 23 en dus een geslaagde eisprong, alleen de SH-test / samenlevingstest / PCT test was hartstikke negatief. Morgen afspraak met arts om dit te bespreken. Het verbaast me dat ik hier gelijk een afspraak voor moet maken en niet eerst nog een keer proberen, misschien verkeerde timing? (10 oktober 2007) Lot23: Na 4 rondes clomid en 1x met metformine beginnen we met puregon (9oktober) 5e RONDE HORMOONSPUITEN Bengel: 12 sept ongi, na veel gedoe op 4 oktober pregnyl gezet, 2 eitjes springen 1 van 17 1 van 18, NOD: 18 a 20 oktober:(9 oktober 2007) ------------------------------------------------------------------------------------- 1E RONDE IVF Esthertje80: 1e ronde IVF na 11 rondes clomid.(3 oktober 2007) =============================================== NOD Bengel: 5 oktober Patje :22 oktober Denise:23 oktober vruchtje24: +/- 31 oktober PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!) Smurfin Chrizzzzy Katrien Duck 1 ronde pauze i.v.m. HSG... ZWANGER Jody+/- 28 november 2007 Dieseltje +/- 10 december 2007 Marit: 24 december 2007 Moon85: +/- 31 december 2007 Britt Dorien Noelle French: 28 december 2007 Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008 MJ: 12 januari 2008 Akeesh & Emani Simba: 29 januari 2008 Shaartje: 24 februari 2008 Cindy31: 17 maart 2008 Zuurtje:25 maart 2008 mielenl:15 april 2008 Wendy: 15 mei 2008 Jolien:25 mei 2008 Linneke Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren wanneer je iets gewijzigd hebt bij jezelf zet dan de datum erachter zodat we een beetje kunnen bijhouden wie hier lang niet is geweest
Jinky: tijdens de vruchtbare periode heb ik ook altijd dat beurse gevoel vooral bij sexen inderdaad! Waarschijnlijk heeft dat met je (aankomende) eisprong te maken. bengel: Dat zoveel mensen het zeggen dat je ogen stralen zal toch niet zomaar zijn? Ik duim dat je deze week goed nieuws krijgt meid of dat je uit die verschrikkelijke onzekerheid wordt gehaald. denise: Hoe is het met jou? Esther: hoe gaat het meid kom je de wachtweken nog een beetje door. Ik denk aan je hoor schatje1: balen dat de 50 mg niet is aangeslagen hopelijk lukt het met 100 mg clomid wel. all: hier zijn de slopende wachtweken alweer begonnen en dat vind ik altijd de rotste periode grrrr. Allemaal veel succes verder. Liefs vruchtje
@ vruchtje... ik moet zeggen... het valt tot nu toe nog reuze mee...word eigenlijk een beetje gek van iedereen die maar vraagt: Voel je al wat... Ik maak nu de standaard opmerking, Ja, het schopt ! Ik voel niets! En dat kan ook nog niet! Bengel wat superirritant dat mensen dat maar blijven zeggen he... dat maakt je zo lekker onzeker! Ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt Meis. Sam, hoe is het met jou?
ha ha moet er wel even om lachen hoor dat je zegt dat het al schopt. Maar inderdaad je kan nu nog niets voelen. En als je geen symptomen hebt hoeft het ook nog niet zo te zijn dat je niet zwanger bent hoor! Hoe moeilijk ook maar wachten tot je testdag en wanneer is dat? Mag je dan thuis testen of gaat het via bloedtest? Gun het je zo............ liefs vruchtje