Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengel

bengel Niet meer actief

ook hier negatief bericth:
    niet zwanger...
    postief dat ik vanaaf al mag spuiten..dat scheelt 14 dagen (provera en afwachten ongi)

vanmiddag weer online, moet echt aan de slag

2. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    ahhhh bengel dat meen je niet wat raar!? nou ja lieverd gelukkig kan je je op het positieve focussen dat is het beste...

3. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ Bengel; wat een klotenieuws! Had het zo gehoopt... alle berichten waren zo positief! Dikke knuffel, en inderdaad... zo positief mogelijk de volgende ronde weer in!

4. Milla

Milla Niet meer actief

Oh Bengel, wat jammer! Hoe kan het dat jij niet ongesteld bent geworden? Wat onzekerheid is dit voor je geweest zeg! Nou hopelijk gaat het in de nieuwe ronde lukken! Succes!

5. bengel

bengel Niet meer actief

hoi allemaal

wordt straks gebeld voor progesteron uitslag, was ik vanochtend vergeten te vragen :oops: als die laag is dan weten we waarom ik niet ongi ben.
    En anders is dat 'gekke' bloedverlies van vorige week mijn ongi geweest..bmslijmvlies was vanochten 2,1 mm, en allemaal kleine eitjes...dus mijn lichaam heeft alles weer in startpositie gebracht..

duimen nu dat progersteron goed was...
    XXX
    bengel

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    aah he meiden toch ....... hug !

hier alleen nog donkerbruin verlies , hoop dat als de orgametril safgelopen is de duivels komen dan hebben we dat ook maar weer gehad ..( niet dat ik nog niet genoeg bleod verloren ben maar goed)

succes allemaal !

@marjo nog bedankt voor je hulp ! ;)

L.sybej

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Inderdaad een dikke knuffel voor iedereen die ongie is geworden.

bengel: Balen zeg het klonk allemaal zo goed was er bijna van overtuigd dat je zwanger was. Nou met volle moed weer verder meid. Hoop dat je progesteron in ieder geval goed was.

gr vruchtje

8. Alies

Alies Actief lid

10 sep 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    nou meiden jullie gaan wel gelijk op; helaas geen goed nieuws, maar allemaal de duivels.
    Lijkt me toch elke keer weer slikken! Succes de komende ronde.

vandaag ben ik weer naar gyn geweest voor echo en zomaar is er een wondertje gebeurt (nou ja wondertje... het was de bedoeling maar voor mij de eerste keer). Ik had op elke eistok een eiblaasje van 11 mm. Volgens de gyn nog te klein om zeker te weten dat het doorgroeit. Ze kunnen nog inzakken, maar goed ik ben wel blij. Het doet in ieder geval wat; nu heb ik wel weer geduld.
    Moest vanmiddag bellen, maar ik met mijn stomme hoofd vergeten, nu morgen maar......was alleen maar ter controle of vrijdag niet te vroeg is voor echo.

Spannend......

9. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Hoe is het met iedereen? Alweer een beetje van het dipje bekomen? We moeten met z'n allen maar positief blijven... we hebben een aantal maanden terug ook een hele golf gehad dat ineens iedereen zwanger was (behalve wij)... dus dat komt wel weer! Geduld, geduld, geduld... :rolleyes:
    En alies, voor jou goed nieuws! Duimen dat ze beide doorgroeien, dat is een dubbele kans!

Ben vandaag thuis aan het werk... wel lekker, laatste dagje en dan weer weekend! Ben sinds 1 september elke vrijdag vrij... wil nooit meer anders! :D

Dikke knuffel voor iedereen!

10. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

goedemorgen meiden,

jee wat zijn er veel ongi geworden of toch were niet zwanger,
    DIKKE KNUFFEL voor allemaal!

daan, wat fijn iedere vrijdag thuis, is beter! :D
    en idd moeten positief doorgaan en ik wil deze maand die golf van zwangeren hebben dat we allemaal wegkunnen hier!

hoe is het bij jou?

11. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    goedemorgen dames, jemig iedereen ongie of niet zwanger! volgende week heb ik de hsg, ben de dag erna gelukkig ook vrij. wisten jullie dat het afgeraden word om iui te doen na de hsg? wist ik niet. dus nu weer geen iui, en ik denk dat het dit jaar er ook niet meer inzit ook.deze cyclus duurd tot 23 november, en dan heb je december al. dus denk in december beginnen met spuiten ofzo. sorry van mn ego berichtje maar reageer straks op iedereen

12. bengel

bengel Niet meer actief

goh gisteren 1è spuit er weer in..dinsdag weer een FM...hopelijk groeien ze weer een keertje snel....ipv langzaam..ervraring is dat 2 eitjes : langzame cyclus, 1 : snel..dus kans dat ie snel gaat...

ik reageer vanmiddag effe op iedereen.
    voel me niet lekker
    zit op werk..
    bleh

13. Milla

Milla Niet meer actief

Goeie morgen allemaal,

Balen inderdaad dat er veel meiden zijn die nu niet zwanger zijn!

Patje, wat jammer dat je na een HSG niet met IUI van start kunt, dan lijkt december ineens wel erg ver weg! Hopelijk mag je dan wel met de door jou gewenste behandeling beginnen.

Alies, leuk hoor, 2 eitjes, maar hopen dat er niks inzakt! Een dubbele kans dus! Ik moet eerlijk bekennen dat als er meer dan 1 eitje is ik het niet door ga zetten, maar ik heb dan ook al 2 kinderen ;)
    Ik duim voor je dat ze lekker doorgroeien! Spannend!

Ik ben vanacht ook ongesteld geworden, maar dat is juist de bedoeling na de primolut, wel leuk dat we nu met een aantal gelijk op gaan en dezelfde cyclus ongeveer hebben. Hopelijk is er over een dikke maand een roze golf!

Nog even een vraagje, ik heb mijn FM op cyclus dag 8 omdat cyclus dag 10 in het weekend valt en ik op cyclus dag 9 niet kan, maar op cyclus dag 8 is er toch nog helemaal niks te zien, of kan dat wel?

Succes aan alle dames!

Groetjes Milla

14. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ Sam; hier alles goed... hebben ons leven een beetje omgegooid. Minder werken, een hond... gezond eten. Hoewel mijn 'overgewicht' geen oorzaak is voor het uitblijven van een zwangerschap wil ik er toch behoorlijk wat kilo's af. Baat het niet......
    Hoe is het met jou? Weer wachten op de duivels... ga je weer een beetje positief de volgende ronde in?
    @ Patje; balen dat dit jaar niets meer wordt. Voor mij ook niet vrees ik. Ik wil mijn spontane menstruatie afwachten, vorige keer kwam die na 86 dagen... Nu zit ik pas op dag 17 ofzo... dus nee, dit jaar zal het hem niet meer worden.
    @ Bengel; Vervelend he, om beroerd op je werk te zitten....? Komt dat van de 1e spuit of ben je gewoon wat 'grieperig'? Succes ermee... hoop voor je dat deze dag snel om is dan!
    @ Milla; dag 8 is wel heel erg vroeg. Weet niet op welke dag jij je ei meestal hebt? Bij mij is de eerste FM nooit eerder dan dag 12...
    @ All; Gaat lekker vandaag... al een uur storing, en ben dus lekker met wat huishoudelijke dingen bezig... Blij dat ik thuis ben! :)

15. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    hier doen ze de 1e fm altijd pas dag 12 13 of 14

16. Milla

Milla Niet meer actief

Tja de vorige keer (5 jaar geleden) had ik mijn ei met Clomid op dag 18, dus ik vind het ook erg raar dat ik donderdag al moet komen! Ik moet er ook nog drie kwartier voor rijden, dus ik vraag me af of het wel zin heeft..
    Ik verwacht er in ieder geval niets van, we zullen zien!

17. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

hee meid, vergeet helemaal op jou te reageren :oops:
    tuurlijk dacht ik aab jou, denk nog vaak ana jullie allemaal, mis ons 'oude' groepje wel een beetje hoor ;)

hier gaat het goed, nog 2 pilletjes provera en we kunnen weer van start. eindelijk na 3 maanden weer.
    met vol goede moed gaan we verder!
    (mits ik niet aan de hsg denk ;) )
    we hebben iig een goed behandelplan nu op papier staan!

en bij jou? las dat je 20 weken echo allemaal goed was, kan ook niet anders met zo'n superbeeb he :D

18. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Hoi meiden

Ik ga me hier ook aansluiten.
    Zit al een tijdje in de MMM en heb in april 07 een HSG gehad en deze was goed. Bij m'n lief lijkt ook alles toppie te zijn, maar nog steeds niet zwanger. Nu heb ik voor het eerst een hele rare cyclus gehad (bijna 60 dagen :confused: :( ipv normaal 25 dagen).
    Vorige week bij de gyn geweest en ze stelde voor om m'n menstruatie ff af te wachten ipv op te wekken en dan met Clomid (50 mg) te beginnen op dag 3!...... :rolleyes:
    Nu vraag ik me het volgende af.....

Vanmorgen begon licht roze verlies. Ik heb altijd al een lichte menstruatie gehad. Denken jullie dat ik op dag 3 (zondag) gewoon kan gaan beginnen met de Clomid of moet ik morgen nog ff de gyn bellen vd zekerheid?
    Ohja lees allemaal over FM die heb ik helemaal niet. Mijn afspr staat pas eind nov gepland met de gyn.

Liefs Mirre

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden !

hier is het ook nog gewoon het zelfde verhaal.....
    nog steeds ranzig bruin verlies en slik ondertussen gezellig de orgametril voor wat ? ja dat weet ik ook niet ...
    of ik nou wel of niet nog ongi word dinsdag of woensdag met clomid beginnen maakt niet uit welke dag dan volgens de gyn .... nou dan dinsdag maar he ?
    was trouwens vanmorgen misselijk ..... ging over mijn nek op de werkvloer ....... krijg je gelijk dat ge-emmer met zo zo moet jij niet wat vertellen .....
    nee dus hoef niks te vertellen !

veel succes allemaal , voor de meiden die duivles over de vloer hebben : hoop dat ze snel weg gaan en wie geen duivels over de vloer heeft ....we wachten het af !

L.sybje

20. Milla

Milla Niet meer actief

Sybje, ik kan me goed voorstellen dat je baalt van dat soort opmerkingen, vervelend hoor!

Mirre, Welkom hier, waarom krijg jij eigenlijk Clomid als ik vragen mag?
    Ik heb even jou onderschrift gelezen, heb jij normaal gesproken wel een groeiende eicel en een eisprong?
    Vreemd inderdaad dat je geen FM krijgt! Je hebt met Clomid doorgaans meer kans op meerdere eitjes in sommige gevallen zelfs meer dan 2, vreemd dat ze dat bij jou niet controleren!
    Je ongi is pas begonnen als je helder rood bloedverlies hebt. En dat is dan dag 1 dus als dat vandaag is dan moet je in plaats van zondag op zaterdag al beginnen met Clomid. Wel spannend, mijn eerste dag is ook vandaag, dus onze cyclussen lopen gelijk :D

Deel Deze Pagina