@Milla Dank je voor je reactie Waarom ik met Clomid moet beginnen is een beetje vaagjes, iets omdat ze twijfelen of ik wel een goede eisprong heb altijd. Heb ovu testen gebruikt en deze gaven altijd positief aan (smiley etc) ook getempt...duidelijke verhoging (boven 37 gr) Bloed geprikt ...progesteron (dik half jaar terug), maar schijnbaar toch een beetje dubbieus dat ik met Clomid moet beginnen. Heb zelf ook het idee dat dat de gyn zoiets heeft van er moet iets gebeuren we zijn natuurlijk ook al een hele tijd bezig. IUI stond ze niet gelijk positief tegenover omdat het zaad van m'n lief erg goed te noemen is. Dus nu Clomid 50 ...en als niet aan zou slaan dan omhoog. Kans op meerlingen heeft ze besproken, maar daar staan wij beiden super tegenover...lijkt ons juiste te gek. Goed van je dat je me even wijst op zaterdag beginnen, want ik had zondag in gedachte. Maarre..vandaag licht roze verlies, maar vaak heb ik gehad dat ik de 2e dag juiste minder verlies had..hoe moet ik dat dan tellen? Toch als dag 2? Veel liefs Mirre
Ohja hih vergat ik...leuk dat we gelijk lopen! Zou toch super zijn he...als het bij ons beiden raak zou mogen zijn deze ronde (ook voor ieder ander hoor!) Knuffel
Hoi Mirre, Echt vreemd dat je clomid krijgt voorgeschreven, als je wel altijd een ei en eisprong hebt. Bovendien is Clomid voor de eicelgroei en niet voor de sprong daar is weer een ander middel (pregnyl) voor. Een meerling kan leuk lijken maar vooral als het er meer dan 2 zijn, kan het ook grote risico's vormen.. Ik ken het verhaal niet helemaal, maar zoals je het omschrijft vind het een beetje vreemd van je gyn. Ik hoop in ieder geval dat CLomid voor jou een wonder middel is en dat je snel zwanger bent! Wat die dag betreft. De dag dat je helder rood bloedverlies hebt is dag 1 als jij dat helemaal nooit hebt zou ik de eerste dag roze verlies als dag 1 aan houden als dat gister was, moet je morgen met Clomid beginnen. Als dat vandaag was moet je Zaterdag met Clomid beginnen, snap je? Als je vragen hebt laat je het maar weten! Ik hoop inderdaad dat het bij ons allebei raak zal zijn! Heel veel succes!
Patje: Jammer dat je geen iui mag doen na de hsg en dat het dit jaar dan even ophoudt. Maar nieuwe jaar nieuwe kansen dus hoop dat januari je maand wordt. katrien duck: hoop dat je snel uit jezelf ongie gaat worden en niet pas naar 86 dgn. Esther: Hoe is het met jou? Je zit op de helft van je wachtweken. Duim nog steeds hoor......... bengel: fijn dat je weer met een nieuwe ronde bent gestart. Hopelijk groeien je eitjes weer snel deze maand. Mirre: ik denk wel dat je gewoon op dag 3 kunt starten hoor als je menstruatie altijd al licht is. En als het je niet lekker zit gewoon even bellen. Veel succes in ieder geval met de clomid. Moet je ook niet bloedprikken om te kijken of je goede eisprong hebt gehad? sybje: rot zeg die misselijkheid en vooral de opmerking grrrrrrr. all: hier alles goed. Mijn weekend is ook lekker begonnen ben ook altijd vrij op vrijdag en ik ga zo lekker babyboom kijken. gr vruchtje
hallo allemaal, er zijn er echt veel wie opbezoek hebben. bij komt er nog steeds niks dus ik begin morgen met provera. dan hoop ik dat ook snel bij mij komt er dan op naar de volgende ronde.
@ vruchtje Met mij gaat het ff niet zo Ik weet gewoon zeker dat ik weer ongesteld ga worden! Voel me precies zoals altijd voor mijn menstruatie. Het huilen staat me de hele avond al nader. Ik baal er zo verschrikkelijk van! Ik weet ook niet of ik voorlopig nog een IVF poging ga doen. Dat moet ik maar even rustig na de vakantie besluiten samen met mijn ventje natuurlijk. Eerst op vakantie! Sorry voor mijn ego berichtje... maar ben niet zo in mijn hum!
Heel begrijpelijk dat je nu even geen zin hebt om te reageren op iedereen. Dit is emotioneel en geestelijk gewoon heel erg zwaar dus logisch dat het huilen je nu nader staat dan het lachen. Misschien zijn het ook nog een beetje de hormonen. Hoop met heel mijn hart dat je het mis hebt qua gevoel en dat er toch iets moois gebeurd in je lichaam. Mocht deze ronde mislukken (wat je nu na een week na tp nog niet kan zeggen denk ik heel eerlijk gezegd) moet je gewoon een 2e poging doen als jullie dit hebben verwerkt en een plaatsje hebben gegeven. Knuffel voor jou. liefs vruchtje
Jij bent ook lief maar we zijn hier gewoon om elkaar te steunen ook in mindere tijden. Ga je babyboom kijken of kan je dat niet opbrengen nu (wat ik goed kan begrijpen) of opnemen dat je het gaat kijken als je je iets beter voelt.
Ik ga het wel kijken.. omdat het over IVF gaat geloof ik. Maar neem het op en kijk het vanavond wat later met mijn mannetje. We krijgen zo even visite namelijk...
Misschien ook fijner om samen met je hubbie te kijken. Veel plezier met de visite hopelijk een beetje afleiding voor je! liefs vruchtje
Oh essie... ik duim voor je dat je het zooooooooo verkeerd voelt..en dat je gewoon super zwanger bent... heb net babyboom stukje gekeken en had zo te doen met dat stel dat na ivf 1 niet zwanger was.. duimduimduimduim hier alles 'wel' oke..moet dinsdag alweer voor een FM, spuit nr 2 zit er in... hopelijklaatste x bij babyboom dan: de helft van de mannen slecht zaad! VEEEEEEL zeg
Bengel, dankjewel, ik hoop het ook, maar das tegen beter weten in! Ik ga NU babyboom kijken.... Ik hoop ook voor jou dat het de laatste ronde is hoor. Het word tijd voor weer wat zwangeren van de harde kern!
Meiden voor iedereen een dikke knuffel, omdat jullie het allemaal verdienen! Een Knuffel Een knuffel is zo fijn, Een knuffel voelt zo goed. Een knuffel omdat het mag, Niet omdat het moet. Een knuffel geeft je warmte, Van twee armen om je heen, Even iets met z`n tweetjes, Even niet alleen. Een knuffel kost je niets, Ja, een minuutje van je tijd. Maar het geeft je zoveel kracht, Om weer door te gaan in de strijd Veel liefs Alies
lief alies zucht.. ja essie harde kern moet plaats maken voor de andere die dan de harde kern worden en ook weer plaats moeten maken EN tóch duim ik nog voor je.. xx
Alies, fijn hoor zo'n knuffel! Net even lekker de tranen op de vrije loop gelaten bij babyboom... wat ze zei ( die waarvan die ivf mislukte) was erg herkenbaar! Bengel... ik maak met liefde ruimte voor de nieuwe hoor!
Esssiiieee lieefffiieeee... Ik hoop ook net zoals bengel en vruchtje dat je het helemaal verkeerd voelt! Mijn duimen draaien nog steeds dubbelop voor je! Je weet het he... Als je in een dippie zit mag je me altijd bellen he! Dikke KuZzziieeee
@ Esther; Ook ik hoop zo dat je er naast zit! Je hebt nog een week, dus het kan nog alle kanten op... een tegenslag incalculeren hoeft niet verkeerd te zijn... maar de moed nog niet helemaal opgeven hoor! Dikke knuffel!
kop op es! hoop echt dat je voorgevoel NIET klopt. Duim voor je en denk aan je! liefs knuffel en de rest natuurlijk ook maar ben vandaag niet in een schrijfbui (lekker ego maar sorry vergeef het me allemaal )
Hoi allemaal Rustig dagje hier op het forum. Ik heb ook weer babyboom gekeken maar wordt er altijd zo naar van verdrietig als het afgelopen is maar wil het toch zien. Katrien Duck: hoe is het ermee? Is jou nod ook volgende week net zoals esther en mij. denise: af en toe een ego berichtje moet zeker kunnen vind ik......... alies: mooi gedichtje! gr vruchtje