Eerste ronde clomid...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marittt, Nov 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,204
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Balen sybje dat je ongie bent geworden. Snel weer met clomid starten en op naar een goede nieuwe ronde.

gr vruchtje

2. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ vruchtje : dankje wel , ik hoop zo dat deze ronde mijn baarmoederlijmvlies een beetje meewerkt !

L.sybje

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,204
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Ja sybje dat hoop ik ook voor je! Heb je nog gevraagd aan je gyn voor een middeltje om je slijm wat dikker te krijgen, want had hij toch niet?

4. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @vruchtje : nee nog niet volgende week heb ik een fm dan ga ik het vragen !

L.sybje

5. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

sybje, balen meid dat ej ongi bent

maar we lopen gelijk op, ik mag ook woensdag mijn eerste pillen alweer innemen

6. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ sam mvk hoeveel mg clomid ga jij slikken ?

L.sybje

7. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

ik ga 100 slikken en jij?

8. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    Dag meiden allemaal,

het is voor mij alweer een paar daagies geleden dat ik op het forum ben geweest probeer een beetje afstand te nemen lekker... maar goed duivels zijn weg dus nu is het wachten op mn vruchtbare dagen. O ja de gyn had mij verteld dat ik wel moet proberen een paar kilo af te vallen. Omdat mijn cyclus nu 35 dagen is en dat is echt de MAX die ze hanteren daar maar ze zegt als je afvalt zal je cyclus waarschijnlijk korter worden dus dat gaan we maar doen dan... Niks bijzonders gewoon gezond eten en niet meer snoepen. Ben benieuwd.

@sam: fijn dat je weer lekker kan beginnen he! hoop dat het snel raak is!
    @sybje: balen dat je ongi bent maar op naar een volgende ronde met hopelijk een betere uitkomst!
    @daan duck: hoop dat het eipijn was!
    @bengel: hoe is het bij jou? hoop goed! knuff

@rest: SUC6

9. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

even een kort berichtje om te laten weten hoe mijn gesprek met arts was:

We hebben aangegeven dat we nog niet echt een goed gevoel hebben bij IUI... dus we hebben besloten dat we eerst met injecties gaan beginnen. De kwaliteit van de eisprong zou daar volgens haar beter van worden, dus weer nieuwe en grotere kansen. Dit jaar ronden we af zonder hormoonkuur... volgend jaar een nieuwe start. Hoop dat ik dan flink wat kilo's kwijt ben, ook al schiet het nu nog niet op!

Na 6 cyclussen met injecties gaan we dan alsnog over op IUI... maar goed, ik zie het nu als 6 extra kansen en ben superopgelucht dat we het nog even op een 'natuurlijke' manier mogen proberen... ;)

Enneh... Denise; we kunnen elkaar mooi steunen als je ook gaat afvallen! :)

Dikke knuffel!

10. Maxi

Maxi Actief lid

Oct 22, 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    Hoi,

Zet hem op meiden, ik ben nu 14 kilo kwijt en ben er nog lang niet, maar het is een goed begin.
    succes

11. bengel

bengel Niet meer actief

hello ladies

vandaag op dag 9: bmslijmvlies was al 6,6 en al een eitje van 10 mm..is niet slecht volgens mij

Ook hier nog geen IUI...dat vonden ze meteen te heftig, omdat alles zo 'goed' is bij tim. We kunen wel evt zelf inseminatie doen met spuitje..ja daag..ik zie tim al: 'wacht'effe hoppa in potje, waar is de spuit, effe vullen en komt u maar...' nee dan toch maar zo natuurlijk als maar kan!

OVerigens was mijn progesteron waarde voldoende vorige maand, dus het was een echte kans...(itt andere gedachte kansen, waar prog te laag bij bleek)

gr bengel

ps. lees straks rest, zit op werk

12. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    @daanduck: ja kunnen we wel doen ja! volg je een dieet? Ik niet probeer gewoon 3 gezonde vetarme maaltijden per dag te eten en 2 stuks fruit en ik mag 2 lange vingers van mezelf per dag aangezien ik dol ben op zoetigheid en koekjes!

@bengel: klinkt positief ja! hoop dat ie goed en vlot doorgroeit.

13. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ sam mvk : ik ga ook 100 mg slikken dit keer.

@ all zit toch met een dillema ...... vorige 2 rondes heb ik clomid 50 mg geslikt ......daar kreeg ik een mooi eitje van werd alleen al heel snel weer ongi omdat mijn bm slijm heel dun was en ik vroeg weer ongi werd.......
    deze ronde ben ik zelfs 2 keer ongi geweest !
    nou heeft de gyn 100 mg clomid voorgeschreven.....maar nu vraag ik me af wat voor nut de clomid deze ronde heeft ?
    sommige mensen zeggen dat de clomid je baarmoederlijm heel dun maakt nl .....

L.sybje

14. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,204
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Katrien Duck: Mooi dat je kunt starten met injecties in het nieuwe jaar en dat je kansen dan weer worden verhoogt. Snap dat je dit prettiger vindt dan gelijk iui zijn toch weer 6 extra goede kansen!
    Succes ook met afvallen.

denise: jij ook veel succes met afvallen hopelijk helpt het en wordt je cyclus er korter van. Hoop dat je veel steun hebt om het samen met katrien te doen.

bengel: mooi al een ei van 10 mm nu duimen dat hij snel doorgroeit.

sybje: dat clomid je baarmoederslijm dunner maakt heb ik ook wel eens van gehoord, maar volgens mij is dat niet bij iedereen het geval.

maxi: goed joh al 14 kilo kwijt proficiat!

gr vruchtje

15. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden !

ik ga morgen beginnen met de clomid 100 mg .... heb hubbie al gewaarschuwd dat ik alleen vandaag nog maar lief ben .... haha !

L.sybje

16. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,204
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Ha ha sybje slim dat je dat alvast aangeeft. Ik heb gelukkig geen last van mijn stemming van de clomid. Alleen als ik ongie moet worden/ben ben ik wat prikkelbaarder.

17. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden

even weer een update van mij..
    Ik ben 22 oktober naar de gyn geweest uitslag zwemmers van vriend waren goed alleen ronde 1 clomid 50 mg niet aangeslagen..
    Nu gaan we voor de tweede ronde clomid maar dan 100mg dus ben heel erg benieuwd of het aanslaat :):)

groetjes

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Ik zit te wachten en te wachten op de duiveltjes...Is nu 6 dagen na Provera en normaal word ik het dan. maar nu nog geen drup, geen bruin, nix...

19. schatje1

schatje1 Niet meer actief

ik had het de eerste keer ook op dag vijf dus ben ook bij mij benieuwd wanneer het nu komt met provera haha is altijd maar afwachten..

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Nou het wordt nu bruin, maar verder geenbloed te zien....
    Ik wil bloed, ik wil bloed!

Share This Page