Patje: fijn zeg dat de hsg mee is gevallen. Nu inderdaad zelf aan de bak en hopen op geluk. Met mij gaat het wel ben nog niet ongie en temp was vanochtend nog hoog 37.0 maar klinkt misschien heel raar maar ik durf zeker nog niet te testen, maar wil het wel heel graag. grrrrrrr zo dubbel. sybje: ja het is zeker spannend lief dat je voor me duimt. Ik ben zelfs vroeg wakker kon niet meer slapen lag alleen maar te malen. gr vruchtje
Hey meiden, gisteren even vluchtig gelezen met het idee vandaag even op iedereen te reageren. Helaas nu weer geen tijd over, we organiseren dit weekend een familieweekend voor 40 man, en mijn hele huis staat vol boodschappen... Hoop zondagavond of maandag weer even bij te kunnen lezen, en vruchtje... van jou hoop ik natuurlijk heeeel positief nieuws te lezen! Knuffel, Daan
hey patje nou gelukkig is je hsg mee gevallen , nu hopen dat het misschien ook nog in jullie voordeel werkt ! ik ben nu weer ongi (vorige week ook al ) maar goed heb vorige week orgametril geslikt ! en nu clomid 100 mg ! @ all : ik begin opeens te twijfelen ..... bij de apotheek zeiden ze dat ik s'ochtend en s'avinds een clomid tablet moest nemen ... maar waarom kun je ze niet tegelijk nemen ? of heb ik het nu helemaal fout gedaan deze ronde? L.sybje
sybje, is net wat je zelf het makkellijkst vind, je kan ze allebei tegelijk innemen maar ook sochtens 1 en savonds 1. maakt verder niks uit hoor
@sybje, denk dat het niet veel uitmaakt, als je ze maar inneemt! ik doe ze altijd voor het slapen gaan innemen
oooh oke gelukkig , effe bijkomen van de schrik ... stom he dat je in eens zo kan gaan twijfelen .. droom ook wel eens dat ik ze helemaal vergeet in te nemen....pppffff hoezo het houd je bezig ! nou meiden bedankt voor jullie reacties ! L.sybje
@sybje, hahaha dat is wel erg, vergeet het af en toe ookwel eens hoor, neem ik ze een dag later in.. soms ben ik echt blond bezig haha
ooohh oke dus dat zou niet zo'n ramp zijn ... nou ja weer een grote zorg minder nou ja fijn weekend allemaal als ik jullie niet meer spreek ! ik ga morgen naar mijn eerste meeting van deze site , ben erg benieuwd hoe het is , vind het wel heel erg spannend ! L.sybje
Over meeting gesproken... Hadden we niet iets staan 18 november ofzo, met honden in een bos en pannenkoeken?
vruchtje wat spannend zeg! als je niet durft te testen is het idd het beste om gewoon een dag af te spreken met jezelf en het die dag ook te doen. Maar van mij mag het nu nog haha ben nieuwsgierig!
Essie gefeliciteerd zeg..superrrrr (ik wil OOK, wie niet) over de meeting: sorry, ik kwam met het idee, maar zit absoluut niet in mijn vel, dusss.......sorry, ik zeg af.... ik had vandaag weer 2e FM: dindsag: 1 van 10mm, vandaag: 3 van 10 mm...meteen weer in de stress..Tim zei toen: kom op elke maand uiteindelijk ei, dus deze maand weer..verder nog gevraagd over de samenleving, zuurgraad, of zaadjes ver genoeg kunnen zwemmen progesteron enz..ALLES is dus goed, dus PURE pech dat ik nog niet zwanger ben.. vandaag en gisteren cursus omgaan met agressie gehad..heb me vandaag errug uitgeleefd: ik werk als logopedist met clienten met verstandelijke beperking en gedragsstoornissen, en hoe ga je hiermee om en wat doe je als hij je verwurgt, je trui vast heeft enz enz enz. HEEL LEUK, maar vooral effe afreageren, want ik baal natuurlijk wel..ik wil gewoon een EI, zonder poespas, hup spuit en EI EI EIl..zucht weet wel eind van de maand springt ie uiteindelijk, maar t blijft weer spannend en frustrerend. gr een moeie bengel
nee niet echt, zit hier te snikken achter pc. elke x heb ik hoop en elke x krijg ik klap in mijn gezicht.. weet je ik ga gewoon (ahum) geen hoop meer hebben..slik gewoon geen folium zuur meer..enz enz..misschien komt t dan EINDELIJK EENS goed.. k ben t zoooo zat nu..
bengel ik weet heel goed hoe je je voelt (meerdere met mij) kop op meid, onze tijd komt zeker wel, en jij, ik en de rest volgen es heel snel naar de andere kant! probeer ondanks alles toch positief te blijven, dat is het belangerijkste ookal is het moeilijk.
Ik voel me op dit moment ook even hopeloos grrrr had vroeg in de middag een zwangerschaptest gedaan en die was helaas negatief moest er heel erg om huilen. Nog steeds geen ongie te bekennen en nog wel hoge temp. Weet wel zeker dat ik eisprong heb gehad deze maand dus daar kan het ook niet aan liggen. Laat die K*T ongie nu dan ook maar komen. liefs een verdrietig vruchtje
Ja dat is wel zo sam en ik had me eisprong wel iets later dan normaal op cd 17 en zit nu op dag 32 dus misschien te vroeg? hoest verder met jou?