Helemaal super smurfin! Je hoorde dus al even niet meer in het pauze-overzichtje thuis... Geniet ervan!
ja wie volgt? haha meestal een hele zwanger vlaag en dan weer heel lang niks dus meiden we moeten er wel het beste van maken deze maand!
Waaaaaaa Smurfin! Wat super zeg! We schelen inderdaad maar paar dagen, echt geweldig! Waar is je banner? Heb je net een PB gestuurd
1E RONDE CLOMID 1ekindje: begonnen met 50 mg Clomid(12 september 2007) Jinky: begonnen met 50 mg Clomid(8 oktober 2007) Milla: begonnen met 50 mg Clomid(22 oktober gewijzigd) 2E RONDE CLOMID 3E RONDE CLOMID Makkie:3e ronde 100 mg. Vrijdag 12/10 FM en evt. Pregnyl. NOD 29 oktober (9 okt 2007) sybje: 1e ronde 100 mg start ong 30 okt nou hopen dat het bmslijmvlies ook mee werkt Poohbear226: net klaar met Provera, nu op de duivels wachten en starten met Clomid 150mg(27 oktober) 4E RONDE CLOMID Linda: 1e x 50mg geen ei, 2e x 100mg cd36, 3e x 150mg cd34, nu 4e x weer 150 mg.(21 augustus 2007) 5E RONDE CLOMID Mariska:pco, 100 mg clomid, 22 oktober FM(09 oktober 2007) 6E RONDE CLOMID Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. 100mg slaat aan. terug in conclaaf met de gyn voor event. verdere onderzoeken. (8 oktober 2007) 7E RONDE CLOMID Denise:2e ronde na MK ronde zonder controles NOD 26-11(4 november 2007) vruchtje24 13 sept. HSG onderzoek. Als dat goed is nog 3 maanden clomid en in dec/jan '08 terugkomen als ik niet zwanger ben voor evt. IUI (8 september 2007) 10E RONDE CLOMID Sam mv kylian 100mg clomid, verijdag 9 november FM. Op hoop van....(05 november 2007) 13E RONDE CLOMID Patje20 : 13e ronde clomid, 4e met 100, 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt, 3e IUI mislukt 4e IUI in januari. HSG gehad op 01-11.(04 november 2007) ------------------------------------------------------------------------------------ 1E RONDE HORMOONSPUITEN Alies: Na een lange pauze: 03/10/07 start met Puregon. 26/10/07 pregnyl. ( 5 november 2007) Sara: Na vier rondes clomid (50, 100, 100, 150 mg) nu een ronde met puregon / pregnyl, de bloeduitslag progesteron was 23 en dus een geslaagde eisprong, alleen de SH-test / samenlevingstest / PCT test was hartstikke negatief. Morgen afspraak met arts om dit te bespreken. Het verbaast me dat ik hier gelijk een afspraak voor moet maken en niet eerst nog een keer proberen, misschien verkeerde timing? (10 oktober 2007) Lot23: Na 4 rondes clomid en 1x met metformine beginnen we met puregon (9oktober) 6e RONDE HORMOONSPUITEN Bengel: vrijdag 2e FM: 3 eiblaasjes van 10 mm geen dominante dus, maandag 5 nov weer..hoop niet dat deze maand weer zó lang gaat duren:(5 nov 07) ------------------------------------------------------------------------------------- =============================================== NOD Bengel: 5 oktober vruchtje24: +/- 31 oktober Patje :23 november Denise85:26 november Sam mv kylian;1 december??? Alies:11/12 november PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!) Chrizzzzy Katrien Duck 1 ronde pauze i.v.m. HSG... ZWANGER Jody+/- 28 november 2007 Dieseltje +/- 10 december 2007 Marit: 24 december 2007 Moon85: +/- 31 december 2007 Britt Dorien Noelle French: 28 december 2007 Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008 MJ: 12 januari 2008 Akeesh & Emani Simba: 29 januari 2008 Shaartje: 24 februari 2008 Cindy31: 17 maart 2008 Zuurtje:25 maart 2008 mielenl:15 april 2008 Wendy: 15 mei 2008 Jolien:25 mei 2008 Linneke Esther:10 juli 2008 Smurfin ( Riemke ): 14 juli 2008 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren wanneer je iets gewijzigd hebt bij jezelf zet dan de datum erachter zodat we een beetje kunnen bijhouden wie hier lang niet is geweest
Riemke: Gefeliciteerd. Heerlijk voor jullie dat het zover is. Denise: ja wie zal er volgen. Ik hoop dat het waar is, dat er nu een zwangere vlaag aan komt. Je gevoel dat je er zoveel met bezig bent is herkenbaar hoor! Ook al wil je het niet; het is zo moeilijk weg te stoppen. En als ze dan om je heen zwanger worden ..dan is inderdaad het soms moeilijk om je gezicht zo happy te houden.Sam; succes vrijdag met de FM! Patje: Ik weet zeker dat het ook bij jou goed komt. Over die metformine zag ik laatst in de kamer van de GYN een artikel (onderzoek) hangen. De conclusie was dat metformine geen zichtbaar effect had. Er waren twee groepen onderzocht. 1 met en 1 zonder metformine. Daar kwamen geen verschillen uit. Knap trouwens dat je met Sonja begint. Ik merk dat ik tijdens deze behandelingen juist dat niet kan opbrengen, maar meteen meer gewicht tot gevolg (dit terwijl het niet goed is; ik weet het) Bengel: Succes vandaag met de FM. Oh ik hoop toch zo voor je dat het snel raak zal zijn. Poohbear: Wat frustrerend en spannend tegelijk. Ik hoop toch nog op een wondertje voor je. 1e kindje: Zijn bij jou de duivels wel gekomen? Jinky: heb je nog nieuws? Zaterdag negatief en nu . Sybje: heel begrijpelijk dat je het het soms zat bent om al constant te leven alsof je zwanger bent en even een borrel lust . Esther: hoe voel je je? Besef je het al een beetje. Heel veel geluk Ik hoop dat ik niemand vergeten ben; anders dikke kus en sorry Hier niet heel veel nieuws: voel van alles.....of denk te voelen. Vorige week heel veel last van mijn borsten gehad en duizelig etc etc. Ik merk dat ik sinds dit weekend zomaar het gevoel heb dat het niet raak is. Dit terwijl NOD pas volgende week is. Borsten gaan minder pijn doen, buik gaat krampen, voel me niet anders etc etc. Dus is bereid me in mijn hoofd alvast voor op volgende ronde. 1e keer meteen raak zou ook wel een groot wondertje zijn he! iedereen dikke knuf
hey meiden ! ben ik weer ....... nou meiden het lijstje van de zwangeren word inderdaad steeds langer .... ik heb woensdag weer een fm (1e deze cyclus) , heb wel last van mijn buik onderin beetje buikpijn , nou ja we wachten het gewoon af ! nou meiden veel succes ga nu weer fanatiek meelezen ...ben een paar dagen weg geweest en de tel kwijt geraakt ! L.sybje
@sam :ja spannend he .... ik ga nu echt er op staan dat ze ook wat aan mijn bmslijmvlies gaan doen naast de clomid ! ben ook echt nieuwsgierig of er weer wat gegroeid is . L.sybje
ja het schijnt van wel .... ik ga het gewoon vragen en ik vraag dan gelijk of ik een andere gyn als hoofdarts kan krijgen . want van deze word je niet echt blij ..... L.sybje
Smurfin gefeliciteerd! Ik heb de gyn gebeld en na 4 keer in de wacht te zijn gezet kreeg ik te horen dat ik woensdag MOET komen. Er was geen plek, maar ik ben er tussen gezet... Ben benieuwd... Heb hele dag grieperig gevoel, pijn in mn rug en benen..bah! Ach ja, nog even geduld hebben!
Smurfin super gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Geniet er lekker van meid! patje: succes alvast gewenst met SB. Inderdaad gewoon vragen wat betreft die metforine (hoe je het ook mag schrijven) misschien helpt het bij jou ook wel hartstikke goed. Nee heb je en ja kan je krijgen toch sam en sybje: succes met jullie fm aankomende week poohbear: beterschap meid! all: hier nog steeds niet ongesteld. Ga vrijdag een testje doen mocht ik nog niet ongie zijn. Temp is nog steeds hoog en vanaf gisteren ook pijn in mijn borsten. Verder durf ik ook niet te testen denk bang voor de "negatieve" waarheid. Wordt dus vervolgd. liefs vruchtje
@smurfin gefeliciteerd meid! top wij volgen nu zeker wel, het 2e schaapje is over de dam @alies, ja ik heb ook zoiets gezien, kan het allicht voorstellen kijken wat ze zullenzeggen. @sybje ik hoop dat ze wat gaan doen aan je bmslijmvlies naast de clomid @poohbear, ik ben benieuwd wat je gyn te melden heeft dan. waarom test je niet nog een keer? @vruchtje, meid hoe ist met jou? al ongie?
Heb gisteren nog getest, maar weer negatief... Word er moedeloos van... Wil weten wat er aan de hand is, maar ja, moet toch echt wachten tot woensdag
kan het me voorstellen poohbear. tis ook niet niets allemaal. hoop dat je toch snel ongie word. @vruchtje we hebben elkaar net gekruist, ga het zeker ook wel vragen hoor, net wat je zegt nee heb je ja kun je krijgen. bij jou is het spannend zie ik? ik zal heel hard voor je duimen
Dank je wel patje. Ik voel me op dit moment een beetje onzeker. Wil gewoon aan de ene kant weten waar ik aan toe ben maar als ik niet zwanger ben wil ik het niet weten snappie klinkt ook wel logisch he maar niet realistisch. vraagje aan alle clomid girls: hebben jullie wel eens toen je clomid slikte (en eisprong hebt gehad) dat je helemaal NIET ongie bent geworden? Dus dat je een ongie hebt overgeslagen?