lieve poohbear ik kan me helemaal voorstellen in wat voor onzekerheid je zit echt heel vervelend. Ben benieuwd voor ons beide hopelijk goed nieuws
@poohbear : jeetje wat een onduidelijkheid allemaal zeg , wel fijn dat je er woensdag tussen bent gezet ! @vruchtje: spannend zeg ! @patje : dankjewel ! ik hoop ook dat ze wat kunnen doen en dat ze niet gelijk mijn vraag de grond in boren ! L.sybje
FM2: 1 eitje van 12 2 van 11. nog geen dominante bmslijmvlies vrijdag 4,4 vandaag: 7,7, denk wel dat het goede kant weer op gaat..
Goed sybje dat je er ook goed op let of je baarmoederslijm dik genoeg is. Lekker voor jezelf op komen hoor. Het moet zich daar eenmaal in kunnen nestelen! Heel veel succes in ieder geval.
@ bengel : zo dan dat zijn er nog al wat of niet ? groeit je baarmoederslijmvlies altijd oz goed of ook wel eens anders? L.sybje
Vruchtje, wat spannend bij jou zeg... ik duim nog steeds.... Poohbear, ook bij jou een en al onzekerheid dus... nog 2 nachtjes slapen! Bengel... even broeden nog... en dan komt alles goed! Grote opruiming hier op dit topic! Hier alles goed, net is MVM geweest, heel fijn om iets terug te kunnen doen. Vanaf donderdag ga ik piesen voor het goede doel!
Lieve meiden.... Bedankt voor de bemoedigende woorden, dat geeft met wel steun! Toppie! Ben toch al zo'n piekeraar van mezelf... Ik hou jullieop de hoogte!
He Esther ja zeker spannend hou het niet meer uit! Maar hoe gaat het met jou wat voel jij qua zwangerschapskwaaltjes (kan ik beetje vergelijken met mezelf misschien). Ben nog steeds zooooooooooooo blij voor jullie. Goed trouwens dat je mee doet aan MVM ga ik ook doen als ik "ooit" zwanger bent knuffel van vruchtje
Vruchtje, bijna geen kwaaltjes Soms beetje hoofdpijn Soms beetje misselijk Soms beetje zere borsten Soms beetje kramp in mijn buik En vaak helemaal niets......
hoi sybje: 3 valt mee hoor, want er is er nog geen dominant, kans is dat er maar 1 doorgroeit. bm slijmvlies doet het altijd goed bij mij, ook bij clomid, wat zelf een slechte invloed op slijmvlies heeft. essie, ik hou van opruimingen ik doe mee!
@essie : oooh oke nou ja we gaan het rustig af wachten ! ik zal voor je duimen ! @kan ik ook nog meedoen aan de opruiming ? (ppsssst ik heb voor deze maand nog 2 pendels staan ) L.sybje
Meiden, allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve felicitaties! Het begint hier langzaam maar zeker een beetje door te dringen. Ik hoop dat diegene die in afwachting zijn, ook heel snel een verlossende test in handen krijgen, want het gevoel is onbeschrijfelijk! Heel veel succes allemaal ( en ook de zwangere meiden natuurlijk! ) Liefs Riemke.
Nu wordt het wel heel vreemd hier. Nog steeeeeds net ongesteld, maar wel pijn in mn onder rug en boven benen, wat voelt als een ongesteldheid. Vanmiddag even chocomel bij het af vegen, nu weer niets... Nou ja, heb in ieder geval wat te vertellen morgen bij de gyn!
Oké fijn zeg dat je nog niet zoveel klachten hebt. Ik heb af wel last van zere borsten en af en toe buikpijn maar of ik zwanger ben i don't know. Vrijdag zullen we het weten. bengel: hoop dat er in ieder geval 1 ei dominant gaat worden. Het is sowieso fijn dat je bm slijm goed is. Dit wordt jou maand hoor..... poohbear: raar dat je nog niet ongie bent. Succes bij de gyn morgen. liefs vruchtje
Hoi meiden, ik weet dat deze vraag vaker is gesteld, maar toch vroeg ik mij af of de dag met licht roze bloedverlies ook de 1 cyclusdag is? alvast bedankt. Groetjes Jinky
nou wat ik vandaag weer had... had al vanaf gisteren heel erg pijn in mn buik (wat een infectie kan zijn van de hsg), dus ik dacht gisteren komt vast door mn broek, nee dus. vandaag weer he, dus heb ik mn mannetje laten bellen naar ferti.poli en moest direct komen.. ik zat op mn werk en hij belde daar of ik snel naar huis wilde komen want we moeten naar het ZH in almere. daar aangekomen, een uitstrijkje gemaakt, en een echo, ja ik kan zien dat je gisteren je eisprong hebt gehad. OEPS, nou verder kijken, de linker eierstok had ie zo te pakken maar de rechter kon ie niet vinden, na wat geroerd te hebben met dat echo ding had de gyn zoiets van laat maar. die rechter was gewoon niet te vinden, foetsie. daarna moest ik nog even bloed laten prikken, en klaar was ik. het was allemaal goed gelukkig. maar dan heb ik een cyclus van 29 dagen, tis dat ik geen ovu testen in huis heb want anders had ik er even 1tje gedaan, tis toch ongelovelijk? we wachten het maar af srry voor mn ego berichtje heb geen tijd om te reageren op de anderen, maar ik duim wel voor jullie hoor
@ Vruchtje; je gaat toch niet echt tot vrijdag wachten? Als ik je berichtjes lees is het alleen nog wachten op de bevestiging... hou ons (en jezelf) niet langer in spanning!
@patje : huh hij ken toch niet weg wezen ? wel spannend , maar nu heb je geen ontsteking van de hsg toch ? L.sybje
@patje: gelukkig dat alles goed was bij mij hebben ze mn rechter eierstok ook weleens niet kunnen vinden, de volgende keer zat ie er gewoon weer! hihi. heb je je ei wel goed benut? @all: hier wachten wachten wachten *zucht*