heeeyy vruchtje :GEFELICITEERD MEIS! aah ben zo blij voor je echt super ! heb je de laatste ronde nou clomid gebruikt of gespoten ? heb je zelf getest of bij de gyn ? L.sybje
gefeliciteerd vruchtje superrrrr ik hoop da tik zojuist de laatste spuit gezet heb..morgen echo en hoop dat ie groot genoeg is, en dan de allerlaatste pregnyll..daar doe ik het voor.. zucht... moet om 8:50, maar kan niet mailen heb daarna weer cursus zelfverdediging en onder controle bij agressieve verst. gehandicapten
Vruchtje gefeliciteerd. Ik zou wel even je banner aan passen, je bent daar namelijk al meer dan 136 weken zwanger. Knuf van zuurtje
Heb net terug gekeken en nu klopt je banner wel,computer zal weer rare kuren hebben. Knuf van zuurtje
Bedankt meiden voor de felicitaties. sybje: slikte 50 mg clomid (niet gespoten) en heb net om 17.00 uur thuis getest 2 keer haha. zuurtje: heb hem aangepast. bengel: lieverd dit wordt ook jou maand liefs vruchtje
@vruchtje: Wat geweldig! Gefeliciteerd! Nou meiden de zwangerwolk hangt boven jullie topic hoor! Hoop dat er snel weer een paar volgen.
Vruchtje van harte gefeliciteerd het is je zo gegunt! geloof je het al? weten jullie of je temp door puregon en pregnyl omhoog gaat?
Hey Vruchtje; gefeliciteerd met dit supernieuws! Het kon bijna niet missen, maar de bevestiging is dan geweldig he? Ik hoop dat we je allemaal snel volgen! Lekker van genieten! Liefs, Daan
lot23: nee geloof het zeker nog niet. We zijn al zo lang bezig ruim 2 jaar. Ga pas echt genieten als we een goede echo hebben gehad natuurlijk.
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Vruchtje! Hiehaaaaaaaaaaaaaa Wat super super super zeg! Je loopt ook nog eens helemaal gelijk met mij... echt super! Gefeliciteerd meis!
Geweldig hé wil het van de daken schreeuwen. Meiden ben zo blij niet normaal meer. Grappig Esther dat we gelijk lopen. liefs vruchtje
vruchtje! Gefeliciteerd; wat fijn voor jullie! Bengel: duim duim Afrika: zeker spannend, wil het van me afzetten; lukt niet, probeer maar iets minder op het forum te lezen. Voel van alles en toch niets. Ik weet gewoon niet hoe het 'normaal' voelt na een eisprong! 1 ding is opvallend is supergrote borsten (lijkt wel cup G ipv E) Zelfs mijn vriend zegt het en ik ben echt hondsmoe. Maar ja dat alles kan komen doordat ik mijn eisprong heb gehad en dit weekend ongesteld moet worden. ahhhhhhh wat duurt wachten lang. Nu weet ik hoe het voelt. iedereen kus kus
1E RONDE CLOMID Jinky: begonnen met 50 mg Clomid(8 oktober 2007) Milla: begonnen met 50 mg Clomid(22 oktober gewijzigd) 2E RONDE CLOMID 1ekindje: begonnen met 100 mg Clomid, 1e fm 16 nov 2007(7 nov 2007) 3E RONDE CLOMID Makkie:3e ronde 100 mg. Vrijdag 12/10 FM en evt. Pregnyl. NOD 29 oktober (9 okt 2007) sybje: 1e ronde 100 mg start ong 30 okt nou hopen dat het bmslijmvlies ook mee werkt , 1 ei van 22 mm (7nov) Poohbear226: net klaar met Provera, nu op de duivels wachten en starten met Clomid 150mg(27 oktober) 4E RONDE CLOMID Linda: 1e x 50mg geen ei, 2e x 100mg cd36, 3e x 150mg cd34, nu 4e x weer 150 mg.(21 augustus 2007) 5E RONDE CLOMID Mariska:pco, 100 mg clomid, 22 oktober FM(09 oktober 2007) 6E RONDE CLOMID Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. 100mg slaat aan. terug in conclaaf met de gyn voor event. verdere onderzoeken. (8 oktober 2007) 7E RONDE CLOMID Denise:2e ronde na MK ronde zonder controles NOD 26-11(4 november 2007) vruchtje24 13 sept. HSG onderzoek. Als dat goed is nog 3 maanden clomid en in dec/jan '08 terugkomen als ik niet zwanger ben voor evt. IUI (8 september 2007) 10E RONDE CLOMID Sam mv kylian 100mg clomid, verijdag 9 november FM. Op hoop van....(05 november 2007) 13E RONDE CLOMID Patje20 : 13e ronde clomid, 4e met 100, 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt, 3e IUI mislukt 4e IUI in januari. HSG gehad op 01-11.(04 november 2007) ------------------------------------------------------------------------------------ 1E RONDE HORMOONSPUITEN Alies: Na een lange pauze: 03/10/07 start met Puregon. 26/10/07 pregnyl. ( 5 november 2007) Sara: Na vier rondes clomid (50, 100, 100, 150 mg) nu een ronde met puregon / pregnyl, de bloeduitslag progesteron was 23 en dus een geslaagde eisprong, alleen de SH-test / samenlevingstest / PCT test was hartstikke negatief. Morgen afspraak met arts om dit te bespreken. Het verbaast me dat ik hier gelijk een afspraak voor moet maken en niet eerst nog een keer proberen, misschien verkeerde timing? (10 oktober 2007) Lot23: Na 4 rondes clomid en 1x met metformine beginnen we met puregon (9oktober) 6e RONDE HORMOONSPUITEN Bengel: vrijdag 2e FM: 3 eiblaasjes van 10 mm geen dominante dus, maandag 5 nov weer..hoop niet dat deze maand weer zó lang gaat duren:(5 nov 07) ------------------------------------------------------------------------------------- =============================================== NOD Bengel: 5 oktober vruchtje24: +/- 31 oktober Patje :23 november Denise85:26 november Sam mv kylian;1 december??? Alies:11/12 november PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!) Chrizzzzy Katrien Duck Einde Clomid, volgend jaar word ik ook een junk! ZWANGER Jody+/- 28 november 2007 Dieseltje +/- 10 december 2007 Marit: 24 december 2007 Moon85: +/- 31 december 2007 Britt Dorien Noelle French: 28 december 2007 Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008 MJ: 12 januari 2008 Akeesh & Emani Simba: 29 januari 2008 Shaartje: 24 februari 2008 Cindy31: 17 maart 2008 Zuurtje:25 maart 2008 mielenl:15 april 2008 Wendy: 15 mei 2008 Jolien:25 mei 2008 Linneke Esther:10 juli 2008 Smurfin ( Riemke ): 14 juli 2008 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren wanneer je iets gewijzigd hebt bij jezelf zet dan de datum erachter zodat we een beetje kunnen bijhouden wie hier lang niet is geweest[/quote]
WOWOWOWOW vruchtje gefeliciteerd meid! het kon haast niet missen he! Geniet ervan en niet teveel zorgen maken. Bengel kom op wij ook he! en de rest van de meiden natuurlijk ook! meiden die ongi zijn geworden succes deze nieuwe ronde. Ik ga klussen hihi gewoon voor de lol hahahahahaha anders lijkt het het weekend zo geforceerd he.... knuffels