whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vruchtje gefeliciteerd meid! echt keigaaf, kon ook niet missen he? zou die wolk dan ook boven ons hangen? nu wij nog
1E RONDE CLOMID Jinky: begonnen met 50 mg Clomid(8 oktober 2007) Milla: begonnen met 50 mg Clomid(22 oktober gewijzigd) Jola pco, begonnen met 50 mg Clomid, 1e fm 12 november(8 november) 2E RONDE CLOMID 1ekindje: begonnen met 100 mg Clomid, 1e fm 16 november(7 november 2007) 3E RONDE CLOMID Makkie:3e ronde 100 mg. Vrijdag 12/10 FM en evt. Pregnyl. NOD 29 oktober (9 okt 2007) sybje: 1e ronde 100 mg start ong 30 okt nou hopen dat het bmslijmvlies ook mee werkt Poohbear226: net klaar met Provera, nu op de duivels wachten en starten met Clomid 150mg(27 oktober) 4E RONDE CLOMID Linda: 1e x 50mg geen ei, 2e x 100mg cd36, 3e x 150mg cd34, nu 4e x weer 150 mg.(21 augustus 2007) 5E RONDE CLOMID Mariska:pco, 100 mg clomid, 22 oktober FM(09 oktober 2007) 6E RONDE CLOMID Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. 100mg slaat aan. terug in conclaaf met de gyn voor event. verdere onderzoeken. (8 oktober 2007) 7E RONDE CLOMID Denise:2e ronde na MK ronde zonder controles NOD 26-11(4 november 2007) vruchtje24 13 sept. HSG onderzoek. Als dat goed is nog 3 maanden clomid en in dec/jan '08 terugkomen als ik niet zwanger ben voor evt. IUI (8 september 2007) 10E RONDE CLOMID Sam mv kylian 100mg clomid, verijdag 9 november FM. Op hoop van....(05 november 2007) 13E RONDE CLOMID Patje20 : 13e ronde clomid, 4e met 100, 1e IUI mislukt, 2e IUI mislukt, 3e IUI mislukt 4e IUI in januari. HSG gehad op 01-11.(04 november 2007) ------------------------------------------------------------------------------------ 1E RONDE HORMOONSPUITEN Alies: Na een lange pauze: 03/10/07 start met Puregon. 26/10/07 pregnyl. ( 5 november 2007) Sara: Na vier rondes clomid (50, 100, 100, 150 mg) nu een ronde met puregon / pregnyl, de bloeduitslag progesteron was 23 en dus een geslaagde eisprong, alleen de SH-test / samenlevingstest / PCT test was hartstikke negatief. Morgen afspraak met arts om dit te bespreken. Het verbaast me dat ik hier gelijk een afspraak voor moet maken en niet eerst nog een keer proberen, misschien verkeerde timing? (10 oktober 2007) Lot23: Na 4 rondes clomid en 1x met metformine beginnen we met puregon (9oktober) 6e RONDE HORMOONSPUITEN Bengel: vrijdag 2e FM: 3 eiblaasjes van 10 mm geen dominante dus, maandag 5 nov weer..hoop niet dat deze maand weer zó lang gaat duren:(5 nov 07) ------------------------------------------------------------------------------------- =============================================== NOD Bengel: 5 oktober vruchtje24: +/- 31 oktober Patje :23 november Denise85:26 november Sam mv kylian;1 december??? Alies:11/12 november PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!) Chrizzzzy Katrien Duck Einde Clomid, volgend jaar word ik ook een junk! ZWANGER Jody+/- 28 november 2007 Dieseltje +/- 10 december 2007 Marit: 24 december 2007 Moon85: +/- 31 december 2007 Britt Dorien Noelle French: 28 december 2007 Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008 MJ: 12 januari 2008 Akeesh & Emani Simba: 29 januari 2008 Shaartje: 24 februari 2008 Cindy31: 17 maart 2008 Zuurtje:25 maart 2008 mielenl:15 april 2008 Wendy: 15 mei 2008 Jolien:25 mei 2008 Linneke Esther:10 juli 2008 Smurfin ( Riemke ): 14 juli 2008 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren wanneer je iets gewijzigd hebt bij jezelf zet dan de datum erachter zodat we een beetje kunnen bijhouden wie hier lang niet is geweest
Meiden ik heb nog nooit zo slecht geslapen hi hi kon aan niets anders denken en was dus ook errug vroeg wakker. Ga om half 9 gelijk poli gyn bellen om te vragen hoe of wat. Ik zou namelijk ivm miskraam wel in aanmerking komen voor een vroegere echo dan normaal. Maar met hoeveel weken weet ik niet. We hebben deze maand voor het eerst advies van de uroloog opgevolgd en dat is: niet te vaak sexen (niet iedere dag dus). Ik kan jullie zeggen had op een vrijdagmiddag een positieve test en donderdag en zaterdagochtend gesext. Nou ben ook benieuwd of die banner klopt. Net nog even getest (wat een tutje he) kan het niet geloven, maar echt VET positief YOEPIE. enne Patje en andere meiden ik strooi hierbij wat hcg jullie kant op. Katrienduck: misschien geeft dit jouw weer goed hoop dit was de 1e ronde met clomid NA de HSG misschien heeft dat dus ook goed geholpen. liefs vruchtje
Goedemorgen dames Vruchtje hihi, ik heb ook 3 testen gedaan hoor vorige week. En keek uit naar die moeder voor moeder test. Had jij ook dat je de 2e test spannender vond als de eerste? Straks was het ineens niet meer zo dacht ik.... Ik zal ook wat hcg strooien ******************************** Krijg vandaag m'n MVM flessen, dus dan moet ik het daarin doen. Dus het laatste beetje strooi ik hier! Vruchtje, ben wel benieuwd wanneer je een echo krijgt!
@ Vruchtje; lief van je... het geeft me inderdaad wel moed... maar helaas heb ik deze ronde geen hormonen gekregen, en is de kans dus erg klein dat ik een spontaan ei heb gehad. Desondanks... Volgend jaar moet het ons toch een keer gaan lukken met de injecties? Ben echt superblij voor alle zwangeren!
@daanduck: jij gaat ons allemaal blij maken als je in januari gaat spuiten, dan ben je kilo's afgevallen dat kan alleen maar ten gunste zijn! Ik heb mn banner ook maar even veranderd omdat dit toch wat meer motiveert me bezig te houden met me gewicht dan met me cyclus. hier verder niks nieuws, ga ff stofzuigen en stoffen ciao
hoi dames, we zijn begonnen voor ons derde kindje maar krijg mijn regels niet zonder behulp van primolut! de dokter denkt dat het een cyclus storing is! en hij raad ons aan om clomid te gebruiken, van ons 2de kindje moesten wa da ook gebruiken omdat ik geen eisprong kreeg en na 3 maand was het raak! dus we hopen dat het weer zo snel zal gaan! ben nu nog bezig met primolut en dan gaan we ervoor xxx mariska
vandaag fm gehad: niks gegroeid.. bloed geprikt, te laag oestradiol, dus WEER ophogen, net zoals vorige cyclus, zaterdag terug (vandaag = alweer dag 16, dus DE kans vóór kerst, als al mijn cyclussen zo lang gaan worden..sorry, maar ik hoop zo met kerst..) Zaterdag zal ie wel groter zijn, was vorige keer ook zo maar toch een dipdagje, ben niet naar werk geaan, had agressie training, ik was zo emo, als ze me zouden aanraken zou ik spontaan gaan huilen, helemaal NIKS gedaan vandaag, oh ja, meegezongen met leuke muziek.. gr bengel patje,denise, daan en sam, nu zijn WIJ hoor, of niet de anderen ook natuurlijk, maar wij zijn vanaf het begin hierop..
bengel wat balen meis! dat het weer zo lang gaat duren, maar hou vol he. ik duim voor je voor zaterdag! en ben het helemaal met je eens, nu zijn wij aan de beurt
hoi sam..hoestie met jou trouwens? ja, nu is mijn 14e maand met hormonen in gegaan, is genoeg vind je niet... dec 2 jaar terug dat ik gestopt ben met pil.. Heb alles effe nagevraagd: ALLES is verders goed, ben niet te zuur, sperma komt diep genoeg, sperma is goed, ik heb uiteindelijk een eisprong. DUSSSSSSSSSS Pure pech dat ik nog niet zwanger ben..shit he gr bengel
@ bengel jeetje balen zeg .....is er niet een kleine kans dat het nog goed kangaan da deze cyclus ? @ all : heb een beetje ongi buikpijn maar heb nog niet een postieve ovu test gehad .....snap er niks van .....er was heel licht een 2e streepje te zien. L.sybje
Hey Bengel, wat een rotnieuws... niet opgeven he? Deze ronde zijn je kansen nog niet verkeken... hoop zo dat we allemaal zwanger de kerst ingaan! Ik vind kerst, oud en nieuw en verjaardagen tegenwoordig de rotste dagen van het jaar... Bijna 4 jaar geleden stopte ik met de pil, gelukkig dat ik toen nog niet wist hoe het er nu voor zou staan.... Ik blijf in ieder geval voor je duimen, het gaat ons een keer lukken! Knuffel!
Bengel wat ontzetten K*&^$ allemaal weer! Kan me voorstellen dat je er van baalt. Maar meiden ik voel gewoon dat jullie ook snel zwanger zijn. We blijven positief: all: ik heb vrijdag 16 nov 1e echo erg spannend.............. liefs vruchtje
bengel, hier gaat het goed. morgen eerste fm, dus ben benieuwd, voel eigenlijk nog bar weinig, af en toe een steekje. maar verder niks, dus we zullen zien morgen. idd pure pech ja, maar je zit er mooi mee. maar eens komt dat pure geluk hoor, alles zit goed nu, nu nog een eitje en zaadje gaan kroelen met elkaar daan, is maar goed dat je dat van te voren niet weet he. feestdag is ook iets minder dan he. ik heb dan gelukkig de 'mazzel' dat we er al 1 hebben. maar wil zooooooooooooooooo graag nog een wondertje. sybje, heb al op het pco topic gereageerd op je vraag over posi ovu test
Vruchtje, wat vroeg al dat je een echo krijgt..... Ik ben zo benieuwd hoe ver je bent! Meiden, ik hoop echt dat er nog meer schaapjes over de dam komen hoor... allemaal een mooie kerst!
bengel jemig meid, tis ook wat! wij moeten zeker voor 2008 zwanger zijn! daar ga ik voor, jullie ook he? eigenlijk zijn wij echt aan de beurt nu. sybje, misschien zit je ei er wel aan te komen ofzo? sam 1 of geen, t maakt niet uit het verlangen is er zeker wel ik denk zeer zeker dat we mn ei hebben gemist, maandag mn ei gehad volgens meneer de gyn dus dikke pech deze ronde. wil ook geen kwaaltjes krijgen, de kans dat het raak is, is zeer klein.
@patje : gisteren was hij 22mm en volgens de fert zou hij vandaag of morgen springen ....... pffff wacht het gewoon af . L.sybje
@sybje: ik heb de ovutesten het raam uitgegooid (spreekwoordelijk) ik heb 2 rondes me ei niet kunnen vinden terwijl die toch echt wel is gesprongen die rondes dus denk niet dat ze voor iedereen goed zijn... ga lekker klussen en pin je niet teveel op de testjes *knuff*
@denise : bedankt voor je tip , ik hoop dat het me lukt .......haha ga mijn best , wil ook proberen om de eerst komende weken afleiding te zoeken ....maar weet bij god niet hoe en waar aan ... werken zit er effe niet in ivm ziektewet dus ik zit hier heel de dag te malen .....ppffff L.sybje
goede avond meiden ik heb even een vraagje als het mag ik ben dag 5 van me ongi begonnen met 50 mg clomid en daarna had ik een ei van 19 mm en die is inmiddels gesprongen nu kan ik over 4 dagen testen of ik zwanger bent maar nu is mijn vraag is hij nu niet bevrucht is wordt je door de clomid gewoon ongesteld of niet ik werdt na het stoppen van de pil dus helemaal niet meer ongi en wil graag weten of ik nu door de clomid wel gewoon ongesteld wordt