ik wil ook meedoen met de deal. lijkt me wel leuk allemaal zwanger dit jaar, dan was 2007 toch nog een vruchtbaar jaar. hihi
hoi meiden even snel tussendoor; ben net thuis; heb even geen tijd om alles terug te lezen; doe ik morgen. Maar..... Moest na verwachting dit weekend ongesteld worden. Heb waarsschijnlijk mijn eisprong twee weken geleden gehad in de nacht van zaterdag op zondag onder invloed van Pregnyl (helemaal 100% niet zeker omdat lab van zkhuis foutje had gemaakt met Progesteron bepaling; die uitslag komt nu pas morgen). Nog steeds niet te bekennen nu. Als het er nog niet is morgen dan eens een testje. heb trouwens wel hele weekend enorme buikkrampen gehad, dus verwachtte constant mijn menstruatie. Wat een zenuwen gedoe; mijn vriend werd er gek van (van mij dan ) Ga slapen (ben doodmoe) kus Alies
nou meiden die test heeft ook niet zoveel duidelijker gemaakt. Op eerste gezicht was ie negatief. totdat mijn vriend goed keek en zag hij (en ik ook) een heeeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje. Maar eigenlijk echt te licht om daar wat van te zeggen. Op de foto zelfs zo goed als niet te zien. Zolang geen dan geeft het hoop natuurlijk. We hebben nu afgesproken woensdagavond weer te testen (mochten de nog niet langs zijn gekomen). nog langer in spanning...... gr Alies
Alies, wat superspannend zeg! Misschien is het handig om woensdag een digitale te doen, dan is er geen twijfel mogelijk.... Ik duim voor je!
spannend alies! maar anders sochtends met ochtendurine testen woensdag zit er toch meer hcg evt in je lichaam succes
jammer alies dat je nog geen diudelijke test in handen had, die onzekerheid..... maar duimen draaien voor je!
spannend alies..... hier alles KUT, denk dat ik maar minder hier ga komen.. heb inmiddels gonal opgehoogd is er gvd nog niks gegroeid...woe weer en als vrij niet gegroeid is weer ophogen. Ik krijg er zooooooooooooooo de balen van na 14 maanden hormonen slikken en spuiten. Ik ben een junk en nog een slechte ok, want het doet niks bij mij....
Bengel ik heb ook de dosis omhoog moeten gooien omdat het eerst niet zo aansloeg bij mij ( gonal) en toen bij de eerste controle was het nog niet zo... maar daarna wel. Als het TE snel gaat is het niet goed.... harlopers zijn doodlopers remember! Dus houd moed he! Knuffel!
weet ik essie maar ik spuit al voor de 6e maand..en dat gaat zo gvd tegenstaan. Plus heb ik al opgehoogd en doet t nu nog niks, weet dat het woe misschein wel zo is..maar ik ben het (PIEPIEPIEPIEPIEPIEPIEPIEPIEP) zooooo zat aan t worden, ik houd vol, maar t kost me steeds meer energie en vrolijkheid..
Ik snap hoe je je voelt! Het is ook gewoon K*T! een ander woord zie ik er ook ff niet voor.... ja.. genoeg.. maar die zal ik dan maar niet hier neerzetten he
@bengel : jeejte meis , wat kl*te zeg , ik hoop dat de volgende ophoging wel aanslaat ! succes! L.sybje
sybje ik hoef NOG niet op te hogen, misschien vrijdag, maar eerst woe weer echo en vrij en dan ophogen als t niks is gegroeid..
bengel dikke knuff meis, iedereen heeft weleens een dip geef jezelf de tijd en probeer te ontspannen anders gaat het echt niet de goeie kant op!