Eerste ronde clomid...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marittt, Nov 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @poohbear : he balen meid , komt dit van de clomid of ben je een beetje grieperig ?

L.sybje

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    i dont know! Voel me niet ziek verder, alleen duf en niet zo vrolijk als normaal! Vlieg snel uit mn slof enzo!
    Denk dat het van de Clomid is! Maar vorige keer stond ik stijf van de energie en was ik niet te stoppen!

3. Alies

Alies Actief lid

Sep 10, 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    Poohbear: wat vervelend dat je rot voelt. Hopelijk voel je snel wat beter…
    Denise: ik hoof dat het onromantische vluggertje zeker effectief is! Dan maar weer een andere keer romantisch he! ;)
    Sam: ik hoop echt voor je dat je ei voelt! Je weet inderdaad maar nooit, dus veel plezier de komende dagen ;) ;) ;)
    Sybje: wat spannend. Nog even en het is donderdag. Ik zal voor je duimen.
    Bengel: wat naar dat je zo rot voelde; gelukkig lees ik dat het weer iets beter met je gaat. Hou je taai he! Komt echt nog goed. Even extra dikke knuffel voor jou.
    Duckie: wat goed een eigen ei! Heerlijk gevoel lijkt me dat het af en toe helemaal vanzelf lukt!
    Denise: Spannend hoor en weet je al of ie gesprongen is? Moet je progesteron prikken?
    Patje: Hoe voel je je nu?
    Vruchtje: geniet van jullie weekje in het hotel. Lekker even genieten!
    Nikkie, Taalia, JinkY en 1e kindje; Heel veel succes met deze ronde Clomid

all: hier nog weinig nieuws; behalve dat ik gek wordt van mezelf. Ik ben al niet zo'n geduldig typje.......Maar nog steeds geen :evil: . ahhhh
    Vandaag nog wel voor progesteron gebeld en ze zei dat ik echt een mooie eisprong had gehad! Dus hoop doet leven....

doeiiiiiii dikke kus Alies

4. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @alies : dankje wel ! wat balen zeg dat je nog niks weet !
    heb je ook wel eens een eisprong gehad waarbij de progestronwaarde slecht was ?

L>sybje

5. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

alies, wannner ga je testen?

6. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    alies wat spannend! hoop het zoooo voor je!

ik heb deze rondes geen controles dus ook geen prog prikken we zullen het wel zien... ik heb 3 dagen los van elkaar getempt vooooor mn ei 2x 36.3 1x 36.4 en de keren hiervoor schommelde het ook rond deze temperaturen dus ik ga van de week ff tempen een paar keer, kijken of ie hoger is zo ja dan is mn ei wrs gesprongen en zo niet dan baal ik!

7. Alies

Alies Actief lid

Sep 10, 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    nou meiden

zou eigenlijk morgen testen (vanmiddag zou ik een digitale kopen), maar kon het niet laten vanmorgen. En..........het streepje is iets donkerder volgens mij. Maar we zijn nog steeds niet overtuigd; we durven het ook echt niet te geloven. Zou gewoon een wonder zijn; de eerste beste eisprong raak. Vanmiddag ga ik die digitale kopen en morgenochtend nog een keer.

Willen jullie even kijken?

Ik zet hem bij mijn foto's

Snel naar mijn werk (ga maar voor de zekerheid niet naar een client die chemokuren krijgt! ;) ;) !)

dikke kus Alies

8. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Alies, ik zie echt wel een streepje hoor, ook al is het een lichte.
    Een streep is een streep, die komt erniet zomaar!
    Dus... (voorzichtig) gefeliciteerd!

Liefs, Esther

9. sam mv kylian

alies, ik zie ook een streep,
    dus van mij ook voorzichtig gefeliciteerd.
    idd snel een digitale halen :D

10. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    jaaaa! ik zie ook een streep! super! ik heb (toen ik zwanger was) 2x een licht streepje getest dat was ook 3 dagen na nod en toen heb ik smiddags een digitale gehaald en die was positief dus ik feliciteer jou ook al voorzichtig!

11. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    meiden ik heb buikpijn rechts zou mn ei dan nu pas springen? maandagavond voor het laatst geklust is dat voldoende of toch maar even manlief in zn lunchpauze naar huis roepen (hij werkt om de hoek dus het kan)?

12. sam mv kylian

he denise, het moet genoeg zijn, maar voor de zekerheid, als hij naar huis kán komen...laten doen denk ik :D

13. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    hoe lang is een ei NA de sprong vruchtbaar? een paar uur maar toch?

14. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    ik had namelijk vanmorgen getempt en me temp was nog hetzelfde als voorheen... en nu heb ik buikpijn... dus mijn conclusie is dat ie nog moet springen...

15. bengel

bengel Niet meer actief

echo gehad,
    bm slijvmlies van 4,4, naar 8,8

eitje van 1 van 12,8 maandag naar 13,4 en 2 van 12,5 --> misschien vandaag toch ophogen, mogelijk 3 eitjes die gaan springen , we gaan ervoor! maar baal stiekum wel weer...

16. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Alies, volgensmij ben je gewoon zwanger hoor.
    Ik zie een streepje.
    Maar snap je onzekerheid.

Alvast voorzichtig gefeliciteerd!

Ik zie je wel naar het andere topic komen, zwanger na de eerste ronde clomid!

Groetjes Cindy

17. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @alies : ik zie ook echt een streepje ...zucht wat spannend zeg .....hoop het zo voor je !

@denise : je hebt jezelf buiten gesloten en staat zonder sleutels en je man moet echt even naar huis komen ...... ;) klussen dus!
    ik zou het gewoon even doen .....(ps bovenstaande is mijn goede smoes )

@all ben vanmorgen bloed wezen prikken ......ik leek wel een speldenkussen zeg , naald er in naald er uit , naald er weer in bbrrrr ik kan er al zo slecht tegen ......nou ja ze heeft een buisje bloed dat moet voldoende zijn ....morgen wordt ik gebeld met de uitslag of mijn ei wel of niet goed gesprongen is....ben echt zenuwlappig nou maar goed heb ook wel weer het gevoel dat het fout is gegaan ......maar ja had dit keer wel eerder een mega ei ....zucht

L>sybje

18. Simba

Simba Fanatiek lid

Jun 21, 2006
    1,129
    19
    38
    Alies: ik zie echt een streep! Volgens mij is het gewoon raak. Gefeliciteerd!

19. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,062
    0
    0
    Alies, kijk maar in mijn album, zelfde streepje!
    Ook vanuit hier een felicitatie en tot aan de overkant.
    x

20. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    zo klus geklaard hihihi kunnen we in ieder geval niet zeggen dat we ons best niet hebben gedaan deze ronde...

@bengel: is toch goed, kop op! heb vertrouwen erin (makkelijker gezegd dan gedaan maar toch)
    @sybje: hoop op een goede uitslag voor je.

Share This Page