Lekker uithuilen lucht op hoor... heb de neiging ook wel, maar probeer het even in te houden tot mijn mannetje weer aan het werk is. Die hoort mijn gezeur al genoeg aan! Nou hebben we door alle toestanden helemaal geen hondenwandeling georganiseerd morgen....!
Jeetje Bengel, wat een rot nieuws! Ik ben er nog niet zo in thuis, maar hoe komt het dat ze niet doorgroeien en is daar niets aan te doen? Sterkte meid, we denken aan je
@ bengel : hey balen zeg , ik had gehoopt voor je dat het deze maand goed zou gaan ! heel veel sterkte ! @katrien : sterrkte meis in deze moeilijke periode ! L.sybje
Bengel wat een vervelend nieuws zeg had het zo voor je gehoopt mooie eitjes, even tot rust komen en uithuilen is weleens goed en goed praten he! rustig aan en het lichtpuntje om door te gaan komt weer hoor! Veel succes! katrien dat is wel weer even confronterend succes deze dagen!
aaahh bengel dat meen je toch niet.. wat ongelofelijk k*t meis... nou ga je lekker ziek melden maandag, en ff tot rust komen zowel lichamelijk als geestelijk. Denk aan je hoor meid! dikke knufffffff...
Hoi meiden vandaag weer een dag verder..voel me ietsjes beter. beste dinnetje is net op bezoek geweest..en we gaan op PAALDANS les..haha als we tenminste ergens kunnen doen..want dat moeten we nog uitzoeken. Morgen om half 11 naar gyn met beste dinnetje...effe alles aanhoren, en meteen provera mee krijgen (niet 3 weken wachten, echt NIET) Ik kan gewoon niet zwanger zijn, want tim is 2 weken ziek geweest en niet geklust, dus KAN ECHT NIET ....dus METEEN verder Hoe het komt dat het niet doorgroeide poohbear: ik had 3 eitjes, en die snoepen alle 3 van het spuitwerk zodat er geen een dominant wordt en zegt van ik wil alles heb t mijn vriendin zo uitgelegd: ze heeft 3 honden 1 reu en 2 teefjes: de reu is dominant en als mijnv riendin er niet voor zorgt, eet hij het eten van hemzelf en de teefjes op... nu morgen afspraak huisarts maken, voel ik me sterker als ik me daarna ziek meld bij teamleider, want die gaat gegarandeerd proberen mij aan het werk te krijgen..
@ bengel : misschien een hele foute beredenering maar geeft je werk geen afleiding ? hangt er natuurlijk ook van af wat voor werk je doet ....kan me ook wel weer vorrstellen dat je even geen behoefte hebt om te werken . L.sybje
hoi sybje tuurlijk geeft werk afleiding Ik heb een super leuke baan ben logopedist bij verstandelijk gehandicapten, maar t is vooral dat ik mezelf beter laat zien dat ik me op dat moment voel. Ik krijg niet de gelegenheid om me eens lekker te laten gaan, of sjaggie te zijn. En op die manier krop ik uiteindelijk alles op, met als gevolg nu dat het op is... Tevens is het nu zo dat ik zelf ook vind dat ik onvoldoende functioneer: er komt niet veel uit mijn handen, plus vergeet ik dingen of doe ik dingen verkeerd.. ik wil echt niet weken thuis blijven hoor, maar even pas op de plaats, en dingen verwerken en spanning los proberen te laten.. of klinkt dit gek?
@bengel : nee hoor klinkt absoluut niet gek , soms is het gewoon beter om even pas op de plaats te doen , ga idd naar je ha en vertel wat er aan de hand is , het is natuurlijk ook niet niks dit hele proces ! veel sterkte morgen ! we horen het wel hier ? L.sybje
ik post morgen weer hoe het geweest is sybje moet naar dokter gyn en werk afbellen dus genoeg te melden! gr bengel/daniella
Vandaag weer echo gehad en bloedgeprikt voor hcg en was niets te zien op echo in de baarmoeder en er buiten ook niet. baarmoederslijm was wel dik zei ze. Als je hcg 2000 MOETEN ze iets kunnen zien in de baarmoeder de mijne was vandaag 1700 dus theoretisch is het nog mogelijk, maar geloof er eerlijk gezegd niet in en kreeg indruk dat de gyn de kans ook klein acht. Hoi allemaal, Hier even een update van mij! Vrees dat ik ook weer terug kom naar dit forum. Ik hou jullie op de hoogte. Dinsdag weer echo + bloedprikken als hcg weer is gestegen en boven de 2000 en niets te zien is op echo krijg ik kijkoperatie . Voel me heel ellendig nu heb me de afgelopen 2 weken zo gelukkig gevoeld dat ik eindelijk zwanger ben na 2 jaar, maar helaas gaat het waarschijnlijk nu toch weer de verkeerde kant op. liefs vruchtje
@vruchtje : ik ga toch nog even heel hard voor je duimen dat er bij de volgende echo wel wat te zien is ....! L>sybje
Jeetje vruchtje schrik er wel van, ik hoop dat het er toch positief uit mag zien dinsdag veel succes!
Jeeeeeeeemig Vruchtje, ik schrik hier echt van..... Ik hoop zo dat er een wondertje gaat gebeuren! Je verdiend dit echt niet! Ik ga onwijs duimen!
vruchtje heel veel sterkte hoop dat het toch nog allemaal goed komt! alle andere dames: gefeliciteerd met de 900 hier alles rustig momenteel gelukkig.
Hey Vruchtje; wat een rotnieuws... ik blijf voor je duimen! Hou moed tot het tegendeel bewezen is! Knuffel, Daan
Dank jullie wel meiden voor jullie lieve woorden. Dit is echt zo k*t die onzekerheid maar ja we wachten het maar weer af. Ik heb nog 1% hoop niet echt veel dus. liefs vruchtje
dag lieve meiden wat een naar nieuws allemaal. Er zijn gewoon geen woorden voor Vruchtje en Bengel een dikke knuffel geeft misschien iets steun. Hou jullie taai! dikke kus Alies