Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    vruchtje ik wil je heel veel sterkte wensen meis, het is heel moeilijk te verkroppen dat het weer mis is gegaan. als je wilt praten dan weet je me (ons) te vinden he?
    meiden, we zijn nu echt de pauze in gegaan, had gehoopt op een klein wondertje na de hsg maar dr heeft waarschijnlijk nog teveel vloeistof gezeten. ben de nacht van woensdag op donderdag ongie geworden. het is alleen heel erg hevig, heeft dat te maken met de hsg misschien?

2. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ Vuchtje; een dikke knuffel voor jou!

@ Patje; Ik had ook hele hevige menstruatie na de HSG... dus zou kunnen.

3. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    @vruchtje: vind het zo erg voor jullie en knap dat je met goede moed weer verder kan.heel veen sterkte en succes

@patje:mad:##$@!$ dat je ongi bent geworden maar spuiten dat gaat het helemaal worden voor jou!

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi meiden bedankt voor jullie lieve berichtjes. Het verder gaan zal ook niet makkelijk zijn, maar we willen het zo graag en ja dan moet je toch verder. Hoop dat 3 keer scheepsrecht wordt voor ons.

denise: goed joh dat je al bijna 3 kg ben afgevallen. Ben trots op je alles voor het goede doel pffffffffffff. Wanneer is je nod?

patje: k*&^% dat je ongie bent geworden heb er verder niets op te zeggen alleen dat het balen is. Ik was na die hsg ook erger ongie dan normaal.

Katrien: jij gaat ook goed met afvallen zeg!

Oja ik wil jullie wel even zeggen dat nu deze 2 miskramen heb gehad met ongeveer 6 weken. Heb het niet in mijn baarmoeder kunnen zien en omdat het zo pril is is het denk ik wel iets beter/makkelijker te verwerken. Ik bedoel het niet verkeerd, maar sommige krijgen bijvoorbeeld met meer dan 10 weken een miskraam en dan heb je het al gezien, hartje horen kloppen, kleertjes gekocht etc. etc. dat lijkt me NOG veel erger.

liefs vruchtje

5. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @vruchtje, doe maar rustig aan, wat je zegt heb je wel gelijk in, maar het is toch die blijdschap van de positieve test lijkt mij.
    @denise, ja denk het ook wel, was te verwachten dat ik ongie werd hoor
    @katrien gelukkig maar, ik zou bijna denken dat ik abnormaal ben hihi
    @all, zit op dag 3 en mn ongie is bijna weg... das maf. maar goed mn lichaam kan het wel zelf stoppen gelukkig. nu nog een ei krijgen dan ben ik ook weer blij!

6. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    @vruchtje: ja ben een paar kilo kwijt maar sta nu alweer een paar weken stil. Morgen ga ik weer verder... hopelijk vliegen er dan nog een paar af!

@all: ik ga gewoon ongi worden deze week, voel niks aan mezelf, geen gevoelige tepels, niet moe, niet veel plassen...

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Denise: Nog niet de moed opgeven hoor! Mocht je zwanger zijn dan is het waarschijnlijk nog veel te vroeg voor klachten. Ik kreeg pas klachten na 1 week overtijd.......ik blijf toch stiekummmmm hoop houden en duimen :)

enne meiden 2008 gaat het ons lukken hoor!

liefs vruchtje

8. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    @vruchtje: toen ik zwanger was had ik achteraf gezien al allemaal symtonen zoals veel plassen, moe zijn, gevoelige tepels en dat heb ik nu allemaal niet maar goed mn NOD is ook pas donderdag alles kan nog en ik hoop het ook heel erg maar ervan uitgaan doe ik niet...

9. mus12

mus12 Actief lid

18 nov 2007
    115
    0
    16
    Hoi meiden,

Ik ben hier nieuw dus ik zal me even voorstellen. In 2003 kreeg ik te horen dat ik PCO heb, nu ben ik bijna twee weken terug de MMM ingestapt om zwanger te worden. Ik ben 16/11 begonnen met Clomid 50 mg....spannend!

Ik heb de afgelopen dagen geregeld hier gekeken en vind het fijn te weten dat er nog veel meer meiden bezig zijn in de MMM. Ik hoop voor iedereen dat het snel lukt!

Liefs, Mus

10. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @mus welkom hier meid! hoop dat je snel zwanger bent!
    @denise, je weet maar nooit he?
    @all heb niet veel te vertellen, krijg het druk aankomende week, en ben weer bezig met solliciteren. wil terug naar mn oude collega's. alleen zijn ze nu overgenomen enzo. lang verhaal vertel ik nog wel hier. als ik meer weet.

11. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Hi meiden,

ik kom mij bij jullie aansluiten :) Ik begin ook komende week met mijn eerste ronde Clomid, en dan onze eerste IUI behandeling. Spannend allemaal zeg :)

Iedereen veel succes.

Hoop dat het bij iedereen goedkomst :D

12. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    nic welkom! succes met de clomid!

13. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Dank je wel meid jij ook :D

14. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    nic en mus welkom hier, hoop dat de clomid goed zn werk doet en dat het snel raak mag zijn!

15. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    ***klaagmodus aan***

meiden vandaag een mega dip dag voel me zo ongelofelijk k*t ik wil gewoon zwanger zijn ik kan er niet meer tegen dat gerommel met die verrotte clomid lange cyclussen het eeuwige gewacht en dan ook nog eens die onzekerheid. Ik kan wel janken en het liefst wil ik het van de daken schreeuwen en medelijden krijgen van iedereen maar dat heeft geen zin want moet het toch zelf doen en dan krijg je al die bemoeienis bah het is ook nooit goed.

***klaagmodus uit***

en hoe is het met jullie?

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @denise 85
    meid, gooi het eruit, schop tegen eendoos ofzo of ga hard sporten!
    Ik had vorige week zo'n week, nadat ik hoorde dat clomid niets voor me doet!
    Heb al de hele week dat liedje van Ciske de rat in mn hoofd..
    "krijg toch allemaal de klere, val voor mij part....etc"

17. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Denise85
    Meid wat verrot, ik heb het ook wel is hoor, wordt het gewoon allemaal ff te veel, gooi het er lekker uit!

Waren we allemaal maar lekker zwanger :D !
    En af van die Clomid Hormonen!

Sterkte meid!

Hier alles prima, ga morgen voor het eerst beginnen aan de Clomid, ben benieuwd of ik ook veel last van bijwerkingen zal hebben :(

18. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Mus en nic: welkom hier! Hopelijk werkt de clomid goed bij jullie en zijn jullie lekker snel zwanger.

denise: Kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt. Zo voel ik me namelijk ook af en toe bij vlagen. Hele dikke knuffel van mij en meid onthoudt elke dag zijn we stapje dichterbij ons wondertje. Hoe was je cyclus na je mk. Na mijn vorige mk werd ik gewoon na 29 dgn weer ongie dus hoop dat dat nu ook weer gebeurd en ik snel weer kan starten met clomid. Heb nog maar voor 2 mnd in huis dan weer terug naar gyn

patje: succes met solliciteren hopelijk kan je snel terug naar je oude collega's.

poohbear: voor jou is het natuurlijk ook hartstikke kl*te dat de clomid niet heeft gedaan wat je er van verwacht had. Weet je al wat je nu gaat krijgen? Spuiten ofzo? Verder alles goed?

all:Ben trouwens wel benieuwd als mijn clomid eind feb op is of wij dan even goed in aanmerking komen voor iui omdat we nu toch voor 2e keer binnen 8 maanden zwanger zijn geworden. Wat denken jullie?

gr vruchtje

19. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi nic,

Mag ik vragen waarom jullie iui gaan krijgen? Wij krijgen dat ook heel misschien als ik na deze 2 rondes niet zwanger ben.

gr vruchtje

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    haaa die vruchtje!
    Eerst, hoest met jou? Hoe voel je je? Ben je al op na controle geweest?

Ik ben weer uit mn dip van vorige week. Het was een stress week in het ziekenhuis en op mn werk en ik was dan ook dood op van het weekend.
    gelukkig ben ik vandaag en morgen vrij!
    Ik was erg boos dat mn lichaam me in de steek laatte en dat die clomid niets doet! Of niet genoeg moet ik zeggen.
    Ik heb zin in donderdag, kom maar op...ik doe overal aan mee.

Deel Deze Pagina