Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    effe een ego bericht ......

ben ongesteld geworden .....

L.sybje

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    shit sybje..... Hopelijk komt je pendel voor december uit!

Nieuwe meiden, welkom!

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ahhhhhhhhhh balen sybje knuffel

poohbear: op zich gaat het wel goed met me. Vandaag gehoord dat hcg weer is gedaald naar 77. Eind van de week nog 1 keer bloedprikken en moet het uit mijn lichaam zijn. Ik krijg verder geen lichamelijke controle of echo of iets dergelijks, dat had ik bij vorige mk ook niet. Ben nu nog ongie en denk dat dat ook snel over zal zijn. Dan volgende ongie afwachten en weer starten met clomid en duimen dat het raak zal zijn. Veel succes in ieder geval donderdag toch weer spannend duim voor je en ben benieuwd hoor het graag. Heerlijk dat je morgen nog lekker vrij bent :) Ik mag morgen weer aan de bak................

gr vruchtje

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @vruchtje
    heb altijd maandags vrij. Dan doe ik het huis soppen enzo. Best aktief geweest vanmiddag en nu effe op wehkamp snuffelen naar koopjes!

Fijn dat je verder niet meer op controle hoeft te komen of voor curretaga! En fijn dat je mee duimt! Ik laat donderdag avond wel wat weten. Moet er om 1530 zijn en dan nog werken tot 1730!

doei doei

5. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    @vruchtje: na mn MK had ik weer geen cyclus, heb een echo gehad en toen aan de provera gezet om ongesteld te worden....

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Oh oke dat is dan helemaal lastig. Dan hoop ik maar dat ik weer het geluk heb en dat ik uit mezelf weer ongie wordt. Is het theoretisch ook mogelijk dat ik deze maand eisprong krijg? Ga er niet van uit hoor.

gr vruchtje

7. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    weet ik niet eerlijk gezegd. Heb jij zonder clomid dus wel gewoon een cyclus uit jezelf?

8. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    @mus en nic welkom hier en ik hoop dat jullie snel zwanger zijn. en wij allemaal trouwens.

@all: ik heb vandaag mijn 4e fm gehad en er was niks te zien dus weer aan de provera en dan clomid 150 mg, ik kreeg het idee van haar dat ze dacht dat 150 mg ook niet werkt omdat er helemaal niks gebeurd. Dus nu maar afwachten op de ongi. we hebben terug gekeken van afgelopen jaar en ik heb over het hele jaar maar 2 kansen gehad en dat nog niet eens met de clomid.

op naar de volgende ronde.

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @1ekindje!
    Balen meid,maar misschien doet de 150mg voor jou wel wat!
    Sterkte!

10. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

heyy meiden, ik ben weer terug van mijn heelrijk weekendje weg.

kom ik terug, is er vercshrikkelijk nieuws van vruchtje, pff.
    meis heel veel sterkte gewenst!

en sybje, wat ontzettend balen zeg dat je ongi geworden bent, had het zooo hard geduimd voor je

11. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    @vruchtje tuurlijk mag je vragen waarom ik IUI krijg. Het is zo dat mijn cyclus erg kort is... te kort eigenlijk, vandaar nu de Clomid, kijken of dat aanslaat en we enigzins mijn cyclus kunnen verlengen. Anders krijg ik ook nog spuiten

Verder is het zo dat de hoeveelheid zaadjes van mijn honey iets te laag is 17 mio ipv 20 mio en de kwaliteit is niet optimaal, maar 8% weet niet wat normaal is. maar goed.
    De arts zei dat we ons niet heel erg veel zorgen hoefte te maken, maar dat ze ons toch een handje gaat helpen :)

Ben benieuwd! Vind het allemaal wel spannend.
    Maandag krijg ik weer een echo.
    Ik ben vandaag met 50mg Clomid begonnen, maar tot op heden voel ik nog geenbijwerkingen, weet niet hoelang het duurt voordat het begint te werken maar goed :D Zolang ik nergens last van heb vind ik het prima!

12. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    @1e kindje: bij mij sloegen 50, 100 en 150 totaal niet aan, de gyn wou toch nog 200 proberen ik zag dit helemaal niet zitten want waarom zou dat wel ineens aanslaan als de rest het ook niet deed? maar het sloeg wel aan en de 2e ronde was ik al zwanger helaas mk maar goed de bedoeling van mijn verhaaltje is dat je rekening moet houden dat het niks wordt maar wel moed moet houden want het kan net zo goed wel iets worden!

13. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    denise: ja als ik geen clomid slik heb ik wel een cyclus uit mezelf alleen was/is de eisprong niet goed genoeg zei de gyn en af toe was mijn cyclus heel lang zonder die clomid ongeveer 40 dagen en nu rond de 30 dagen en dat vind ik wel beter! Hoe voel je je verder?

sam: dank je wel. Was je weekendje weg leuk?

nic: Eigenlijk alleen maar fijn dat ze je een handje willen helpen. Hoop ook dat het voor jullie snel zal lukken.

bengel: hoe is het met jou?

groetjes
    vruchtje

14. sam mv kylian

hoi vruchtje,
    was erg leuk. hebben heerlijk genoten en even nergens aan gedacht!
    ook de kids hebben verschrikkellijk genoten van elkaar :D

hoe is het nu met jou?

15. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Heerlijk dat het jullie goed heeft gedaan. En als je de kinderen ziet genieten dan ga je zelf ook weer van hun genieten. Met mij gaat het redelijk. Heb vanochtend gewerkt en vanmiddag vrij genomen omdat ik me nog niet goed voelde kon elk moment van de ochtend wel huilen. Vandaag dus ook voor het eerst emotioneel last gehad zeg maar!

Zat vanochtend in de auto en in ene weer bang dat het nooit zal lukken etc. en dat het weer lang kan duren voor dat ik weer zwanger ben, maar ik moet dat gewoon proberen los te laten voor zover dat kan. Mijn vriend is wel positief en zegt komt wel goed alleen geduld hebben nu ben je ook 2 keer zwanger geraakt in 8 mnd tijd en daar heeft hij wel gelijk in. Ben heel benieuwd of we nog in aanmerking komen voor IUI aangezien we nu 2 keer spontaan zwanger zijn geweest. Heb jij daar idee van?

liefs vruchtje

16. sam mv kylian

pff, is ook erg moeilijk hoor en je moet echt je tijd ervoor nemen, en de dingen op jou tempo doen.
    rustig aan en alles een plekje geven.
    en het moet goedkomen meid!

die IUI, dnk dat je dara zeker wel voor in aanmerking komt meid.
    is toch net weer even anders en het zaad hoeft maar een kortere weg af te leggen naar het eitje, misschien dat dat juist wel goed is. en met spuiten kunnen ze het beter regelen en misschien betere eisprong?

17. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    @ vruchtje Meid denk ook wel dat jullie voor IUI in aanmerking komen, waarom niet idd :) Gewoon eens voorstellen of vragen?
    Wanneer moet je weer naar het ziekenhuis?

Ik ben zeker blij dat we een handje worden geholpen :D we wachten af!

18. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    begin een steeds erger buikpijn/ongikrampjes te krijgen... verwacht morgen mn ongi misschien zelfs pas overmorgen maar denk dat het eerder komt door de buikpijn we zullen zien...

19. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    denise: hoop dat die buikpijn andere klachten betreffen.....................en als je zeker weet dat je ongie gaat worden kan je het ook maar beter snel worden des te sneller ben je er weer vanaf.

Ik heb nog 2 rondes clomid als dat op is moeten we weer afspraak bij gyn maken. Dat zal ongeveer begin maart zijn. En ze zouden al in vergadering overleggen of wij iui gaan krijgen of niet. Spannend we wachten het maar af.

sam: wat betreft die eisprong weet niet of je gewoon clomid krijgt tijdens iui of dat ze over gaan op spuiten. Ik denk dat het daar van afhangt of ik betere eisprong zou hebben.

Ben trouwens lekker van mijn miskraam/ongie af ;)

gr vruchtje

20. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    nou meiden, kon het niet laten whahah maar getest en nul niks nada niente maar goed dan weet ik dat in ieder geval, kan ik vast me clomid bestellen en met inlegkruisje rond gaan lopen voor wanneer de duivels zich tonen.

Deel Deze Pagina