Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengel

bengel Niet meer actief

hallo meiden

effe niet geweest hier ben zojuist ongi geworden van provera, vrijdag mag ik weer beginnen met spuiten...maand 24..hoop laatste x, maarj a dat hoop ik voor iedereen....

ben inmiddels weer werken
    ik ga straks ALLES eens bijlezen

x bengel

2. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

denise, wat klote zeg die nega test :(

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Denise: ah balen zeg dat je negatief hebt getest echt kl*te :cry:. Ik ben zelf geen voorstander voor testen voor nod (mag iedereen natuurlijk zelf weten ;) ) misschien komt dat ook wel omdat ik zelf pas laat positief testen. Stiekem heb ik dus nog wel een beetje hoop voor je. :thumup: voor je. Heb je op je werk verteld van je mk?

bengel: succes deze ronde hoop dat het de laatste x spuiten is voor je
    !

all: hier gaat het wel een beetje. Af en toe voel ik me goed en kan ik de wereld aan en andere moment ben ik heel verdrietig en zie ik het allemaal effe niet meer zitten. Maar ja we moeten toch verder gelukkig veel steun van me vriend. Twijfel of ik op werk iemand zal inlichten?

gr vruchtje

4. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    @denise, wat balen van je nega test! maar je hebt nog niet je nod dus het kan allemaal nog!
    @vruchtje, het is logies dat het met ups en downs gaat, het is ook niet niets een mk. denk trouwens ook dat jullie voor iui in aanmerking komen hoor.
    @bengel, ik hoop dat het de laatste ronde word voor je met spuiten!
    @sam gelukkig heb je het lekker gehad
    @1e kindje, balen dat het weer niet is aangeslagen, misschien doet de 150 wel wat bij je!
    @all, hier lekker rustig geen last van opvliegers, of andere bijwerkingen van de clomid. heb wel af en toe ei pijn, net alsof er wel wat activteit is. heb vanmiddag mn ovu testen binnen gehad en ga er van het weekend mee beginnen. denk dat ik geen ei uit mezelf zal krijgen eigenlijk, maar je weet niet hoe het loopt he? kijk naar wendy bijvoorbeeld. toch ga ik nergens van uit.

5. Nic79

Nic79 Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Meis vind het echt verschrikkelijk voor je! Gelukkig heb je veel steun aan je vriend! :D

Het komt echt goed! Sterkte! :)

6. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    ik heb stiekem nog wel een beetje hoop hoor hihi (ik verander met de minuut van gedachten) toen ik vorige keer zwanger was testte ik 4 dagen na nod en toen had ik een VAAG streepje dus kan ook zijn dat ik laat posi test maar goed in principe denk ik wel dat ik gewoon morgen ongi wordt. *zucht* ik wordt zo moe van mezelf.

7. sam mv kylian

haha ik ken het hoor meid,
    je kan jezelf zo gek maken.
    maar geen bloed geeft moed en als je de vorige keer ook zo laat posi teste.
    pff lastig he. ik duim in ieder geval nog even verder

8. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    vandaag D-Day vanmorgen nog niks maar het begint aardig te rommelen nu...

9. sam mv kylian

ik hoop dat het bij rommelen blijft meid

hier sinds gisteravond en vanochtend iedere keer flinke krampen in mijn bui en rug, dus vrees dat het game over is :rolleyes:
    we zullen zien... :D

10. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    het rommelen wordt steeds erger echt ongikrampen het gaat komen ik denk vandaag nog... afwachten dus...

11. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    GAME OVER

veegde net beetje roze af en de krampen zijn niet meer te houden, het is dus in alle hevigheid losgebarsten... better luck next time, jammer genoeg geen goed nieuws om met de kerst bekend te maken volgende NOD is in het nieuwe jaar... :(:(:(:(:(:(

12. sam mv kylian

ahhhh denise, wat K*T zeg

(((((dikke knuff))))))

13. sara5

sara5 Lid

13 mei 2007
    49
    0
    0
    Hoi,
    Ik heb de afgelopen tijd veel meegelezen, maar niet meer veel geschreven.
    Ik heb gisteren een test gedaan en deze was positief. Maar het is allemaal nog maar zo net, dat ik mezelf wel in het achterhoofd probeer te houden, dat het ook mis kan gaan.
    Ik wilde dit berichtje toch ff plaatsen om eenieder een hart onder de riem te steken dat het een keertje gaat lukken. Ik ben nu 16 maanden verder na stoppen met de pil, in die tijd drie kansen gehad en de 3e was raak.
    gr. Sara

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nou, na 3 kwartier wachten was ik aan de beurt! Ik was de laatste op het spreekuur dus heb even de tijd genomen om wat meer te vragen!

Ik moet de komende 2 weken Metformine gaan ophogen van 1 tot 3 tabletten per dag. Metformine is een tablet voor suikerpatienten , maar werkt op de een of andere manier goed in combi met Clomid!
    Dus nu 2 weken opbouwen, dan Provera 10 dagen,ongi afwachten en dan clomid 50 mg (n combi met die ander tabletten dus)
    pfoeh....het duizelde me helemaal en ik heb het hem laten opschrijven... hahahhaha
    Dus rond oud en nieuw of net in 2008 is het weer eitjes zoeken!
    Ben wel blij ,want dit kan dus weer 3 rondes gebruikt worden maximaal tot clomid 150mg in combi met 3 tabletten metformine.
    Werkt dit ook niet, dan gaan we spuiten!
    ehhh,snappen jullie het nog?

15. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    He meiden mag ik hier ook meekletsen?
    ben vanmiddag naar de gyneacoloog geweest en heb voor de volgende ronde clomid voor geschreven gekregen .
    heb een normale cyclus en steevast op dag 14 eisprong dip, nu gaan ze deze ondersteunen de eisprong zei de gyneacoloog.
    dag 3 bloedwaarde laten nemen en dag 12 echo

ook rond nieuwjaar wordt er een eisprong verwacht

16. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    denise: Shit zeg dat je ongie bent geworden grrrrrrrrrrrrr haat die duivels, maar duimen voor volgende ronde.

patje: zeg nooit nooit misschien krijg je wel super ei uit jezelf reken er niet op dan valt het alleen maar mee. Wanneer gaan jullie weer verder met IUI?

poohbear: fijn dat je nu weer iets meer weet en hoop dat deze medicijnen snel aanslaan bij je en dat je goed gaat broeden hi hi en lekker snel zwanger mag zijn.

sara: gefeliciteerd met je zwangerschap. Kan je het al geloven.

Zico: welkom meid (helaas) Succes met de clomid in ieder geval.

Hier verder niets nieuws te melden eigenlijk. Zou morgen eigenlijk nog een keer bloed moeten prikken om te kijken of die hcg uit bloed is was vorige week 77 dus zal er heus wel uit zijn nu. Weet nog niet of ik ga/wil, maar ja is misschien wel beter grrrrrrrrrrrrr. Wil er niet meer aan herinnert worden wil RUST

gr vruchtje

17. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Dag meiden, ik kom me hier even melden. Ik heb zojuist mijn derde pil Clomid geslikt 50 mg. Ik heb nog geen last van bijwerkingen, maar die komen misschien nog..?
    Komende woensdag (sinterklaas) heb ik mijn eertse FM, ben benieuwd! Hoeveel FM's krijgen jullie in totaal per cyclus? Ik vraag me namelijk of hoe vaak ik terug moet komen per cyclus. Ik wet dat dit moeilijk te zeggen is, aangezien Clomid bij de een goed en snel aanslaat en bij de ander helemaal niet.
    Als hij niet aanslaat krijg je dan direct een Provera kuurtje om je menstruatie op te wekken?
    Krijg je ook meteen een hogere dosering Clomid?

Succes allemaal!

18. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi Nikkie,

Fijn dat je tot nu toe nog geen last hebt van bijwerkingen van clomid. Ik heb er eigenlijk nooit last van. Nu krijg ik geen echo's meer maar toen ik ze wel kreeg had ik er gemiddeld 3. Mocht je niet goed reageren op dit aantal mg clomid zullen ze het denk ik inderdaad gaan verhogen. Ga je elke maand echo's krijgen of alleen deze keer?

Succes in ieder geval.

liefs vruchtje

19. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi meiden,
    Mag ik me hier ook aanmelden :oops: ?
    Ik ben vorig jaar November gestopt met de pil, ben daarna 1x spontaan ongie geworden en daarna niet meer. Mijn eerste ronde Primolut was in Juni en de 2de was Oktober waar ik ook mijn eerste ronde Clomide achter de rug heb maar tevergeefs. Nu is de dosis verhoogd, ben gisteren ongie geworden en morgen moet ik met de verhoogde dosis Clomide beginnen. Ook moet ik weer voor de 2de keer bloedprikken. Pff wat is het allemaal vermoeiend en mentaal slopend :(. Ervaren jullie dit ook? En wie is er door Clomide zwanger geraakt?
    Hoop echt dat ik hier mijn steun kan vinden, want soms kan ik het gwn niet meer verdragen :cry:

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hoi roosje83!
    ben ook sinds november 2006 gestopt en heb sinds februari geen ei meer gehad! sinds september aan de clomid, maar heb tot 150 mg geslikt en deed nauwelijks wat. Vandaag gesprek gehad en ik moet de clomid nu in combi met een suikertablet (metformine) gaan slikken...hopelijk slaat dit wel aan!

Lees maar op dit forum, want je staat echt niet alleen...al voelt dat vaak wel zo als mensen om je heen zwanger worden.
    het komt echt wel goed, vertrouwen hebben en ook de leuke dingen van het leven blijven zien!

Deel Deze Pagina