Eerste ronde clomid...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marittt, Nov 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    ooo sam spannend!

hier weinig nieuws... beetje saai weer die wachtweken tot je ei... ben wel zga van mn ongi af... en ben weer met clomid begonnen na mn clomiddrama van zaterdag, ik had met vrouw van apotheek afgesproken bij de apotheek was ze het vergeten heb ik 3 kwartier gestaan! toen kwam ze smiddags aan de deur de clomid brengen gelukkig ik was nog nooit zo blij om iemand te zien hahahahaha anders had ik pas vandaag kunnen beginnen met clomid en zou mn cyclus NOG langer duren...

@alle andere meiden: sterkte en succes!

2. Nic79

Nic79 Bekend lid

Oct 11, 2006
    590
    0
    0
    Almere
    Sam heel erg spannend hoor! mijn duimen draaien op volle toeren ;)

@ all vanmorgen echo gehad, er waren 4 eitjes te zien één van 10, 11, 12 en 15 mm we gaan voor die van 15 zij de fertiliteitsarts, dus heb nu ovu testen mee gekregen en zodra die pos is moet ik het ziekenhuis bellen en moet mijn mannetje zijn spulletje inleveren ;) en dan krijg ik mijn eerste IUI :D
    vind het echt zo spannend, was ook echt zenuwachtig vanmorgen dat ik er helemaal misselijk van was :( nog nooit eerder gehad hahaha

Dus jullie horen het wel weer!

Iedereen veel sterkte!

Mijn mannetje is wel is bang dat ik bij hem weg zou gaan, maar zou ik nooit doen en er is bij ons beide iets niet helemaal in orde dus.., maar probeer er niet te veel bij stil te staan en er gewoon het beste van te hopen :D

3. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @katrien : ik heb mijn man ook al een aantal keer vriendelijk verzocht (met pijn in mijn hart) om een ander leven op te gaan bouwen met een vrouw die hem WEL kinderen kan geven ...maar hij wil dat niet .
    hij wil bij mij blijven met of zonder kinderen(is toch wel een lieverd )
    als het andersom was geweest dat he tbijv aan hem lag weet ik niet of ik zo'n keuze had kunnen maken..........

L.sybje

4. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    idem dito hier

5. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ik kan het best begrijpen Denise, je bent blij voor diegene maar van binnen krijg je een brok in je keel omdat je ook verlangt naar die moment. Meid hou de moed erin, je af en toe laten gaan kan geen probleem want daarna kun je meestal weer tegenaan. Jammer dat je ongie bent geworden, maar ja nieuwe ronden nieuwe kansen ;). Veel suc6 met spuiten zou ik zeggen.
    Na hoeveel ronden Clomid mag je beginnen met spuiten?
    Heeft je dieët te maken met het spuiten? Ik ben overigens vandaag ook begonnen met dieëten, hoop dat ik gemotiveerd blijf.

6. Neentje

Neentje Niet meer actief

Voor jou ook spannend Nic, ik wens je het alle beste toe en uiteraard voor iedereen met een kinderwens.
    Ja dat gevoel had mijn man ook een tijdje totdat ik hem omgepraat had dat we voor elkaar gaan no mather what ;)

@Sam meid, spannend! Ik zal voor je duimen en hopelijk heb jegauw goed nieuws voor ons :)

7. melly

melly Lid

Dec 1, 2007
    30
    0
    0
    Hey, hey

Ik heb me al voorgesteld op de site... maar ik doe het nog ff voor het geval dat...

Ik ben Melly, ben 23 jaar en ben getrouwd met een lieve vent
    En sinds 2 mnd geleden hadden we zoiets van dat we met kinderen zouden willen beginnen... Maar ik wist dat dit niet zomaar zou gaan... heb namelijk vanaf mijn 15de onregelmatig menstruatieverlies dus ben ik naar de huisarts geweest en die verwees me door naar de gynaecoloog.
    4 weken geleden ben ik voor het eerst naar de gynaecologie geweest.
    Ik kreeg een echo en een bloedonderzoek en moest na 4 wkn terugkomen (vandaag dus)...ben dus samen met mijn man naar het ziekenhuis gegaan en kregen te horen dat ik PCOS had. Mijn man schrok wel, maar ik niet zo. Ik was in die 4 weken met mijn klachten (weinig tot geen menstruatie en overgewicht)gaan surfen op het internet en stuitte al snel op PCOS... dus ik had er al een beetje rekening meegehouden. Van de gynaecoloog kreeg ik een recept voor 10 dgn Primolut (om de menstruatie op te wekken) en gisteren begon het al een klein beetje maar vandaag was ik echt ongesteld dus begin ik woensdag (dacht eerst dinsdag) met Clomid (3de cyclusdag).. Daarna tussen de 10de en 12de cyclusdag een echo laten maken...
    Ik weet echt niet wat ik moet verwachten of wat er gaat gebeuren... weet iemand misschien iets of wat...

Greetzzz Melly

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

Hier even een egoberichtje van mij.. (bedoel reageer niet op iedereen)

@sam... wat spannend meid! Morgen testen? Aangezien het dan 4 december is.... :D Heb er toch wel stiekem een goed gevoel over!

@bengel...heej meissie..hoestie er nu mee? Wanneer moet je voor een fm? ow ik lees donderdag... ik duim ook voor jou! Hopen dat deze hormonen beter uitpakt!

9. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

hee wen, wat lief van je.
    en ik hoop zo dat je goede gevoel uitkomt :D:D:D
    wil nou ook eindleijk wel eens naar de andere kant :D
    en nee test niet morgen.
    manlief wil pas woensdag testen, ook omdat ik die ene keer 16 dagen na ei ongi werd, de rest netjes 14/15. maar hij wil wachten, dus doen we dat maar netjes :rolleyes: ;) . ga morgen wel de testen halen, wnat heb er niet eens in huis (wat al heel wat van mij is) :)

moet zeggen dat niks erop lijkt dat ongi eraan komt, had ik gisteren en de 5 dagen daarvoor nog krampen iedere dag, nu alleen nog maar af en toe steken. tepels doen ook nog zeer, heb het zuur al sinds vanmiddag en ben met vlagen misselijk.
    dus of ik zit m weer gek te maken of.....
    zou trouwens wel een stunt zijn want deze maand ehbben we eigenlijk helemala niet goed geklust hahaha :)

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

Dat gekmaken komt me bekend voor ;) Alleen de laatste keer niet dan... Toen wist ik niet eens dat ik een eisprong had. En dan zitten er nog een stel dozen (lees:wendy) die je gek lopen te maken... Maar die krampen komt me ook bekend voor.... Nog steeds last van.

Ben benieuwd wat je temp morgen is....

11. sam mv kylian

nou hier nog 1, word errug zenuwappelig nu :rolleyes: :)

enne ik was deze ronde errug koelbloedig:D:D
    gene ovu testen, voor mijn ei niet consequent getempt, want er zat toch niks, verkeerd geklust achteraf. want kon toch niet meer lukken. en nu dit...

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

tja *cliche modus aan* je weet wat ze zeggen he? Als je er minder mee bezig bent..... (lekkere dooddoener, mij zo vaak gezegd) *cliche modus uit*

13. sam mv kylian

haha idd cliche, maar ik hoop nu even o zo waar :D:D
    dan mag jij met zoveel cliche's gooien als je wil :D

14. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ooooh ik wil ook wel zo'n cliche ......

ik ga deze maand ook even wat minder doen mbt zwanger raken dit omdat mijn knieklachten nu wel heel hoog gaan opspelen .....morgen mag ik eindelijk weer naar de orthopeed en krijg ik de uitslag van de fotos ben benieuwd wat er uit komt
    hoop in ieder geval dat er wel wat uit komt ..dan maar opereren of zo maar dit trek ik niet meer ....

L.sybje

15. sam mv kylian

he jakkie syb, da schiet niet op zo met je knie he :(
    succes morgen en ik hoop dat ze iets kunnen doen!

16. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    nee schiet inderdaadn niet op zit nu ook al bijna 2 maanden in de zw .....

L.sybje

17. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    @sam: cliche heeft voor mij ook gegolden (zeg je dat zo? gelden gegolden whahah ik weet het niet :) ) die maand dat ik zwanger was op de bonnevooi geklust, op vakantie geweest, en ja hoor pregnant dus wie weet voor jou ook wel hoop het zo meis!
    @sybje: suc6 met je knie!
    @melly:welkom!
    @roosje: hoef nog niet te spuiten maar wil het wel gaan doen volgend jaar, ik moet eigenlijk nog 2 rondes (incl. deze) clomid slikken en dan pas gingen we verder kijken naar spuiten oid maar ik vind nog 1tje eigenlijk wel zat en dan in januari prikken maar we zullen het allemaal wel zien laat het op me af komen.

nou ik dacht dus van mijn ongi af te zijn. gistermiddag niks aan mn tampon gisteravond ook niet, vanmorgen niet dus ik denk die kan eruit blijven, loop ik door de supermarkt voel ik het er zo uit lopen dus snel snel met de benen bij mekaar alles gepakt wat ik nodig had en snel snel naar huis was gelukkig nog niet doorgelekt in mn broek maar wat een ramp was al blij dat ik het niet meer was....

18. bengel

bengel Niet meer actief

he jakkie denise..hahah..heb ik ook wel eens gehad...
    Weet je al wat je mogelijk kan gaan spuiten? Heb nml een doos gonal over....

donderdag heb ik alweer de 1e FM...moet gewoon beter gaan als vorige maand vinden jullie ook niet?

Sam: volgens mij is het spannnend bij jou he! Ik duim voor je....dan blijven denise, patje en ik als laatste over van de 1e lichting zeg maar...zucht...

19. sam mv kylian

jee denise, dat was haasten dus! :rolleyes:

hier nog steeds hoge temp vanochtend en heb weer vroeger getempt(kw v 6 ipv 7uur) ben iedere keer zo vroeg wakker :rolleyes: slaapt kylian een keer ga ik spoken :)

20. sam mv kylian

bengel is hier zekr spannend en toch weer aardig zenuwslopend.
    ik hoop echt da als het bij zo zou mogen zijn (eerst maar ff afwachten) dat jullie en daan ook snel volgen!
    t wprd tijd dat de oude ploeg plaats maakt voor de nieuwe

Share This Page