Sam mijn duimen draaien nog op volle toeren voor je! Ook natuurlijk voor alle andere meiden die is de WW dagen zitten
@bengel: ik moet eigenlijk nog 2 rondes incl. deze zelf proberen voordat we verdere stappen gaan nemen. Volgens mij is het de bedoeling om dan de laatste kuur clomid weer samen met de gyn te doen en dan zullen ze me wel laten spuiten maar weet niet wat dat zal ik dan wel horen... @sam: spaannnnneeennnndddddd aaaaaa!
Goede morgen dames, Hoe gaat het hier alemaal @Sam, spannend meid. Ik hoop dat het nu wel raak voor je is. @Denise, veel suc6 met spuiten als het zover is. @Nic, voor jou ook spanningen zeker he @All, ik denk aan jullie. Moge de duivels 9 maanden verdwijnen :x Ik had me een dip gisteren, waar ik ook keek zag alleen baby's/zwangeren. Ik heb een lieve man, en familie en vrienden, ben ook gelukkig met ze maar die leegte is gwn niet te vullen Ik dacht toen bij mezelf, kijk naar diegene die jaren bezig zijn Ik hoop dat deze maand, dé maand is vor velen! Vandaag mijn laatste dag Clomid, dan moet ik de 17de bloedprikken en die avond ga ik op vakantie. Ff er tussen uit, en me er niet mee bezig houden misschien dat het dan spontaan gebeurt Nou meiden suc6 allemaal. X Roosje
Roosje Waar gaat de reis heen? Het is zeker spannend! Kan het ook zo zijn dat die ovu testen niet pos worden.. omdat bv je LH waarde gewoon te laag zijn en blijven? Ik heb nl wel is eerder zulke testen gedaan, maar nog nooit 2 streepjes gezien. weet iemand hier meer over?
Dit keer Marokko , ben benieuwd en heb er zo een zin in. Ik heb verder geen verstand van ovu-testen omdat dat bij mij toch geen zin heeft Misschien dat de meiden hier je vraag kunnen beantwoorden.
nou meiden ..... ik ben bij de orthopeed geweest vandaag en bij de fert arts ...druk daagje dus..... de orthopeed had niks zinnigs te melden....... de fert arts heeft weer een echo gemaakt ....en er waren meerdere eitjes te zien de grootste was 11 mm ...ik mag wel klussen maar ze wil me terug zien hetliefst deze week nog maar dat wou ik niet omdat ik dan naar een kwal van een dokter zou moeten dus het word maandag ........ ben benieuwd ...dan zal ze ook gelijk een samenlevingstest doen ... vermoedelijk is er toch iets chemisch tussen hubbie en mij wat botst ...want ik kan zijn zaad niet verdragen ..... L.sybje
@ Sam; lief van je, ik hoop zooooo dat het raak is bij je! Enneh... Bengel en ik komen dan ook snel hoor! Ga je morgen al testen of wacht je nog langer?
ja, jullei moeten ook snel komen hoor!mits het natuurlijk bij mij raak is. tis nou genoeg geweest he morgenochtend ga ik testen mits het nog nodig is natuurlijk, testen liggen inmiddels te wachten in de kelder
@sam... wat spannend zeg! Die hoge temp klinkt heel erg goed... shit... Morgen moet ik naar school, ben laat thuis en dan kan ik er nog niet op.... Kan ik mn nr niet even geven haha... kun je me een sms sturen... Ben echt supernieuwsgierig!
Ohhhhhhhhhh sam wat lees ik nou.........spannend zeg hoop zo dat je morgen positief test. Ik blijf duimen maar het klinkt allemaal erg goed in ieder geval. Het zou een geweldig Sinterklaaskado zijn. Bengel: heel veel succes morgen met 1e fm. Natuurlijk zal het beter zijn dan vorige maand. Proberen positief te blijven hoor gaat goed komen met ons allemaal . sybje: balen dat je nog niet bent opgeschoten bij de orthopeed. En jij ook succes maandag met je echo. De rest natuurlijk ook allemaal veel suc6 liefs vruchtje
Update Kreeftje1984, Hallo meiden. Even een bericht over kreeftje1984. Vandaag moetsen we dus "weer"voor controle. Ze is nu opgenomen in het ziekenhuis ivm een erg hoge bloedruk 170/110 En er was weer wat eiwit gevonden. Dus hebben ze haar daar gehouden. Opzich niet erg vind ik. Als er wat gebeurt kunnen ze gelijk ingrijpen. Ik zal proberen jullie een beetje op de hoogte houde. Gr Domi (nique) Partner Kreeftje1984
Lief dat je ons op de hoogte brengt over kreeftje. Inderdaad een fijn idee dat ze is opgenomen kunnen ze het ook beter in de gaten houden. Hoop voor jullie dat jullie de 2 wondertjes snel gezond en wel mogen ontvangen. groetjes vruchtje
Hoi dames, Hoe gaat het hier? Hoop alles naar wens. Weet iemand na hoeveel ronde Clomid je al mag gaan spuiten/IUI doen? Ik zat te denken mocht deze ronde niet aanslaan bij mij dan wil overstappen naar spuiten/IUI, iemand hier ervaring mee? @Kreeftje en haar man, wens jullie veel sterkte! @Sam, jou wens ik veel suc6, ik hoop dat je deze maand al over mag steken . Ik zal morgenochtend ff komen piepen om te kijken wat de test zegt
Roosje: Ik denk dat dat per stel verschilt. Als de clomid goed aanslaat en het zaad ook goed is denk ik dat je best (als ik naar mezelf kijk) 10 rondes clomid mee kan krijgen. Als je lichaam helemaal niet reageert en zaad is niet goed zullen ze natuurlijjk eerder overstappen op IUI, maar IUI doen ze niet zomaar even. Is het zaad van je vriend/man al eens gecheckt? Stel dat het goed is kan het ook zo zijn dat jij bijvoorbeeld wel gaat spuiten maar nog geen clomid. denise: hoe is het ermee? Lastig zeg dat je in ene weer je ongie voelde lopen. gr vruchtje
Hoi Vruchtje, Dank je voor je reactie. Maar word je daar dan niet moe van zoveel ronden steeds hetzelfde? Nee het zaad van mijn man is nog niet gechekt, ik had de eerste keer geen eisprong omdat die waarde te laag was, 1.7 ofzo vandaar dat ik aan de 100mg moest. Heb net ook mijn laatste pil ingenomen en nu afwachten wanneer ik bloed kan prikken en wat de uitslag gaat zeggen. Liefs Roosje83
helaas heb je het niet te zeggen in de mmm. en ze gaan niet na 1 keer clomid al over op spuiten en iui omdat je dat wil. gemiddeld is een maand of 8 en soms langer als een jaar clomid. als je er eisprongen van krijgt is het goed! dan heb je toch kansen! en t is idd om moedeloos van te worden, mara dat is heel de mmm. of je nu een jaar clomid slikt of je moet een jaar spuiten, en dat spuiten is wel heel wat intensiever als clomid, met spuiten moet je om dag dag voor een echo vanaf dag 3/5 tot de dag dat je pregnyl gespoten krijgt xxx sam
Thnx voor je berichtje. Idd heelaas Pfff, ik hoop dat de maand januari (tevens mijn stopmaand) meer goeds met zich mee brengt. Om de dag echo ook dat nog eens, ik denk dat ik idd een lange zure weg te gaan heb Liefs xxx
das idd zwaar, word geestelijk dan ook nog eens belastender. maar ik hoop en duim heel hard dat je die stap niet hoeft te zetten! xxx