Thnx schat! Ik ook voor jou voor morgen Nog een vraagje, wat zijn de factoren die meespelen waardoor er geen eisprong komt?
Hoe laat ga je testen dan? Kan tot 7.15 uur kijken.... dat is zeker te vroeg...? In ieder geval heeeeeeel veel succes, en ik duim de hele nacht door!
uhhhm, denk dat dat te vroeg is, of ik moet net als vanochtend al om half 6 wakker zijn omdat ik moet plassen
sam ik hoop dat je vroeg test want dan kan ik ook nog ff snel kijken! ben ook supertjes nieuwschierig haha! @de rest, meiden ik heb geen puf meer om te reageren op iederen, maar heel veel succes. ff updatetje van mij: mn mannetje heeft vandaag even de spullen opgehaald bij de apotheek ik heb voor ruim 600 euro aan meds staan hier. jemig. moest ie van de apotheek even betalen daar omdat ze het niet direct indienen bij de verzekering. waar halen we 600 euro vandaan? mafkezen, mannetje ff stennis schoppen dat ze het maar direct moesten indienen. stelletje gekken. en als groene land het niet vergoed dan moeten we het even goed betalen aan de apotheek ander onderwerp... heb nog geen ei op kunnen sporen, heb er een heel hard hoofd in dat mn lichaam het zelf zou kunnen. heb wel buikpijn enzo, maar goed, het is nu dag 13 en met clomid springt mn ei op dag 17 dus het kan zeker nog maar denk het niet hoor. nou ja ga donderdag wel ff bellen voor een afspraak voor de prik instructies omdat ze met de kerst dichtzijn die week. nou ja houdt jullie wel op de hoogte slaap lekker meiden
succes patje! sam kan haast niet missen he! toen ik zw was werd ik ook heeeeeeeeeel vroeg wakker omdat ik moest plassen dat heb ik normaal echt helemaal NOOIT dus ik heb er een positief gevoel over bij jou!
goedemorgen meiden, even snel op de vroege ochtend, kom straks uitgebreid langs ik heb net getest en................... kijk maar in mijn album, zo zwanger als het maar kan. yes yes yes
SAM SUPER NIEUWS! GEFELICITEERD MEID GENIET ER LEKKER VAN EN IK HOOP DAT WIJ ALLE SNEL VOLGEN Nou Roosje, Dat klinkt leuk heel veel plezier in Marokko! Hoezo hebben ovu testen geen zin bij jou? Ik denk dat ik er nog een paar bij koop, want gaat wel hard zo. vandaag weer een neg test. Kan ook opzich nog wel want ma was mijn grootste eitje pas 15 mm merk wel al dat mijn citrixslijm toeneemt. Door die testen merk ik wel dat ik meer gespannen ben dan normaal, ben zo bang dat ik mijn LH piek mis en we weer een mnd "verspeeld" hebben. Heb zo'n voorgevoel dat ik pas vrijdag pos test en we dus niet onze eerste IUI krijgen omdat het in het weekend valt. Maar ja is dan helaas niet anders WE kunnen niets anders doen dan afwachten! Dan maar zelf goed aan de klus
Vanmorgen om half 8 het goede nieuws gelezen.... maar toen ik wilde reageren vloog mijn internet er spontaan uit! Dus nu maar even vanaf het werk....... Sam, gefeliciteerd! Ben zo blij voor je! Een mooier sinterklaascadeautje had je je inderdaad niet kunnen wensen! Dikke knuffel voor jou!
dank jullie wel meiden! we zijn helemala in de wolken 21 december heb ik a veel ruzie met het zh mijn eerste echo
Sam van harte gefeliciteerd. Wat een mooi cadeautje heb je van de sint gekregen. Ik reageer misschien niet meer in dit toppic maar lees wel nog iedere dag mee met jullie. Knuf van zuurtje
JAAAAAAAAA! SAM GEFELICITEERD! echt helemaal super kon ook haast niet anders he! En nog ff stressen over het niet goed klussen etc... nou blijkbaar was het toch wel goed geweest! Hoop dat ik je snel volg naar de andere kant... dikke knuff echt SUPER!
superrrr sam gefeliciteerd, dec is nu speciale maand voor je he ik moet morgen voor FM. hoop de aller aller aller laatste ronde...ik wil ook een mooie december maand wie niet!