sam gefeliciteerd! Beter sint kado kan je niet krijgen toch? @patje20. ik werk in de apotheek en ht is idd niet altijd dat het rechtstreeks gedeclareerd kan worden, dat verschilt per verzekering! Hoe dat in 2008 gaat weet ik ook nog niet, daar hebben nog niets over gehoord! Tis irritant maar jammer genoeg werkt het wel zo! Heb al heel wat boze/huilende mensen aan de balie gehad, maar wij kunnen er niets aan veranderen. Maar er is altijd een oplossing en in mn 12 jaar dat ik er werk hebben we nog nooit ies niet afgeleverd als het gaat om gel en vruchtbaarheidsmiddelen, want dat is niet menselijk!
Ten eerste Sam gefeliciteerd meid, ben supper blij voor je @Nic, ja dank je wel. Zal wel lukken aangezien ik toe ben aan vakantie . Betreft de ovu-testen waarom ze bij mij geen zin hebben is omdat ik sinds ik gestopt ben met de pil, ik nooit een spontane ongie heb gehad, heb het altijd moeten opwekken met Primolut. Maw als ik het niet heb opgewekt zou ik volgens mij tot de dag van vandaag niet ongie zijn geweest sinds ik gestopt ben met de pil (inmiddels al meer dan 1jr), snappie? Heb jij al een antw op jou vraag gekregen van de meiden? @All, denk nog altijd steeds aan jullie
Super gefeliciteerd met het aller mooiste sinterklaas kado wat je je maar kan wensen. Ik had er al een goed gevoel over! Ik heb zeker paar keer aan je gedacht vandaag, maar wil op me werk niet op deze pagina, dus van daar nu even een felicitatie liefs vruchtje
@Sam wat een geweldig sinterklaascadeautje! Geniet er van @All Ik reageer niet zo vaak, maar ik lees geregeld mee met jullie. Ik hoop voor iedereen dat het snel raak is. 2008 wordt een goed jaar!
Meiden wat is het rustig hier! Hoe is het met jullie? Bengel: ben benieuwd hoe je fm was? Hoop dat dit een goede maand voor je wordt? sam: kan je het geweldige nieuws al een beetje bevatten? Sliktje trouwens clomid de maand dat je zwanger raakte of had je nog pauze? gr vruchtje
@vruchtje: hier gaat het zn gangetje... nog 2 weken tot mn ei dus... saaisaai wachtenwachten. hoe is het met jou?
Hoi Vruchtje en Denise (en de rest), Het is idd rustig vandaag hier, denk dat iedereen het drukjes heeft vandaar. Met mij gaat het goed, nog 6 dagen voor mijn eisprong. A.s zondag beginnen mijn vruchtbare dagen dus jullie raden het al . Ben nogal grieperig vandaag, dus heb grotendeels in bed gelegen. Ik kan niet wachten tot de vakantie, heb er zo een zin in ff tussenuit. Ga overmorgen ook naar een privé-sauna met manlief, ff ontspannen. Ik hoop dat er nog meer goed nieuws volgt voor de rest van de meiden. Hou de moed erin, want hoop doet leven Liefs Roosje.
@ vruchtje: lief dat je het vraagt: gisteren 1e fm gehad. bm slijmvlies was al 9 mm! dan verwacht je al een groot eitje...maar alles nog beneden de 1 cm...maar voglens haar groeit slijmvlies eerder dan eitje en toen zei ze: zaterdag of zondag. Ik gaf als antwoord dat ik 10 min afstand woon en dat zij dat dus beter kan bepalen dan ik. Zaterdag zei ze want het doet echt iets al! HOPEN dus dat het morgen een stukje boven de 1 cm is! Ik heb wel weer goede hoop ga maar an de slag veel te doen!
Bengel: Opzich mooi nieuws morgen zie je zeker wel een eitje boven de 1 cm of misschien wel meerdere. Ik heb ook weleens gehoord dat bm slijm sneller groeit dan eitje. Ik duim in ieder geval voor je voor morgen. denise: die wachtweken zijn heeeeeel irritant grrr hoop dat het de laatste keer is voor je deze wachtweken. Met mij gaat het wel goed. Ik weet natuurlijk niet wanneer en of ik eisprong krijg deze maand want slik deze maand nog geen clomid. Vorige keer na mk had ik wel uitmezelf eisprong gekregen dus zeg nooit nooit, maar reken nergens op. Weet dus ook niet precies mijn nod maar denk rond de kerst leuk (NOT). roosje: nou je vruchtbare dagen maar lekker goed benutten meid . gr vruchtje
Hi meiden.. Bengel ik duim voor je dat ze goed gaan groeien Roosje > idd je dagen goed benutten he Ik heb idd wel antwoord gekregen heb ff ziekenhuis gebeld. Altijd eerst pos test voor je een eisprong krijgt dus... en helaas in het weekend zijn ze dicht. Hier nog steeds geen pos OVU test Nou hoop ik echt dat ie pas zondag pos is, zag vandaag wel een heel licht streepje, maar leek opzich nog nergens naar Meiden allemaal alvast fijn weekend
Heey Bengel, Hoeveelste cyclusdag had je de FM dan? Ik had de mijne op CD 11 en had toen 1 ei van 11 mm de andere was 0.8 mm. Hoe groot is gemiddeld op dag 11 van je cyclus? Ik hoop dat ie mooi mag groeien voor je!
Sam, gefeliciteerd meid! Geniet ervan! Hoe groot was jullie ei rond CD 11? Die van mij 11 mm. Is dat klein?
Update kreeftje1984, 07-12-2007 is mijn vrouw bevallen van 2 mooie dochters. Het was een zware bevalling maar om 18.05 uur kwam de eerste ter wereld. De andere kwam precies een uur later maar dan dmv een keizersnede. Ze konden haar er niet uit krijgen, ze lag erg hoog en op laatste moment hebben ze besloten om een keizersnede te doen./ Alles is geprobeerd maar het lukte gewoon niet om haar er "gewoon"uit te krijgen. Moeders ligt nu in het ziekenhuis. De 2 kids zijn mooi bij haar. We hebben ze Kyara en Thirza genaamd. Kyara weegt 2600graam en Thirza 2635gram Domi, Foto,s komen nog wel.
kreeftje en Domi Van harte gefeliciteerd met jullie meisjes! Leuke namen! Ik hoop dat alles goed gaat, en dat jullie snel lekker thuis zijn om als nieuwbakken gezinnetje de kerst te vieren Liefs, Esther
Oh proficiat wat leuk! Maken de kids en moeder (en natuurlijk ook vader) het goed? Geniet ervan! Liefs Nikkie