Gefeliciteerd kreeftje en Domi! genieten dus nu! hier valt t weer tegen FM2 was niet veel anders als FM 1 (vandaag dag 11)...veel kleine eitjes. Bmslijm was wél weer goed 8.7 mm... bloed geprikt voor oestradiol: net gebeld; is 314 ofzoiets, lijkt toch wel wat activiteit te zijn, maandag weer... zucht..t maakt me zooooooooooooo bang ...komt t echt goed denk ik dan.. xx
Dimo en Kreeftje super gefeliciteerd met jullie leuke 2 meiden. Geniet lekker van deze bijzondere tijd. Mooi namen ook! Lieve Bengel kan me zo voorstellen dat je bang bent, maar hebben ze daar verder niets over gezegd dan vandaag? Geef je lichaam even de tijd waarschijnlijk zijn ze maandag wel gegroeid en is jou lichaam daar gewoon ietsjes trager in. Ik bedoel groeien jou eitjes gewoon iets trager dan normaal en dat maakt opzich niet uit als er maar minimaal 1 super goed gaat groeien. Duim voor je en een knuffel voor jou! nikkie80: volgens mij is dat goed hoor op cd 11 een eitje van 11 mm. Succes verder. liefs vruchtje
hoi vruchtje ze hebben gezegd dat het koorddansen is, te weinig hormoonen te veel is niet goed, precies juist is nodig, maar alle andere 5 rondes, was het niet zo'n probleem er 1 aanhet groeien te krijgen.. tzal wel mijn adhd stukje zijn... t is gewoon een moeilijke maand nu effe voor ons, volg maand is het 2 jaar gelee dat we dachten een kindje te 'nemen' nu is het alleen nog maar hopen en dromen..
Ja het is ook allemaal hartstikke zwaar soms geestelijk gezien maar onthoudt gewoon OOIT komt onze tijd ook alleen onze lichamen moeten er ook klaar voor zijn. En wat jij toen zei onthoud ik ook zo: elke dat zijn we stapje dichterbij. En als je dipje hebt moet je maar zo denken inprincipe is alles goed bij ons alleen nog even juiste moment. groetjes vruchtje
Kreeftje en man gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertjes. Wat een mooie en apparte namen hebben jullie gekozen. Geniet samen van jullie 2 wondertjes. Knuf van zuurtje
Hoi Allemaal, Ik ben zelf nu een jaar bezig om zwanger te raken maar nog niet gelukt. Heb last van onregelmatige cyclus waardoor ik geen eispong heb. Ga nu de 1e ronde clomid gebruiken alleen weet ik niet precies waarneer ik moet beginnen als ik het goed begrijp op de 3 dag van de menstruatie? En is het dan dat ik tss de 12 en 14 een afpraak moet hebben bij de gyn? Wie kan mij antwoord geven. Grt Nathalie
@topper: staat het niet op het doosje van de clomid ? ik begin cyclusdag 3 er mee en heb dan op dag 10-12 een binnnewaartse echo ...meestal dag 10 . er word dan geken met de echo of er een eitje groeit en die volgen ze tot hij gaat springen !
Hmm gaat het bij elke gyn anders? Ik moest cd 3 beginnen met clomid t/m cd7 en een week later bloed prikken en een een paar dagen later kreeg ik de uitslag. Zowel bij de eerste ronde Clomid als deze 2de. Hoor je dan een echo te krijgen dan? @Nic79, ik zal er zeker gebruik van maken alhoewel ik nog niks voel. Het zijn mijn vruchtbare dagen volgens Clomid dus ff afwachten allemaal. @Topper, ik heb ook een onregelmatige cyclus waar ik me behoorlijk aan kan irriteren. Die van mij is wel aan de extreme kant, ik kan maanden niet ongie worden tenzij ik het op wek met Primolut. @Kreeftje en Domi, gefeliciteerd met jullie dochtertjes. @Sam, en je zwangerschap kunnen vieren? Besef je het wel of komt dat gevoel later pas? Ben echt blij voor je, hoop dat de andere meiden snel mogen volgen. @All, denk aan jullie (knuff)
Hoi roosje, De 1e ronde toen ik clomid slikte kreeg ik ook geen echo hoor! Er werd ook aan de hand van bloed gekeken of ik eisprong had gehad. Maar inderdaad bij elk ziekenhuis werkt het weer anders. topper: welkom hier en hopelijk mag je dmv clomid snel zwanger worden gr vruchtje
Hoi Vruchtje, In welke ronde Clomide zit je nu? Ik kan zowiezo deze ronde niet naar de afspraak gaan omdat ik de dag dat ik moet bloedprikken op vakantie ga, ik bel wel voor de uitslag. Mocht het niet aanslaan ga ik in februari weer verder, omdat ik wil genieten van mijn vakantie en niet aan de pillen of dergelijke. Groetjes xxx
Je hebt groot gelijk dat je je vakantie er niet wilt door laten verpesten slimme keus Ik slik deze ronde na mk niets omdat ik wacht op mijn ongie en ga dan beginnen aan ronde 8. Ben bij 3e en 7e ronde zwanger geraakt helaas niet goed gegaan.
Ja toch, gewoon lekker genieten en wie weet komt het dan vanzelf zonder 3de ronde Dus je hebt nu 2 miskramen achter de rug, oeis sorry meid. Hoe ver was je bij beide zwangerschappen? Dus Clomid kan toch wel aanslaan? Zijn er meiden bij wie het de eerste keer aan is geslagen? Ik heb er tot nu toe nog geen regelmatige cyclus van gekregen, jammer genoeg.
3e fm = gelijk aan 1e FM SCHIET DUS WEER NIET OP! alweer bloed geprikt, enm isschien alweer ophogen GRRRRRRRR BEN OPSTANDIG... rechts waren er wel 20! van onder de cm... en links iets van 10, waarvan 1 10mm/1cm.. straks gebeld hoe of wat. zo krijg ik nog geen kansen...jeetje mineetje effe vloeken K*TK*TK*TK*TK*T
Bengel, balen zeg! Was je ie net zo groot als bij de eerste FM? Onder 1 cm? Balen meid! Wat gaan ze nu doen? Ophogen? Vandaag heb ik mijn tweede FM gehad. Mijn ei is nu 17 mm (CD16). Mijn eerste FM was mijn ei 11 mm (CD11). Dus groeit hij traag. Wie heeft dit ook gehad? En mijn slijm was maar 4 mm! Dat is dun. Zegt de FA ook nog dat meiden die een dun slijm hebben, het meestal langer duurt voordat ze zwanger zijn..! Woensdag weer een FM. Hopen dat ie dan groter is....Ik heb dan ook een samenlevingstest. Hoeveel uur vantevoren moet je dan vrijen? Hoe groot was jullie ei rond CD 16?
1E RONDE CLOMID Milla: begonnen met 50 mg Clomid(22 oktober gewijzigd) Jola pco, begonnen met 50 mg Clomid, eicel 21.7 mm, 3e fm + samenlevingstest 16 november(15 november) Nic79:begonnen met 50 mg Clomid. 3dec 1e Echo. (30 november gewijzigd) 2E RONDE CLOMID 1ekindje: begonnen met 100 mg Clomid, 3e fm 22 november(21 november 2007) Jinky: begonnen met 50 mg Clomid(8 november 2007) Roosje83, begonnen met 100mg Clomid(30 november 2007) 3E RONDE CLOMID Makkie:3e ronde 100 mg. Vrijdag 12/10 FM en evt. Pregnyl. NOD 29 oktober (9 okt 2007) (21 november) 4E RONDE CLOMID sybje: 2e ronde clomid 100 mg, weer een ronde clomid om mij zoet te houden of zal het nu echt lukken ?? (30-11) Poohbear226: Clomid 150mg doet ook niets.Nu instellen op metforimne 500 mg,3x daags en dan in combi slikken met Clomid 50 mg (10 december 2007) 5E RONDE CLOMID Mariska:pco, 100 mg clomid, 22 oktober FM(09 oktober 2007) 6E RONDE CLOMID Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. 100mg slaat aan. terug in conclaaf met de gyn voor event. verdere onderzoeken. (8 oktober 2007) 8E RONDE CLOMID Denise:3e ronde na MK ronde zonder controles NOD 05-01-08(30 november 2007) 10E RONDE CLOMID Sam mv kylian 100mg clomid, waarschijnlijk toch een eisprong, nu op de wachtbank. 2 dec testen. anders nog een ronde clomid en HSG in die ronde. Daarna nara rotterdan voor KIH/IUI(16 november 2007) ------------------------------------------------------------------------------------ 2E RONDE HORMOONSPUITEN Lot23: Na 4 rondes clomid, 1x met metformine nu tweede ronde puregon spuiten, eerste keer wel een mooi ei. (19 november) 6e RONDE HORMOONSPUITEN Bengel: vrijdag 2e FM: 3 eiblaasjes van 10 mm geen dominante dus, maandag 5 nov weer..hoop niet dat deze maand weer zó lang gaat duren:(5 nov 07) =============================================== NOD Patje :20 november Bengel: Sam mv kylian;2 december??? 1ekindje::6 december ?? Vruchtje24: 25 december??? Denise85:5 januari 2008 PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!) Chrizzzzy Katrien Duck Einde Clomid, volgend jaar word ik ook een junk! patje geen clomid meer dit jaar ,december rust maand, volgend jaar januari beginnen met Lucrin, Menopur en Pregnyl. ZWANGER Jody+/- 28 november 2007 Marit: 24 december 2007 French: 28 december 2007 Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008 Simba: 29 januari 2008 Shaartje: 24 februari 2008 Cindy31: 17 maart 2008 Zuurtje:25 maart 2008 mielenl:15 april 2008 Wendy: 15 mei 2008 Jolien:25 mei 2008 Linneke Esther:10 juli 2008 Smurfin ( Riemke ): 14 juli 2008 Alies: ???? nog uitrekenen Sara:begin augustus 2008 BEVALLEN MJ: 12 januari 2008 Akeesh & Emani Moon85: +/- 31 december 2007 Britt Dorien Noelle Dieseltje +/- 10 december 2007 Katja Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren wanneer je iets gewijzigd hebt bij jezelf zet dan de datum erachter zodat we een beetje kunnen bijhouden wie hier lang niet is geweest. Indien je de lijst 3 maanden niet geupdate hebt wordt je verwijderd, tenzij je onder 'Pauze', 'Zwanger' of 'Bevallen' staat.
1E RONDE CLOMID Milla: begonnen met 50 mg Clomid(22 oktober gewijzigd) Jola pco, begonnen met 50 mg Clomid, eicel 21.7 mm, 3e fm + samenlevingstest 16 november(15 november) Nic79:begonnen met 50 mg Clomid. 3dec 1e Echo. (30 november gewijzigd) 2E RONDE CLOMID 1ekindje: begonnen met 100 mg Clomid, 3e fm 22 november(21 november 2007) Jinky: begonnen met 50 mg Clomid(8 november 2007) Roosje83, begonnen met 100mg Clomid(30 november 2007) 3E RONDE CLOMID Makkie:3e ronde 100 mg. Vrijdag 12/10 FM en evt. Pregnyl. NOD 29 oktober (9 okt 2007) (21 november) 4E RONDE CLOMID sybje: 2e ronde clomid 100 mg, weer een ronde clomid om mij zoet te houden of zal het nu echt lukken ?? (30-11) Poohbear226: Clomid 150mg doet ook niets.Nu instellen op metforimne 500 mg,3x daags en dan in combi slikken met Clomid 50 mg (10 december 2007) 5E RONDE CLOMID Mariska:pco, 100 mg clomid, 22 oktober FM(09 oktober 2007) 6E RONDE CLOMID Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. 100mg slaat aan. terug in conclaaf met de gyn voor event. verdere onderzoeken. (8 oktober 2007) 8E RONDE CLOMID Denise:3e ronde na MK ronde zonder controles NOD 05-01-08(30 november 2007) 10E RONDE CLOMID Sam mv kylian 100mg clomid, waarschijnlijk toch een eisprong, nu op de wachtbank. 2 dec testen. anders nog een ronde clomid en HSG in die ronde. Daarna nara rotterdan voor KIH/IUI(16 november 2007) ------------------------------------------------------------------------------------ 2E RONDE HORMOONSPUITEN Lot23: Na 4 rondes clomid, 1x met metformine nu tweede ronde puregon spuiten, eerste keer wel een mooi ei. (19 november) 6e RONDE HORMOONSPUITEN Bengel: vrijdag 2e FM: 3 eiblaasjes van 10 mm geen dominante dus, maandag 5 nov weer..hoop niet dat deze maand weer zó lang gaat duren:(5 nov 07) =============================================== NOD Patje :20 november Bengel: Sam mv kylian;2 december??? 1ekindje::6 december ?? Vruchtje24: 25 december??? Denise85:5 januari 2008 PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!) Chrizzzzy Katrien Duck Einde Clomid, volgend jaar word ik ook een junk! patje geen clomid meer dit jaar ,december rust maand, volgend jaar januari beginnen met Lucrin, Menopur en Pregnyl. ZWANGER Jody+/- 28 november 2007 Marit: 24 december 2007 French: 28 december 2007 Kreeftje1984: +/- 1 januari 2008 Simba: 29 januari 2008 Shaartje: 24 februari 2008 Cindy31: 17 maart 2008 Zuurtje:25 maart 2008 mielenl:15 april 2008 Wendy: 15 mei 2008 Jolien:25 mei 2008 Linneke Esther:10 juli 2008 Smurfin ( Riemke ): 14 juli 2008 Alies: ???? nog uitrekenen Sara:begin augustus 2008 BEVALLEN MJ: 12 januari 2008 Akeesh & Emani Moon85: +/- 31 december 2007 Britt Dorien Noelle Dieseltje +/- 10 december 2007 Katja Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren wanneer je iets gewijzigd hebt bij jezelf zet dan de datum erachter zodat we een beetje kunnen bijhouden wie hier lang niet is geweest. Indien je de lijst 3 maanden niet geupdate hebt wordt je verwijderd, tenzij je onder 'Pauze', 'Zwanger' of 'Bevallen' staat.
hey meiden ik heb vanmiddag weer een fm en een samenlevingstest......... ben wel wat zenuwlappig hiervoor jullie horen nog van mij @all veel succes ! L.sybje
@ nikkie: ik heb bloed moeten prikken en adhv deze uitslag mag ik wel of niet ophogen, als je heeeel veel pagina's terug leest (ik doe nl al mee vanaf pag1!) zie je dat dat heel 'gevaarlijk' is bij mij: snel te veel eitjes dan...zucht..baal