hee meiden ben een paar dagen al niet geweest probeer een beetje afstand te nemen en bovendien heb ik toch niks te melden het is wachtenwachtenwachten @bengel: !@#$@#$!#@!$#@$#$%^#%$ zo ff met je mee gevloekt wat een K U T zooi zeg hoop dat je snel een betere manier vindt! dikke knuff! @all: succes!
Samenlevingstest gehad vandaag. Was geen enkel levend zaadje te zien! De FA zegt, dat het wwrschijnlijk komt doordat mijn zuurtegraad te hoog is. Nu moet ik vrijdag weer terug voor een samenlevingstest....ben benieuwd! Mijn ei was wel gegroeid. Vorige keer was ie 17 mm en nu 22 mm. Dsu dat is wel goed nieuws. Als mijn zuurtegraad te hoog blijft zal ik moeten starten met spoelingen! Heeft iemand hier ervaring mee? Zijn er meerdere mensen met een te hoog zuurtegraad? Wat deden ze bij jullie?
jeetje zeg wat een hoop nieuwe meiden hier ...welkom allemaal ! morgen heb ik weer een fm .....de 3e deze ronde ....maar goed vind het niet erg ! L.sybje
*DFJKDFN& #$*($#()$*#(&$@#*$)(# alles nog STEEDS hetzelfde als vorig week donderdeag weer bloed geprikt straks gebeld HOE NU verder.. in 15 maand heb ik dus 5 kans gehad MET hormonen....BAHBAH ik geef niet op, maar ben dit nu ECHT spuugzat aan t worden...
@bengel gvd k u t zooi als dit zo doorgaat gaan jullie er aan onderdoor. ben benieuwd wat er nu verder gaat gebeuren. @de rest voor jullie duim ik ook hoor. heb geen puf om op iedereen te reageren ben beetje ziekjes. ben ook een beetje de weg kwijt want dacht dat ik al een ei had gehad op dag 16 maar nu dinsdag en vandaag een ove test met 2 flinke strepen, zit op dag 22 nu. dus ik vind het allemaal een beetje vaag eigenlijk. zou dan als ik op dag 16 mn ei heb gehad, volgende week vrijdag ongie moeten worden. ik wacht het allemaal wel af, anders loop ik mezelf gek te maken om niets
oke oestradiol was nog steeds laag, toch niet ophogen, omdat ik 'pas' 3 dagen deze dosering spuit. Zondag terug: echo en bloed prikken en dan evt toch nog ophogen k vroeg of dat zin had, omdat er zoveel zitten (lijken er wel 30 per kant!), maar zij zegt dat als er een dominante komt, die alles wel aan de kant kan duwen.. mijn gevoel zegt dat het weer provera gaat worden en weer opnieuw. patje: ja als t zo doorgaat, gaan we er echt een keer onderdoor....in 15 maanden tijd pas 5 kansen MET hormonen!
1E RONDE CLOMID Milla: begonnen met 50 mg Clomid(22 oktober gewijzigd) Nic79:begonnen met 50 mg Clomid. 3dec 1e Echo. (30 november gewijzigd) 2E RONDE CLOMID Jinky: begonnen met 50 mg Clomid(8 november 2007) Roosje83, begonnen met 100mg Clomid(30 november 2007) Jola, 50 mg Clomid, 2e fm 14 december(11 december) 3E RONDE CLOMID (21 november) 1ekindje: begonnen met 150 mg Clomid, 1e fm 18 december(11 december 2007) 4E RONDE CLOMID sybje: 2e ronde clomid 100 mg, weer een ronde clomid om mij zoet te houden of zal het nu echt lukken ??er zijn 2 eitjes gesprongen!!!(13 dec) Poohbear226: Clomid 150mg doet ook niets.Nu instellen op metforimne 500 mg,3x daags en dan in combi slikken met Clomid 50 mg (10 december 2007) 5E RONDE CLOMID Mariska:pco, 100 mg clomid, 22 oktober FM(09 oktober 2007) 6E RONDE CLOMID Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. 100mg slaat aan. terug in conclaaf met de gyn voor event. verdere onderzoeken. (8 oktober 2007) 8E RONDE CLOMID Denise:3e ronde na MK ronde zonder controles NOD 05-01-08(30 november 2007) 10E RONDE CLOMID Sam mv kylian 100mg clomid, waarschijnlijk toch een eisprong, nu op de wachtbank. 2 dec testen. anders nog een ronde clomid en HSG in die ronde. Daarna nara rotterdan voor KIH/IUI(16 november 2007) ------------------------------------------------------------------------------------ 2E RONDE HORMOONSPUITEN Lot23: Na 4 rondes clomid, 1x met metformine nu tweede ronde puregon spuiten, eerste keer wel een mooi ei. (19 november) 6e RONDE HORMOONSPUITEN Bengel: vrijdag 2e FM: 3 eiblaasjes van 10 mm geen dominante dus, maandag 5 nov weer..hoop niet dat deze maand weer zó lang gaat duren:(5 nov 07) =============================================== NOD Patje :21 december?? Bengel: Sam mv kylian;2 december??? 1ekindje::6 december ?? Vruchtje24: 25 december??? Denise85:5 januari 2008 PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!) Chrizzzzy Katrien Duck Einde Clomid, volgend jaar word ik ook een junk! patje geen clomid meer dit jaar ,december rust maand, volgend jaar januari beginnen met Lucrin, Menopur en Pregnyl. eigen ei gehad waarschijnlijk! ZWANGER Jody+/- 28 november 2007 Marit: 24 december 2007 French: 28 december 2007 Simba: 29 januari 2008 Shaartje: 24 februari 2008 Cindy31: 17 maart 2008 Zuurtje:25 maart 2008 mielenl:15 april 2008 Wendy: 15 mei 2008 Jolien:25 mei 2008 Linneke Esther:10 juli 2008 Smurfin ( Riemke ): 14 juli 2008 Alies: 24 juli 2008 Sara:begin augustus 2008 BEVALLEN MJ: 12 januari 2008 Akeesh & Emani Moon85: +/- 31 december 2007 Britt Dorien Noelle Dieseltje +/- 10 december 2007 Katja Kreeftje1984: op 07 december Kyara & Thirza (nu 10-12\2007) Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren wanneer je iets gewijzigd hebt bij jezelf zet dan de datum erachter zodat we een beetje kunnen bijhouden wie hier lang niet is geweest. Indien je de lijst 3 maanden niet geupdate hebt wordt je verwijderd, tenzij je onder 'Pauze', 'Zwanger' of 'Bevallen' staat.
Hai meiden, ik schrijf niet echt actief mee, maar hoop dat ik wel een vraagje mag stellen, want zit er echt mee. Ik heb net mn eerste ronde clomid achter de rug, mn ei is ruim 2 weken teruggesprong, progesteron is prima. Dus aldus de gyn is alles nu met de clomid normaal, maar.... Ik heb nu al 3 dagen bruin/ rode afscheiding. Heb een ruime week ongikrampjes gehad, maar het zet dus maar niet door. Ik moet op de derde dag van mn cyclus weer clomid gaan slikken, maar wat moet ik nu aanhouden als 1e dag? Ik ben best een beetje bang dat ik niet ongi ga worden. (ik heb 6 maanden lang geen echte ongi gehad, maar wel steeds bruinverlies) Heeft iemand hier ervaring mee? en wat zouden jullie doen? t weekend nog even afwachten? pfft.. oja, ben niet zwanger, want heb vandaag nega getest..(en dus heeeeel licht bloedverlies, soort van) Sorry voor t lange verhaal, maar ben best een beetje onzeker...
taliaa, misschien is het handig om het even af te wachten het weekend, en dan maandag de gyn te bellen. die kan je het beste vertellen wat je moet doen.
oohh en meiden, ik weet het nu echt niet meer, dinsdag en gisteren had ik 2 streepjes en vandaag een heel licht streepje op mn ovu test. terwijl ik vorige week donderdag op vrijdag een knallend positieve test heb gehad, wie weet raad? wat moet ik er vandenken
Hé patje snap dat je het nu verwarrend vindt. Wil je niet onnodig hoop geven maar ik had ook posi ovu test toen ik zwanger bleek te zijn, maar ik weet niet of dat al zo snel kan na 1 week. tallia: denk inderdaad wat patje zegt dat je beter gyn kan bellen. En 1e dag ongie moet je rekenen vanaf echt roodbloed verlies dus niet bruin bloed. All: Hier zo blij..................had net een vette posi ovu test. Dus na mk zonder clomid waarschijnlijk toch eisprong want hcg is al 2 wkn helemaal uit mijn bloed. HOe blij kan je zijn met een ei liefs vruchtje
Ben blij voor je vruchtje, hopelijk is het dit keer gwn raak en blijft het goed zitten. Ik zou zeggen maak gebruik van je vruchbare dagen . Ik heb nog 3 nachtjes te gaan en dan kan ik genieten van mijn vakantie met manlief. Mocht het nu niet aanslaan dan hoop ik dat het in januari (Clomidloos maand) wel aanslaat. En voor alle meiden met een kinderwens. @patje, ik hoop dat het raak is meid! @Taliaa, bel maandag je gyn op! @De rest, hou de moed erin. Hoop doet leven!
@ all, bedankt! ik zal idd maandag de gyn bellen (eerst natuurlijk nóg een keer testen, haha) Maar ben blij dat jullie zeggen dat beetje bruinverlies idd geen ongi is. Ben bang dat ik weer primulut moet krijgen om mn ongi op te wekken, maar dat zien we dan wel weer... Liefss, Taliaa
1E RONDE CLOMID Milla: begonnen met 50 mg Clomid(22 oktober gewijzigd) Nic79:begonnen met 50 mg Clomid. 3dec 1e Echo. (30 november gewijzigd) 2E RONDE CLOMID Jinky: begonnen met 50 mg Clomid(8 november 2007) Roosje83, begonnen met 100mg Clomid(30 november 2007) Jola, 50 mg Clomid, 2e fm 14 december(11 december) 3E RONDE CLOMID (21 november) 1ekindje: begonnen met 150 mg Clomid, 1e fm 18 december(11 december 2007) 4E RONDE CLOMID sybje: 2e ronde clomid 100 mg, weer een ronde clomid om mij zoet te houden of zal het nu echt lukken ??er zijn 2 eitjes gesprongen!!!(13 dec) Poohbear226: Clomid 150mg doet ook niets.Nu instellen op metforimne 500 mg,3x daags en dan in combi slikken met Clomid 50 mg (10 december 2007) 5E RONDE CLOMID Mariska:pco, 100 mg clomid, 22 oktober FM(09 oktober 2007) 6E RONDE CLOMID Cira:vorig jaar juni gestopt met de pil. PCO, 50mg slaat niet aan. 100mg slaat aan. terug in conclaaf met de gyn voor event. verdere onderzoeken. (8 oktober 2007) 8E RONDE CLOMID Denise:3e ronde na MK ronde zonder controles NOD 05-01-08(30 november 2007) 10E RONDE CLOMID Sam mv kylian 100mg clomid, waarschijnlijk toch een eisprong, nu op de wachtbank. 2 dec testen. anders nog een ronde clomid en HSG in die ronde. Daarna nara rotterdan voor KIH/IUI(16 november 2007) ------------------------------------------------------------------------------------ 2E RONDE HORMOONSPUITEN Lot23: Na 4 rondes clomid, 1x met metformine nu tweede ronde puregon spuiten, eerste keer wel een mooi ei. (19 november) 6e RONDE HORMOONSPUITEN Bengel: vrijdag 2e FM: 3 eiblaasjes van 10 mm geen dominante dus, maandag 5 nov weer..hoop niet dat deze maand weer zó lang gaat duren:(5 nov 07) =============================================== NOD Patje :21 december?? Bengel: Sam mv kylian;2 december??? 1ekindje::8 januari?? Vruchtje24: 25 december??? Denise85:5 januari 2008 PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!) Chrizzzzy Katrien Duck Einde Clomid, volgend jaar word ik ook een junk! patje geen clomid meer dit jaar ,december rust maand, volgend jaar januari beginnen met Lucrin, Menopur en Pregnyl. eigen ei gehad waarschijnlijk! ZWANGER Jody+/- 28 november 2007 Marit: 24 december 2007 French: 28 december 2007 Simba: 29 januari 2008 Shaartje: 24 februari 2008 Cindy31: 17 maart 2008 Zuurtje:25 maart 2008 mielenl:15 april 2008 Wendy: 15 mei 2008 Jolien:25 mei 2008 Linneke Esther:10 juli 2008 Smurfin ( Riemke ): 14 juli 2008 Alies: 24 juli 2008 Sara:begin augustus 2008 BEVALLEN MJ: 12 januari 2008 Akeesh & Emani Moon85: +/- 31 december 2007 Britt Dorien Noelle Dieseltje +/- 10 december 2007 Katja Kreeftje1984: op 07 december Kyara & Thirza (nu 10-12\2007) Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren wanneer je iets gewijzigd hebt bij jezelf zet dan de datum erachter zodat we een beetje kunnen bijhouden wie hier lang niet is geweest. Indien je de lijst 3 maanden niet geupdate hebt wordt je verwijderd, tenzij je onder 'Pauze', 'Zwanger' of 'Bevallen' staat.[/quote]