bengel: ivf dat is niet niks, maar wat de andere meiden ook zeggen er wordt tenminste wat aangedaan en stapje dichterbij. Snap ook dat je het eng vindt maar het gaat helemaal goed komen meid. Zo door sukkelen is ook niet te doen voor jullie beide. katrien: kan me goed voorstellen dat je het zat bent. denise: snap dat je niet te vroeg wilt testen hoor maar je zit nu rond je ei? Dussssssss lekker klussen. patje: hoop dat je een eigen ei hebt gehad duim voor je. sam: met mij gaat het goed van t weekend mijn eigen ei gehad na mk dus mag niet klagen. We gaan er maar weer voor. sybje: 2 a 3 eitjes gesprongen mooi joh hopelijk eindigt dit in een mooie zwangerschap all: Vandaag mijn beoordelingsgesprek gehad mijn contract loopt af en heb nu vastdienstverband gekregen gaat in januari in toch wel fijn idee. groetjes, vruchtje
@ Vruchtje; gefeliciteerd! Hier slechter nieuws... ben per 2010 boventallig.... Ach, zoals ik zo vaak gehoord heb de laatste jaren: 'Ik ben nog jong'
@bengel jemig meis dat is niet niets, maar misschien is ivf wel de oplossing. wat je zegt dat je bang aan het worden bent, ik begrijp je heel goed hoor denk zelf ook wel eens van als we ivf krijgen dan is het na 3 x einde verhaal. maar denk en duim dat het voor jullie wel de oplossing kan zijn. @katrien, 7 januari klinkt zo ver weg nog. maar dat is over 3 weken al. ik zie er niet echt tegenop, heb zelf de pregnyl ook eens gezet. eindelijk een stap verder dat is wel fijn vind ik. weet je al wat jij moet gaan spuiten? @vruchtje gefeliciteerd dat is wel een fijn gevoel. hoe is het met jou eigenlijk? @ all. ik denk ook aan jullie hoor. hier is alles goed, heb nog steeds last van mn buik, steken, ongie pijntjes word er niet goed van. weet ook niet wanneer mn nod is, dus als het dit jaar niet komt dan ga ik ergens volgend jaar testen. we zien het allemaal wel
hoi meiden gisteravond hebben tim en ik lang gepraat over de IVF, en we gaan ervoor (als dit het wordt he, maandag hoor ik het officieel of we deze kant op gaan maar giseren zei desbetreffende gyn dat dat de meest logische stap is) we gaan ook beginnen met sparen, want stel dat 3x niet gelukt is, dan betalen we zelf..mijn gefortuneerde opa wil ook betalen wanneer dat zou moeten... strax naar werk, heb teamleider gisteren niet gesproken over dat ik de bedrijfsarts gesproken heb, slik, word ik strax op aangesproken, en hij babbelt zo goed, dat ik geen weer woord meer heb. Geef wel aan dat o.a de reden is geweest dat hij vorige x dat ik ziek was heeft gezegd: je kunt je hierom niet zomaar ziek melden!
@bengel het is belangerijk als jullie er met elkaar over praten. samen kom je er wel. ivf is voor jullie de oplossing dat moet gewoon. mijn gevoel zegt nog steeds dat jullie de volgende zijn. probeer ten alle tijden positief te blijven dit is gewoon jullie oplossing! als je je ei kwijt wil, dan weet je me (ons) te vinden he?
hihi patje effe melig, ik heb geen ei, oh ja heleboel mini's ahhaha ik voel me al wat positiever en ja, ik weet jullie tevinden! Ennuh.....we moeten toch echt een x wat gaan doen, ik bedoel: ik deel mijn grootste verdriet met jullie, maar 'ken ' jullie niet... ik zou tzt gaan wandelen met hond van daan en mij, maar toen ging het even niet met mezelf... hmmmmm wat hieraan te doen hmm ik denk eens na.. xx patje, en dank je voor je vertrouwen in mij..ik begin het inmiddels ook weer te krijgen,....hoe meer ik met mijn lieve stagiaire er over praat hoe meer vertouwen...hahaha..
hee bengel, goed dat jullie erover geprata hebben, is zooo belangrijk in de mmm. en ivf word het gewoon voor jullie meid. dat moet. dit schiet ook niet op en kom je alleen maar verder in een negatieve siraal. hou moed! knufff
Vandaag laatste dagje op kantoor, morgen een dagje thuis en dan tot 7 januari vakantie. Dat heb ik echt al 10 jaar niet meer gehad! Wanneer gaan we Bengel en ons hondje uitlaten?
Bedankt voor de felicitaties ben er ook erg blij mee. Balen katrien dat je boventallig bent verklaart zo zie je maar dat je nergens echt zekerheid hebt. Ik vind het vooral fijn ivm onze kinderwens. bengel: goed dat jullie er samen over hebben gepraat en fijn om te horen dat jullie er voorgaan. Ik las op andere topic dat je er evt. 2 wilt laten terugplaatsen spannend hoor allemaal. Gaat helemaal goed komen hoop dat je ook snel zult horen wanneer je mag starten, maar zal wel nieuwe jaar worden zeker? patje: vervelend dan hé als je niet precies je nod weet. Nou snap goed dat je pas in nieuwe jaar evt wilt testen. Ik test ook pas na 1 week overtijd. sam: vrijdag je 2e echo spannend hoor maar gaat vast en zeker goed komen duim voor je. all: ik zit weer in de ww maar dat ben ik inmiddels ook wel gewend pffffffffffff konden we maar allemaal een kerstkado krijgen van de kerstman een zwangerschap x vruchtje
Hey meiden, vandaag is alles zo'n beetje geregeld voor het nieuwe jaar. De puntjes op de i m.b.t. de ziektekostenverzekering en het ziekenhuis vast gebeld voor primolut. 1e kerstdag denk ik maar weer beginnen zodat ik gelijk door kan met spuiten! Ben er echt aan toe, weer een beetje actie! Knuffel!
hallo iedereen hier ook een clomid aankomende junk erbij vanaf 18 december begonnen en heb nu steeds zo'n hoofdpijn en steken in mn buik kan dat nu al van de clomid heb nog maar 1 pil gehad? ...nou jah we zien het wel 24 dec weer naar de gyn voor FM meting reden dat ik met clomid ben begonnen is dat mn cyclus op zn langst 18 dagen is dus heb ik geen rijp eitje en dus geen eisprong...
Daan: ik weet van de week pas wanneer ik de auto heb, denk 27 of 28 dec.. kun jij dan? vruchtje: w.b. 2 terugplaatsen: ik droom altijd al van een 2ling, en die droom komt steeds dichterbij! Groet Bengel
Katrien: fijn zeg dat je weer gaat beginnen gaat helemaal goed komen! ladypink: welkom hier. Ik weet niet of je na 1 pil al last kan hebben van symptomen lijkt me niet. Zelf heb ik mazzel heb nooit echt last gehad van bijwerkingen van de clomid. bengel: een tweeling is natuurlijk ook wel heel bijzonder gr vruchtje
Hey allemaal, ik kom net van gyn : heb mega groot ei zitten... klaar om te springen : vandaag of morgen... dus klussen geblazen ! en dat in mijn eerste rond clomid hopelijk brengt het nieuwe jaar goed nieuws ! (mag testen vanaf 7 januari !) groetjes, Eef
bengel, gelukkig voel je je weer beter, maakte me echt zorgen om je hoor. katrien, lekker vakantie! lekker starten in januari! wat moet jij spuiten? vruchtje, vreselijk he die ww. zo een kerstkadotje lijkt me wel wat hoor ladypink: welkom hierzo. denk ook niet dat het nu al kan verschijnselen van clomid @all, nou het is allemaal duidelijk. gisteren geweest en we kunnen waarschijnlijk pas eind januari beginnen omdat mijn cyclus zo K U T loopt. nu rond de kerst ongie worden ongeveer en dan pas eind januari weer als het goed is we kunnen niet beginnen vanwege de kerst en nieuwjaarssluiting.. nou zijn wij ff lekker. nog langer wachten.
ik weet niet of ik de eerste symptomen zo snel al kan voelen maar de hoofdpijn heb ik vanavond ook weer gehad en druk op mn ogen staat wel in de bijsluiter ook en ik reageer ook al heel heftig op andere hormonen zoals de pil,primalut,duphaston dus misschien ben ik gewoon wat te gevoelig.. Zondag naar het ziekenhuis voor een FM.
Kom even inbreken... @ladypink.. kan het niet aan het weer liggen? Er hangt sneeuw in de lucht, dan heb ik zelf ook altijd barstende koppijn. @patje.. met de kerst ongesteld worden... offf... niet? Of zit je aan de provera/primolut? @katrien.. veel succes met spuiten meid! Dus 1e kerstdag beginnen! @bengel.. had voor jou al wat in je topic gezet Fijne feestdagen alvast meiden! En een vruchtbaar 2008!
Hoi allemaal, bengel: Goed nieuws zeg dat je toch nog een ei hebt van 15.5 mm ben blij voor jullie. Hopelijk ontsnap je op deze manier aan ivf. wendy: jij ook fijne feestdagen en gezond 2008 all: Vandaag ongie geworden en daar ben ik blij mee want kan dan tenminste weer starten met clomid. Snap alleen niet hoe ik dan vorige week een vette posi ovu test kan hebben + temp stijging. Ach het zal wel ga me er ook niet druk om maken. Nieuwe ronde nieuwe kansen. gr vruchtje