Eerste ronde clomid...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marittt, Nov 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bengel

bengel Niet meer actief

wat ik NU weer heb gehoord:

Vriendin van mij...blijkt zwanger te zijn van de 4e!
    Op zich kei leuk, maar...no money, en geen ruimte, nu slapen er 2in 1 kamer, en de kamer waar de jongste slaapt is zo klein als mijn badkamer..zij werkt niet heeft ze geen zin in, hij werkt 24/7 en is kapot....jajaja 'oneerlijk' verdeeld he..
    ik gun het ze wel hoor dat terzijde, maar ik zou zo niet kunnen leven..

2. ladypink

ladypink Fanatiek lid

Jun 3, 2007
    1,360
    0
    0
    zo heeft een ieder reacht op zijn of haar manier van leven ik vindt het wat anders als de kinderen hun primaire behoeftes niet kunnen krijgen maar zo te zien is er wel geld want haar man werkt 24/7 en dat zei geen zin heeft om te werken en voor de kinderen wil zorgen...wat is daar mis mee

mij motto leven en laten leven..

3. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

Oct 16, 2006
    1,578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @bengel: Wat een goed nieuws bengel! Hoop ook dat dit je kans is!
    Wat betreft je vriendin:
    Ik persoonlijk zou ook niet zo willen en kunnen leven.... maar 2 kindjes in 1 kamer is denk ik niet zo'n probleem, vroeger sliepen er wel meer kindjes op 1 kamer, maar ik kan me je gedachten wel voorstellen hoor.....

4. bengel

bengel Niet meer actief

@ ladypink: ze hebben dus geen geld, hij werkt 24/7 en de laatste 2 weken van de maand moeten ze elke dag bij haar moeder eten omdat ze het niet redden.
    ik vind t ook hoor ,dat ze t zelf moet weten, ik denk dat ik hierover moet stoppen, want het is zo'n lang verhaal dat het niet duidelijk over kan komen
    By the way: ze belt net voordat ik dit wil posten:
    het was een (misselijk vind ik) grapje..om anderen jaloers te maken :confused:

5. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

Oct 16, 2006
    1,578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @bengel: Weet ze niet dat jullie er zo mee bezig zijn? Als ze dat wel weet is het een 'niet aardige' vriendin (wilde eigenlijk wat anders schrijven, maar dat mag je zelf bedenken ;) ).... Wat een rare grap...

6. Topper17

Topper17 Lid

Dec 4, 2007
    36
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Vandaag weer naar gyn geweest om te kijken of medicijnen aanslaan.
    En het was positief ze konden een groot eitje zien, de eisprong zal snel komen. Ik was echt opgelucht dus nu wordt het knallen.

Morgen moet ik weer naar naar gyn gaan ze nog een keer een echo maken en dan ook het baarmoederslijmvlies controleren.
    Hoop dat ik snel zwanger raak !

Iedereen heel veel susses :)
    grt nathalie

7. bengel

bengel Niet meer actief

hoi dieseltje

ja die vriendin weet dat wij er zo lang al mee bezig is, ik vind het dus ook een misselijke grap. Eigenlijk is haar vriend meer een vriend van Tim, en wij niet echte dikke vriendinnen, maar toch..

Ik ga morgen alles bijlezen, en om niet egoistisch te zijn, via mijn 'eigen' topic, wens ik iedereen succes en duim ik voor jullie allen..

fijn weekend!
    Bengel

8. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

Oct 16, 2006
    1,578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @bengel: Bah wat een misselijke streek joh.... Ik zou niet meer met haar praten (maar zo ben ik ;))

9. bengel

bengel Niet meer actief

dieseltje, ik ga er ook eigenlijk nooit naartoe, tim gaat vaak alleen, super misselijke streek, de reden? ze had dit op hyves gezet met een andere vriendin, om iedereen te laten schrikken, want zo zei ze : iedereen gluurt en bekijkt mijn hYves! :confused:

wel jammer, maar ik zei van de week tegen tim: ik vind haar 3 dochters eigenlijk leuker dan haar... :oops:

10. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    @bengel gatver wat een n**istreek zeg dat is echt zo gemeen. dat snap ik echt niet.
    @wen nee zit niet aan opwekkers. heb deze ronde zonder hormonsters gedaan hoop op het beste alhoewel ik denk dat ik geen ei heb gehad.
    @all nou ik heb geen ei gehad op dag 16, dus dat zou betekenen ergens rond dag 20, dan is mn nod 26 dec, dan houdt ik het daar maar op. komt het niet, dan test ik na de jaarwisseling. ga er maar vanuit dat het niets word

11. ladypink

ladypink Fanatiek lid

Jun 3, 2007
    1,360
    0
    0
    iedereen succes de komende dagen als je je NOD hebt rond de kerst...

12. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,207
    432
    83
    Female
    home sweet home
    bengel: inderdaad een k*tstreek stom hé dat sommige mensen zo hard kunnen zijn.

patje: Hoop dat je lekker niet ongie wordt. Weer is goed nieuws op het forum zou geen kwaad kunnen :)

all: vandaag weer 1e clomid tabletje ingenomen voor mijn gevoel kunnen we er weer 100% voorgaan. Ben trouwens wel heel erg ongie komt misschien nog wel door die mk een nasleep ofzo.

Allemaal hele fijne feestdagen en gezond en vruchtbaar 2008

gr vruchtje

13. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    @ Vruchtje; kan inderdaad van de miskraam komen... heb ik toen ook gehad. hoop dat het snel minder wordt!
    @ Patje; Spannend joh!
    @ Bengel; Wat een takkebitch, die vriendin. Ik had, door zo'n actie, direct het contact verbroken! Maar ja, ook ik kan wel eens een beetje heftig reageren... ;) Ben hier non-stop aan het duimen voor je! Dat je kerst-ei maar goed benut mag worden...!
    @ De rest; duim, duim, duim!

@ All; Hier lekker dagje gehad. Dit weekend de kids van Johan zijn zus te logeren gehad. Super, kon het elke dag maar zo! ;) Verder grote opruiming aan het houden... en ondertussen ook nog serieuze gesprekken gevoerd met mijn mannetje. Grappig, hij zei: 'iedere gek kan een kind krijgen, blijkbaar zijn wij nog niet gek genoeg'. Moest er wel even om lachen! :)
    Verder is het recept met primolut weer in huis, dus morgen halen en ik denk dat we er 26 of 27 december mee beginnen. Dit zijn voorlopig mijn laatste zorgeloze hormoonloze dagen... ;)

14. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    @vruchtje, toch wel weer een fijn gevoel he als je weer kan beginnen. goed nieuws kan zeker geen kwaad, maar dan wil ik wel dat jullie met me meegaan naar de andere kant.
    @katrien, wat een leuke opmerking van je mannetje, dr zit natuurlijk wel een kern van waarheid in eigenlijk. pff het is wat zo zonder hormonsters, kan je lekker weer gaan beginnen!
    @all, iedereen fijne kerstdagen, en een heel erg vruchtbaar 2008.

heb nog geen ongie, wel iedere keer de buikpijntjes, en rugpijn maar geen bloed. maar geen vertrouwen in mn eigen lichaam eigenlijk. ik wil sowieso na oud en nieuw testen.

15. bengel

bengel Niet meer actief

hellooooo ladies

eh :oops: eh :oops: hihihi

pregnyl deed vanochtend geen zeer!
    verder druk met kerstcadeautjes ennuh hhihi, ons kerstcadeautje misschien?

ik wens iedereen het allerbeste voor 2008! dat dromen uit mogen komen!

16. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Bengel! ZET HEM OP!

17. ladypink

ladypink Fanatiek lid

Jun 3, 2007
    1,360
    0
    0
    hallo iedereen..

ik ben vanochtend naar het ziekenhuis geweest en aan de Linkerkant had ik een ei van 16 mm en de rechterkant 1 van 15mm en dat is op de 8ste cyclusdag de gyn verwacht dan ook dat ik de eerste of tweede kerstdag een eisprong heb..
    mn baarmoederslijm was 7mm dus dat was ook goed...
    ik ben helemaal blij gelijk bij de eerste ronde clomid gelijk effect.
    ik hoopte het wel maar ergens durfde ik niet te hopen dat het gelijk effect zou hebben...

18. wendyp

wendyp Niet meer actief

@bengel..idd you go girl! Succes moggel met dat gesprek!

@katrien.. vind het wel een wijze opmerking... Ik spoor ook niet.. hihi ;)

@ladypink.. een ei van 16 en 15 mm? Lijkt me dan te klein om morgen al te springen...

19. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    wen volgens mij moet ze vandaag? morgen is het kerst?

20. wendyp

wendyp Niet meer actief

whaha... ow oeps...sorry.... komt omdat ik gister niet gekeken heb denk ik.. Had helemaal niet gezien, dat ze dat berichtje zondag had neergezet :oops:

Maarre succes vandaag bengel! Hoe laat moest je?

Share This Page