Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    @wendyp als je clomid slikt heb je meestal een kleiner ei op de 8ste dag en heb je meestal een eisprong op de 15de dag

maar ze zei dat ei van mij groeit zo mooi dus 2 mm per dag dus ik kan vanaf de 10/11de dag eisprong hebben en dat is dus di of woendag de eerste of 2de kerstdag

2. bengel

bengel Niet meer actief

wendy zie mijn eigen topic, ga nu offline

kzzz

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi Hoi,

patje: inderdaad geen bloed geeft moed, maar snap wel dat je even vertrouwen in je lichaam kwijt bent dan herken ik wel. Hoop echt voor je dat je in het nieuwe jaar positief test want het jaar 2008 kan niet beter beginnen toch?

ladypink: fijn dat de clomid heeft aangeslagen. Veel klusplezier.

bengel: heb op jouw eigen topic gereageerd.

groetjes,
    vruchtje

4. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Ik wil iedereen een fijne kerst toewensen en dat alle wensen en dromen mogen uitkomen.
    Voor jullie één wens in het bijzonder.

Knuf van zuurtje ;)

5. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Prettige kerstdagen!!!

6. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Ook van mij

Prettige Kerstdagen allemaal

7. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    En ook van mij uiteraard op deze eerste kerstdag!

Fijne dagen en een heeeeeeeeeeeeeeeeel vruchtbaar nieuwjaar he... maar daar heb ik alle vertrouwen in!

8. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

OOK VAN MIJ

PRETTIGE KERSTDAGEN!

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    jullie ook allemaal fijne dagen meiden ! en een heel gezond en vruchtbaar 2008 .....

L.sybje

10. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    ik wil iedereen prettige feestdagen wensen.

@all. ik heb 3 fm gehad en er is nog steeds geen ei. en ze denken dat ik helemaal niet reageer op de clomid dus ik moest mij erop voorbereiden dat ik in januari hormonen moet gaan spuiten. Ik vind dat best eng, maar hoe vaak moet je dan naar het ziekenhuis en zijn er bijwerkingen.

11. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    hee meiden!

ben er ff niet op geweest ff lekker rustig! Maar wilde iedereen nog ff een fijne kerst wensen.

liefs

12. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    uhm clomid verschilt per persoon. Ik heb op dag 21-24 pas mn eisprong

13. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    @denise ik zei ook meestal tenminste dat zei de gyn in het ziekenhuis..

14. jola

jola Lid

28 jun 2007
    39
    0
    0
    in de eerste ronde clomid had ik al een eisprong op dag 14, nu 2e ronde op cd 20.

Gr. Jola

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ja ik had de vorige ronde ook mijn eisprong op dag 12 en nu ook pas na dag 17 .....

16. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Goede morgen allemaal op deze grijze 2e kerstdag. Hebben jullie gisteren ook een leuke dag gehad en lekker gegeten? Wij in ieder geval wel.

sam: zag je echo in je album helemaal geweldig om te zien :)

1stekindje: balen dat de clomid niet goed genoeg zijn werk heeft gedaan. Hoop dat je met spuiten beter resultaat hebt. Op je vragen over bijwerken en controles kan ik geen antwoord geven heb daar zelf geen ervaring mee gehad. Suc6 in ieder geval.

sybje: las in je eigen topic dat je negatief had getest. Balen meid dikke knuffel maar 2008 nieuwe kansen en hopelijk meer geluk voor ons allemaal.

Ik heb trouwens altijd rond dag 17 mijn eisprong en dat is tot nu toe iedere maand rond die tijd geweest. Dat weet ik dmv ovulatietesten.

Fijne dag allemaal!

groetjes,
    vruchtje

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @vruchtje dankje wel ..heb niet getest maar heb bruinverlies en mijn onderbuik voelt zwaar aan......dus game over....

18. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Oké sybje als je dat al hebt zou ik ook inderdaad niet gaan testen is teleurstelling alleen maar groten. Moeilijk altijd weer als je ongie wordt he?
    Gisteren ook kerst gevierd met nichtjes van half jaar en van 3 jaar en kregen allemaal leuke kadootjes en dan denk ik ook. Wij willen ook zo graag een kindje van ons samen, dat op ons lijkt, en we liefde kunnen geven etc. maar ja geduld wordt flink op de proef gezet.

gr

19. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    nou inderdaad he ......ik wist het wel .....maar toch omdat ik nu niks voelde (of ik durfde niks te voelen ) had ik weer wat meer hoop.......gisteren ook weer zo lekker gekroeld met mijn kleine neefje .....vind het ook zo moeilijk om hubbie dan zo leuk te zien met zo'n klein ventje....doet een beetje pijn ....ik baal er eigenlijk nog meer van dat mijn schoonzus nu zwanger is van de 2e in die tijd dat wij bezig zijn......

20. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    ja mijn schoonzusje ging vorig jaar sept voor de 2e had haar spiraaltje eruit gehaald en was de 1e de beste ronde zwanger. Natuurlijk was ik blij voor hun maar heb het er ook heel moeilijk mee gehad (mijn vriend kan er heel goed me omgaan gelukkig). Maar helaas zo is het leven. Terwijl wij al 2,5 jaar bezig zijn voor 1e kindje. Maar wij hebben 1,5 jaar voor niets geklust had toch geen eisprong dus vind eigenlijk dat die periode niet meetelt qua kansen.

Snap je verdriet wel hoor

Deel Deze Pagina