Eerste ronde clomid...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marittt, Nov 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    ik zie het volgens mij ook. het is nu echt even afwachten.
    duckie hoe ist met jou?

2. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

Oct 31, 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Hi dames,

Voor mij al weer een hele tijd geleden dat ik hier langs ben geweest, maar ik dacht weer eens kijken zo aan het eind van het jaar, in de hoop dat ik hier geen enkele bekende naam meer zou zien, maar helaas...

Voor degene die mij niet (meer) kennen... . ik ben in juli 2005 met de pil gestopt. In augustus 2006 PCO diagnose en vervolgens een aantal rondes met Clomid, waarvan de laatste 150mg in combinatie met Metformine wel een eisprong opleverde, maar me ook lichamelijk zwaar was gevallen. Dat was april/mei dit jaar en op dat moment heb ik een flinke relatiecrisis doorgemaakt en hebben we de behandeling stilgezet. Ondertussen zijn we er samen weer helemaal bovenop en heb ik sinds november een nieuwe baan. in januari gaan we weer eens kijken of we verder willen.... wel zijn we eruit dat ik liever niet weer met clomid/metformine wil beginnen.... er is met de gyn destijds ook over een kijkoperatietje gesproken (ben de naam even kwijt)... wellicht dat we dat gaan proberen, want spuiten zie ik ook niet zitten....

voor ieder hier alvast een goede jaarwisseling en laat 2008 jullie (ons?) jaar zijn...

Liefs

Chrizzzy

3. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    Hey Chrizzzy, wat goed om weer eens wat van je te horen! Super dat jullie er weer helemaal bovenop gekomen zijn! En in januari weer een nieuwe poging? Hou ons op de hoogte!

4. lot23

lot23 VIP lid

Aug 13, 2006
    6,130
    0
    0
    gelderland
    Hoi hoi,

Ik schrijf hier niet meer zoveel maar lees wel mee, en zie dat het bij een paar dames toch spannend is zo in de laatste dagen van het 'oude' jaar veel succes en duim voor jullie!

Wil jullie allemaal een heel gezond, gelukkig en vooral vruchtbaar 2008 wensen

5. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    hee chrizzy ben blij dat alles nu beter gaat! Helaas zitten hier nog een paar oude rotten maar niet voor lang hoor heb er de volste vertrouwen in dat wij allemaal snel aan de beurt zijn! succes met alles wat je in het nieuwe jaar gaat doen en laat ons weten hoe het met je gaat!

6. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    hey chrizzy, wat super dat de crisis weer over is. en dat jullie er weer voor gaan met elkaar. zoals denise al zei er zijn er nog een paar, de rest is allemaal al over. heel veel succes in januari!

7. bengel

bengel Niet meer actief

denise spannend zeg....
    ik hoop het voor je..dit streepje zie ik op zich een beetje, maar ooit heb ik ook zo'n streepje gehad, en toen wa shet ook niks...DUSSSSSSSSSSS morgen moet ie er gewoon van af knallen oke!

Patje; voor jou duim ik ook als een gek.

Daan duck, patje en denise, ; de oude garde: t wordt nu wel eens onze tijd he!
    en dit geldt ook voor de anderen natuurlijk, maar ik 'ken' deze 3 het langste!

XXXX

ps. hier voel ik tot nu toe helemaal niks ja gevoelige borsten, maar das van pregnyl...
    ik weet ook niet of je wel wat zou moeten/kunnen voelen. zucht.

groet

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @chrizzyyyyyy
    Fijn dat je relatie er weer bovenop is! En spannend dat jullie er weer voor gaan in januari!
    Ik ben nu aan mn eerste ronde clomid 50mg/metformine 3x 500mg bezig. Het gaat goed al ben ik wel vaak licht misselijk. Hetzijn echt van die vlagen...bah!
    Ik vroeg me dan ook af hoe jij dat ervaart!
    Vrijdag is mn eerst fm weer voor deze combi, dus nu maar duimen dat er wel eens een ei zit!

Sterkte met alles, en go for it!

@all:Op een vruchtbaar,gelukkig, gezond 2008

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,207
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Chrizzzy: Goed om te horen dat jullie er samen toch uitgekomen zijn. En hopelijk wordt 2008 een mooi jaar voor jullie. Succes ook met je volgende poging. Ik kan me nog goed herinneren dat je tijdje geleden hier op het forum best veel actief was.

patje: spannend dat je morgen gaat testen. Kan je je nog inhouden? Ik hoop het zo voor jullie dat het RAAK is je kan het jaar niet mooier afsluiten.

denise: voor jou hoop ik inderdaad ook dat het streepje er morgen of van de week afknalt. Ik blijf duimen. Natuurlijk gaat het wel eens fout, maar het gaat vaker goed dus blijf positief he meid.

bengel: hoop dat de ww heel snel om zijn voor je. Dat je je nog niet anders voelt nu is logisch hoor dus geen zorgen gaat goed komen moet gewoon.

Ohhhh hoop HET zo voor jullie denise, patje en Bengel, maar dat wordt het NOG rustiger hier op het forum en waarschijnlijk ook saaier................. ik wil dan ook mee met jullie naar de andere kant:)

gr vruchtje

10. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

Oct 31, 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam

Hi Pooh,

met metformine was ik vooral de eerste week af en toe misselijk en waren mijn darmen wat van slag, maar daarna had ik geen last meer... lastige bij mij was dat ik ook weinig eetlust had en daardoor in 3 weken vijf kilo afviel (die er niet echt van af hoefden).... ik wil in januari daardoor niet weer aan de metformine... maar ga tzt een en ander eerst eens aan de gyn voorleggen...ik was ondertussen op 150mg clomid met metformine 600 per dag.. lijkt erop dat er bij mij dus wel ei was (en ik weet van nog iemand die de combi heeft gehad en meteen de eerste keer raak, dus er is zeker hoop dat het net wel is wat je nodig hebt)... zal voor je duimen...

de rest: dank voor de lieve woorden en het deed me goed om te zien dat ik op de lijst "pauze maar niet vergeten" stond...

Chrizzzy

11. bengel

bengel Niet meer actief

vruchje tuurlijk gaan jullie allemaal met ons mee hoor!
    dan blijft t gezellie!

12. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    @vruchtje, tuurlijk gaat iedereen mee!
    @bengel, 2008 word ons jaar dat moet gewoon. we gaan er voor

13. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Hallo meisjes...

Zit stiekem mee te lezen ;)

@ denise

Ik zie hem ook heel vaag hoor.
    Spannend joh hoop dat het weer zo is voor jullie.

@ chrizzzy

Hoi meis,
    Dat is lang geleden.. gelukkig is het weer goed gekomen tussen jullie.

14. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heeej Chrizzy...

Tuurlijk zijn we je niet vergeten! Grappig, zat van de week nog aan je te denken. Net zoals aan Smurfin. Ook al een tijdje niets van gehoord.

Rij nog steeds vaak langs je oude ( ;) ) werk, vandaar dat ik aan je dacht. Doe je wel nog hetzelfde werk? En wat dichter bij huis of nog steeds in H'lem?

Maar wat goed dat jullie uit de crisis zijn gekomen en dan jullie misschien in januari verder gaan! Succes KuZzz

15. Shaartje

Shaartje Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,062
    0
    0
    Chrizzy, goed van je te horen. Echte liefde overwint alles!
    Fijn dat alles weer goed is tussen jullie.

Ik wens jullie allemaal een vruchtbaar jaar toe! Hopen dat iedereen naar de andere kant komt voor april 2008 (zomaar een maand hoor)

Laat de moed niet zakken!

Shaartje

16. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,685
    0
    0
    denk dat mn lijntje morgen nog niet super vet is want dan zit ik nog voor mn nod, ik ben wel zenuwachtig wat STEL dat er nou helemaal niks te zien is... zou wel een teleurstelling zijn ondanks dat ik er rekening mee houd... nou hoop da tik een beetje kan slapen, patje tot morgen! hihi ik test niet te vroeg hoor, ga lekker uitslapen dus zie wel hoelaat ik wakker wordt!

17. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    hihi denise zo dacht ik ook, eerst lekker uitslapen morgen. ben nu zelfs misselijk van de spanning. ik ben er nog steeds van overtuigt dat er maar 1 streepje komt te staan.

18. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    Meisjes.... het is 31 december, en het is ochtend

TESTEN!

19. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    Ja ik zit hier ook al uuuuuuuuuuuuuuuren bij mijn PC te wachten! ;)

20. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,011
    0
    0
    Heemskerk
    HALLO?

Maak ons even nerveus hihi

Share This Page