Idd ik dacht dag 3, maar ik twijfelde even of het was OP dag 3 of NA dag 3 ... Bedankt voor je reactie ! Groetjes en geniet nog van je weekend --> ga ik toch doen : lekker weertje om te wandelen met de hondjes én om mijn gedachten wat te verzetten!
Hier net ook heerlijk gelopen met ons hondje. Wat een donder is het! Wel lekker weer trouwens, niet koud en droog. Weinig wind. Heerlijk! Net bij mijn ouders geweest... ze vinden het weer helemaal spannend dat we weer gaan beginnen. Nou... hier nog één! Klinkt stom... maar ik heb er zo'n zin in! ! ! ! !
Bengel: Balen zeg als je ongie echt door gaat zetten, maar dan gaan we gewoon duimen dat de 1e iui raak is. Nu duim ik nog even dat je ongie niet doorzet. Ik vind het echt knap hoe je met alle teleurstelling omgaat. Knuffel voor jou evitaaa: voor jou ook ontzettend balen dat je ongie bent geworden. Ik begin ook altijd op dag 3 met clomid t/m dag 7. katrien duck: natuurlijk klinkt het niet stom dat je weer zin hebt om te beginnen. Ik vind hartstikke fijn voor jullie weer een stapje dichterbij.............en spannend is het ook altijd weer hé. all: Morgen gaan we reisboeken naar Bali en gaan elkaar daar ook het JA woord geven heel spannend dus allemaal. Ik heb wel veel pijn aan mij buik van ei en vandaag halve positieve ovu test, dus zal er morgen waarschijnlijk afknallen hoop ik. Is mijn eisprong dagje later dan banner en dan normaal. gr vruchtje
@bengel, hier ook nog een keer, balen dat het begin van je ongie er is. op naar de iui, dan doe ik met je mee. @de nieuwe, welkom hier en succes met de clomid @katrien, is niet gek hoor dat je zin hebt om te beginnen, hier nog eentje. kan niet wachten tot ik de eerste spuit mag zetten. @ all, nou ik ben zo trots op mezelf dat ik het hier nu ook durf te zetten. ik ben al vanaf 1 januari 8 uur savonds gestopt met roken. dus al bijna 6 dagen gestopt! ik voel me zo goed en ga het nu ook volhouden. morgen ga ik gelijk bellen naar het zh om te vragen wat ze met deze cyclus willen want als het zo lang duurd dan word het pas februari voordat ik ongie word. en dus kan beginnen met spuiten, en dat heb ik toch liever niet. eigenlijk wil ik dat ze nu gaan afbreken en dan gelijk beginnen. maar goed dat weet je niet he, en dat zullen ze ook niet doen ook.
oohh vruchtje meis ik vergeet jou helemaal, spannend dat jullie morgen gaan boeken. wanneer moet het dan allemaal gaan gebeuren? dit jaar nog of? en spannend van je ovu test, hopelijk knalt ie er morgen vanaf en kunnen jullie het gezellig maken met zn 2en hihi
Katrien veel succes morgen! Patje wat goed dat je bent gestopt succes en goed volhouden. snap dat je liever zo snel mogelijk begint met spuiten hopelijk kunnen ze je helpen dat je door kunt! vruchtje wat spannend zeg wanneer willen jullie erheen, mooi om daar elkaar het JA woord te geven.
Het is de bedoeling dat we er rond 12 juni naartoe gaan en ergens rond de 17e gaan trouwen. Dus erg spannend allemaal. We hebben bureau ingeschakeld en zij regelen al het papier werk en trouwlocatie, decoratie etc. patje: Goed joh dat je gestopt bent met roken. Ben trots op je . En morgen inderdaad z huis bellen en hoop voor je dat je eerder kan beginnen en niet hoeft te wachten tot februari. Snap goed dat je het nu ook wel eens zat bent. Katrien: succes morgen bij de fert. arts Ik heb besloten om gewoon te doen wat de gyn ons gaat adviseren de 29e dus als zei IUI zeggen gaan we dat doen en als ze zeggen nog paar maanden alleen clomid doen we dat. Ik kan bijna niet wachten tot het de 29e is ben benieuwd wat ze gaan zeggen. gr vruchtje
vruchtje wat gaaf, hoe gaan jullie dat dan doen? met een select groepje of alleen jullie 2? misschien is het inderdaad wel beter dat je gewoon afwacht wat ze gaan zeggen. en misschien is iui ook wel de uitkomst voor jullie.
Yes.... eindelijk 7 januari! Bedankt voor al jullie succeswensen. Toch goed he, om te zien dat er mensen met je meeleven? Ik moet na het ziekenhuis gelijk aan het werk, maar vanavond zal ik jullie even bijpraten. Succes allemaal! Een op ongi-wachtende Daan
Duckie succes deze maand patje: chapeua: stoppen met roken @all; thanks voor medeleven UPDATE: ongi is er nog steeds niet! dit is dag 15 na pregnyl, wacht tot dodnerdag..
bengel spannend meis! katrien nogmaals succes! ben aan het bellen met zh, net belde ik al toen was de wachttijd een kwartier, nu heb ik 2 wachtenden voor me... pfff geduld is een schone zaak.
was dr doorgekomen, nu word ik terug gebeld door de verpleegkundige want het duurd gewoon te lang vind ik. ben benieuwd wat ze erover zegt. EDIT: ben terug gebeld, gaan kijken of er eventueel iui gedaan kan worden in eigen cyclus, dus met eigen ei. volgende week maandag moet ik heen voor echo.
he patje je hebt dan ook een eigen ei nu? Want dat was toch niet zeker? Ik heb iets heel geks, het idee dat ik te hard gelopen heb, heb de hele tijd steekjes in mijn zij....doet pijn..eigenlijk de hele ochtend al..
hey bengel, dat weet ik nog niet, daarom heb ik volgende week een echo. als er dan wel een eitje zit dan doen ze iui in eigen cyclus. steekjes in je zij? wat maf! ik zou niet weten wat het kan zijn. wanneer is je nod?
nod is tja. ene x 15 dan 16 en 1x 17 dagen na pregnyl. vandaag is 15 dagen na pregnyl, dus overmorgen?
lekker zeg die onzekerheid. nou ja ik zal heel hard voor je duimen, misschien zeggen die vage dingen toch wat
Hey allemaal, ik heb net antwoord van gyn gekregen, morgen starten met Clomid en op 16/01 afspraak om te zien of Clomid ook dit keer goed aanslaat... en normaal zou cyclus 30 dagen moeten zijn en niet 37 zoals vorige keer ! @ iedereen : veel succes en hou ons allen op de hoogte ! groetjes, Evita
Patje: Ja we gaan heerlijk met zijn tweetjes. Daarna gaan we het vieren met goede vrienden en familie misschien etentje en daarna feest, dat weten we nog niet precies. Ik hoop dat je deze maand nog lekker iui in eigen cyclus kunt doen dat zou geweldig zijn. bengel: je houdt het lekker spannend zeg..................geen bloed geeft moed kop op meid volhouden. Duim voor je! Katrien Duck: Ennnnnnnnnnn benieuwd wat je te horen hebt gekregen? Evitaaa: succes met 2 ronde clomid hopelijk slaat die goed aan. sybje: hoe is het met jou? all: hier alles goed lekker reis geboekt enne mijn ovulatietest was VET POSITIEF helemaal blij. Ik was al bang dat hij niet meer posi zou worden maar is deze maand dagje later dan normaal gesproken. liefs vruchtje