Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    katrien: Kan me voorstellen dat zo een dag als gisteren heel moeilijk is. Helemaal omdat het dan echt definitief is afgelopen. Dat je hem niet meer kunt zien etc. Ben ingedachte bij je hoor. Heel mooi om te horen dat je er zoveel vertrouwen in hebt, dat is echt een goed teken en zal je ook alleen maar helpen in je voordeel. Knap hoe je er mee omgaat allemaal. En inderdaad opa gaat zeker meer kleinkindjes krijgen.

patje: ja zeker vaag we hebben inderdaad de gyn al vaak genoeg gezien. Jullie ook denk ik. Maar denk dat het voor ons extra spannend is omdat het een evaluatie is en we te horen krijgen wat de volgende stap is of dat we zo verder gaan. Ben benieuwd wat je maandag allemaal te horen krijgt. Wanneer verwacht je je ei?

all: hier gaat alles verder goed. Die wachtweken duren weer erugggggggggggg lang maar ja is niet anders.

liefs vruchtje

2. Topper17

Topper17 Lid

4 dec 2007
    36
    0
    0
    Hoi Evita,

Ik ben nu anderhalf jaar gestopt en kreeg ook onregelmatige cyclus.
    Moet nu nog steeds eerst provera gebruiken.
    Ben 10 jan ongesteld geworden en heb op 23 jan weer een afspraak bij gyn. Ik ben het helemaal met je eens dat het soms wel moeilijk te combineren is met het werk dat heb ik zelf namelijk ook.

Ik vind het zelf elke keer weer heel spannend als ik een afspraak bij de gyn heb je bent er toch heel erg mee bezig zal alles wel goed zijn.
    gaat het wel een keer lukken, maar soms moet je ook geduld hebben elk lichaam reageert natuurlijk heel anders.

Succes

Grt
    Topper

3. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    het is me toch wel mee gevallen de eerste puregon spuit.
    morgen de 2e en dan hopen dat dit wel wat doet.

@patje suc6 maandag
    @ katrien nog gecondoleerd en heel veel sterkte.

4. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    hee meiden ik kreeg helemaal geen mail meer dat er nieuwe berichten waren maar goed heb alles weer even bijgelezen

@linneke:leuk om weer wat van je te horen!
    @katrien: echt super goed dat je er weer vertrouwen in gekregen!
    @patje: tempen beviel me beter als ovutesten want ja een dure hobby en bij mij sloegen ze niet aan.
    @vruchtje: alles goed?
    @bengel: dit keer krijg je een super ei! kop op! knuff

@rest: weet niet meer precies wie wat heeft geschreven maar succes allemaal maar weer!

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Denise: Leuk dat je even wat van je laat horen. Met mij gaat het goed hoor! Met jou ook nog veel last van kwaaltjes? Nog 11 nachtjes slapen en dan krijg je je 1e echo leuk joh.

1stekindje: gelukkig is het spuiten je meegevallen. Hoop inderdaad dat is aanslaat bij je.

Topper: suc6 bij de gyn de 23ste. Weten ze er op je werk wel van?

gr vruchtje

6. Topper17

Topper17 Lid

4 dec 2007
    36
    0
    0
    Hoi vruchtje

Momenteel heb ik het nog niet verteld op het werk.
    Weet ook nog niet waarneer ik het ze ga zeggen, ze doen momenteel nog niet moeilijk en vragen er ook nog niet naar.

Ik wens jouw ook succes !

7. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Hey meiden,

even een ego-berichtje. Alles is weer achter de rug... zijn nu zo moe en leeg, dus ben nog niet gaan werken vandaag.

5 dagen geprikt, maar gelukkig nergens last van. Geen opvliegers, geen stemmingswisselingen... en morgen de eerste echo. Ben er ook helemaal niet mee bezig verder. Misschien wel eens goed.

Gaan zo lekker een stuk met de hond wandelen. Van thuis zitten word je ook niet gelukkiger.

Liefs,

Daan

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    katrien, heel veel sterkte.... Sorry had even niet gelezen op dit topic. Is idd een rot gevoel dat het neit meer mee kan maken. Ik heb dat zelfde gevoel met mijn vader.

Ga zo effe alles terug lezen hoor/.... Ben vandaag vrij en heb nergens zin in,,morgen weer gesprek gyn, 4e ronde heeft weer geen ei opgeleverd! Ben die clomid zat, wil spuiten!

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

Daan... wil je even een dikke kus en knuffel geven!

Zit je..... nou hier komt ie dan!

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Katrien: succes morgen met je 1e echo. Hoop voor je dat de spuiten goed hun werk hebben gedaan. Fijn ook dat je nog geen last hebt van bijwerkingen. Vraag verder maar nie thoe het gaat met jullie want zal wel niet zo goed zijn is allemaal zo kort geleden nog.

patje: Ennnnnnnnn hoe was het bij de gyn vandaag?

topper: inderdaad als ze er niet naar vragen hoef je het ook niet te zeggen. Ik hoef eigenlijk nooit voor controles naar z'huis dus is voor mij sowieso (nog) niet aan de orde. En het is ook iets privé's toch.

all: hier gaat alles goed. Weer gewerkt en krijgen zo gezellig visite.

liefs vruchtje

11. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    hier ook even een ego berichtje van mij, zoals te verwachten was er (nog) niets te zien. het kan nog komen, maar ik verwacht er maar niet te veel van denk ik. anders had er zeker wel wat te zien moeten zijn. mn laagje was 8,5 dus wel mooi, maargoed we wachten af.

12. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ Wen; Thnx, ik heb hem ontvangen! ;)

13. wendyp

wendyp Niet meer actief

Jullie zijn allemaal lief!

14. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Ik de allerliefste

hihihi

Grapje hoor!

15. wendyp

wendyp Niet meer actief

Hmm... daar moet ik denk ik nog een nachtje over slapen! ;)

16. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Hallo! Ik ben nieuw in dit deel van het forum!

We zijn al 12 maanden bezig en na wat onderzoek heeft mijn gyn me nu 50mg clomid gegeven voor deze maand! Ik vind het heel spannend!
    Hij wilde me eigenlijk 100mg geven, maar ik vroeg of het niet normaal was om met 50mg te starten, toen zei hij dat dat ook mocht...
    Ik heb al niet zo super slijm ( 3 negatieve samenlevingstestet maar superzaad) dus ik dacht dat het wel een idee was. We zien het wel of dit zin heeft.

17. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    julita, welkom hier, veel succes met clomid en zwanger worden. er zitten hier ondertussen al veel ervaringexperts dus als je vragen hebt, kan je ze altijd stellen!

18. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    oh perfekt! Hartstikke bedankt patje20!

19. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Vanmorgen bij eerste FM geweest.... baarmoederslijmvlies is al 10 mm en grootste ei is 13 mm. Vrijdag weer, ik heb vertrouwen!

20. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    dat is goed nieuws duck! dat geeft de mens weer wat vertrouwen! is het echt zo moeilijk om te spuiten? of valt het mee. ik ben niet heel erg kleinzerig ofzo maar toen ik de pregnyl moest prikken had ik hele erge beef handen pff..

Deel Deze Pagina