O nee he vruchtje! Wat k..! Heb ik zo hard geduimd, allemaal voor niets. Zit niets anders op... ik ga nog meer duimen volgende maand! Ik heb vandaag een FM gehad... morgen pregnyl en woensdag eisprong. Dan kan ik mezelf weer gek gaan maken, zoals dat elke maand gaat na de pregnyl!
Hé daan inderdaad balen ik was verdrietig joh niet normaal maar moeten toch weer verder. Maar goed nieuws joh dat je morgen pregnyl krijgt en woensdag dan je ei......................spannend duim natuurlijk net zo hard voor jou. Maar krijg je ook iui deze maand? liefs vruchtje
Aaaa vruchtje wat ontzettend klote zeg! Bah! Voel helemaal met je mee. Je hoopt toch dat het nu dan raak is... maar nee! Het is zo oneerlijk allemaal! Sterkte meis.... en IUI gaat het worden!
Ja dat hoop ik zeker Esther dat IUI het gaat worden. Of liever volgende maand nog even dat ik ook ontsnap aan IUI net zoals Wendy. Af en toe nog moeite met jou banner omdat we gelijk liepen, maar ben zooooooooooooo blij voor jou hoor!
Ja... dat is inderdaad waar ja... we liepen gelijk.... jeetje.... weet even niet wat ik moet zeggen! Knuffel dan maar!
@ Esther; soms heb je geen woorden nodig om iemand een hart onder de riem te steken. @ Vruchtje; Kan me wel voorstellen hoor dat je moeite hebt met zo'n banner. Had ik ook na mijn miskraam... Gaat me nu gelukkig steeds weer een beetje beter af, al zou ik niets liever willen dan ook zo'n leuke banner! Wij mogen nog 6 keer proberen zonder IUI. Moet zeggen dat ik helemaal niet bezig ben met mijn eisprong enzo... veel te veel aan mijn hoofd. Laten we hopen dat positiefe bijwerkingen heeft.
Jullie geven me echt heel veel steun en fijn dat je elkaar ook zo goed kan begrijpen. Raar eigenlijk dat je zulke dingen met elkaar deelt en elkaar niet kent. Wie weet zien we elkaar ooit eens in het echt hihi. En katrien wat betreft die 6 kansen zonder iui zou heel goed kunnen dat wij die ook nog krijgen hoor aangezien we toch 2 x zwanger zijn geraakt dat ze nog even wachten met IUI. Toch alleen maar goed dat je niet zoveel bezig bent met je ei ik denk dat dat alleen maar positieve bijdrage heeft. Misschien toeval maar die 2 keer dat ik zwanger raakte was ik er ook juist niet mee bezig. Ga nu lekker douchen en mijn bedje in. Spreek jullie snel weer. En voor iedereen een bighuggggggggggggggggggggggggggg liefs vruchtje
@vruchtje.. joh echt balen zeg! Dus nu nog een ronde zonder iui en dan wel 1. Hoop dat het inderdaad het zelfde gaat als bij ons! @zico...volgens mij is daar geen zinnig woord over te zeggen! Bij ons was het zo na 6 rondes en 2 rondes pauze. Maar bv vruchtje, katrien en bengel zijn veel langer bezig dan wij zijn geweest. Ligt aan je gynaecoloog denk ik en jezelf zeg maar. Ligt ook aan het zaad denk ik.
het zaad van m'n man is perfect dus da is bij ons geen probleem, het is een raadsel waarom het niet lukt
Dat denk ik ook Wendy... zaadjes van mijn mannetje mankeert (gelukkig) niets aan. En toch al 3,5 jaar in de mmm... Is nou echt genoeg geweest hoor, ik kom snel bij jullie meekletsen! (dat roep ik ook al een jaar)
@vruchtje dat is echt balen ik hoop dat de iui meer geluk met zich mee brengt. @zico ik heb 3 keer clomid gehad en ben nu met puregon spuiten bezig. @all vandaag de 2e fm gehad maar weer niks de puregon wordt opgehoogd van 50 naar 75 eenheden, en moet vrijdag terug komen. hebben jullie op het werk verteld waar je mee bezig bent en zo ja wat zeg je dan percies, ik denk dat ze bij mij moeilijk gaan doen omdat ik 1.5 jaar geleden met rugklachten ben uitgevallen en toen was ik al bezig om een kindje te krijgen.
Eerst en vooral @ vruchtje : vind het heel jammer voor je... veel sterkte ! 1ekindje, ik vind het ook lastig om altijd iets te moeten verzinnen op het werk, want voorlopig hou ik m'n mondje dicht hierover... wat als het nog 2 jaar duurt ? dan wil ik niet om de zoveel tijd te horen krijgen : en is het al zover ? .... maar ik heb geluk dat m'n gyn verbonden is aan gyn. centrum en dat ze met late uren werken én ik heb 1 halve dag vrij om de 2 weken, en kan die nemen wanneer het me uitkomt. Ik ben ook net naar gyn geweest voor 3e fm en heb nu ei aan linkerkant (hiervoor alleen rechts...) van 16mm en eisprong zou voor vrijdag of zaterdag zijn dus dat wordt klussen geblazen.... Groetjes, Evita
@vruchtje, meid wat balen. zeker niet leuk dat je toch ongie bent geworden. @katrien, het gaat goed bij je he? hoop dat het bij mij ook zo aanslaat. @1e kindje, ik heb het gewoon verteld. dan weten ze ook waar ze aan toe zijn. en meestal kunnen ze dat meer waarderen dan dat je liegt over de dingen. @zico wat wendy zegt het is puur geluk hebben @all. vandaag weer heen geweest naar het ziekenhuis. heb provera meegekregen en ben gelijk maar gaan slikken. heb deze keer een kuurtje van 10 dagen meegekregen, vraag me alleen af of ik dat eerder heb gehad, mij staat iets bij van 7 dagen. de gyn vond het ook een beetje vreemd dat ze me 3x hebben laten komen voor niets. maar we gaan starten zooo spannend. nu eerst volgende week lekker een midweekje weg met mn mannetje. hopen dat ik snel ongie word want wil zsm starten!
Dag meiden, Ben net terug van de gyn voor de fm: Follikel rechts van 15.4mm. dat was overduidelijk de dominante. Daar ben ik heel erg blij mee! Gyn was ook tevreden en zei dat de clomid het goed had gedaan. Hij zegt dat het gaat springen over 3 of 4 dagen ongeveer, en wil me op maandag weer zien! Even een vraagje: meiden die voor fm gaan, doen jullie evengoed ovu tests? Eigenlijk is het natuurlijk niet nodig want ik weet het wanner mijn eisprong komt en als ik om de dag klus kan ik hem niet missen....Wat doe jullie? @evita, we lopen bijna gelijk meid! @zico, als mijn slijm niet goed is dan gaan we mss volgende maand al IUI doen want ik heb al 3 negatieve samenlevingstest gehad. Ik heb geluk dat ik freelance werk en dus mijn eigen tijd indeel.