zico: ik ben resistent voor clomid, dus na de laatste ophoging overgestapt op spuiten. nu na 8maanden spuiten hoeven we nog steeds geen IUI omdat het zaad perfect is, maar wij vinden het verplicht vrijen echt niet meer leuk, en dat is de reden bij ons voor IUI...als we dit niet gevraagd hebben dan zouden we nu geen IUIkrijgen.. krijg binnenkort de 1 e IUI..
Hey Julita, we lopen inderdaad quasi gelijk kunnen we samen aftellen naar onze NOD ... fieuwww duurt nog zoo lang vind ik ! Ik twijfel nog wat ovu testen betreft... ik vind het ook niet echt nodig want gyn zegt inderdaad wanneer ei eraan komt... maar dan heb ik soms het idee : wat als ei er iets langer (of stel je voor sneller ) overdoet om te springen... dan kan het alsnog zijn dat we ons ei missen ach ja, ik ga zeker volgende maand nog niet beginnen met ovu testen ... maar misschien wel de maand erop Ik heb gisteren wel van gyn vernomen dat ik vooraleer ik volgende ronde met clomid begin moet langsgaan om te kijken of baarmoeder helemaal 'leeg' is en dan kijken of het ok is om weer met clomid te beginnen (en heel misschien ipv 1 pilletje, zal het anderhalf of 2 pilletjes worden... dat wordt dan nog even besproken --> want cyclus is net nog iets te lang vindt ze) Heeft iemand van jullie dit nog moeten doen : laten kijken of baarmoeder 'leeg' is ? Zo dit was even m'n update Groetjes Evita
@ Evita; dat gebeurd ook wel eens na een miskraam, maar dan gewoon d.m.v. inwendige echo. @ All; Vanavond mijn eisprong... Heb nog nooit voor mijn eisprong zulke gevoelige (.)(.) gehad... ik lijk echt wel 8 weken zwanger! Eigenlijk ben ik er wel blij mee, want als het over 2 dagen pas zou komen zou ik me weer van alles in mijn hoofd halen. En nu weet ik... het is de Pregnyl! Vanavond dus klussen... we hebben vanaf zondag onthouding gehad... We hebben alles al geprobeerd, om de dag, elke dag... en nu dus 3 dagen niet. Wat een mens al niet doet om de kansen te vergroten...
He meiden, ik heb ff een klein vraagje... Dit is mijn eerste ronde met Clomid, maar nu heb ik normaal altijd dat mijn temp zakt na mijn ongi naar 36.0 ofzo. Nu is vandaag dag 6 mijn temp gestegen naar 36.7. Kan dit door de Clomid komen? Misschien is het ook wel een laatste stuiptrekking voordat ie gaat zakken...
@Katrien Duck, spannend hoor! @Wieffie, ik dacht niet dat clomid een effect op temp had, maar ik heb er geen ervaring mee.
naar mijn weten lkan dat geen invloed hebben hoor ben nu in ronden 5 bezig met clomid en daar voor temte ik ook al en heb daar nooit enig verschil in gezien meschien toch iets anders waar door de temp verandert
Geen idee, ik heb op de normale tijd getempt, niet gedronken of slecht geslapen... vreemd... nou ja morgen maar weer afwachten...
Patje: Fijn dat je ook echt gaat beginnen. Hoop dat je snel ongesteld wordt en daarna even 8 a 9 maanden niet afgesproken? Katrien Duck: Ohhhhhh spannend vanavond je eisprong veel klusplezier meid. En ik ken dat wel van alles proberen om de dag, iedere dag etc. Geloof het of niet die 2 keer dat ik zwanger ben geraakt is dat gebeurd met 3 dagen onthouding daarvoor. Ik weet dat omdat ik dat opschrijf (misschien vinden jullie dat raar hi hi). Dus succes...........................Go for it girl en hubbie ............... wieffie: volgens mij heeft clomid inderdaad geen invloed op je temp. julita: jij ook succes hé. All: nogmaals bedankt voor jullie lieve berichtjes dat ik ongie ben geworden. 1e clomid pil zit er weer in dussssssss we gaan er maar weer voor. liefs vruchtje
@ Vruchtje; Niet raar hoor... ik schrijf het niet op, maar weet het over het algemeen ook aardig te vertellen. Je geeft me wel een beetje hoop trouwens! Super dat je nieuwe pilletjes er weer in zitten. Al was het beter geweest dat dat niet nodig was, nu heb je tenminste snel weer een nieuwe kans! Ben nog steeds heeeel hard aan het duimen voor je!
daan, even een hart onder de riem steken, meid zet hem op he. ik wil je aan de andere kant gaan zien nu
Dankje Sam, kom er snel aan hoor.... Voel me sinds gisterochtend op en top zwanger. En dat terwijl ik gisteravond pas mijn eisprong had... Leve de pregnyl! Hopen dat de 3 dagen onthouding hebben geholpen! Heb er zelf overigens niet zo'n goed gevoel over.... weet niet waarom. We zullen het wel zien, wil er niet te lang over nadenken!
@vruchtje, ja dat is een deal! hoop zo dat het nu eindelijk een keer raak is. en voor jullie ook natuurlijk he. @duck, je ei al gehad, wat goed joh. misschien werkt het wel als je 3 dagen onthouding hebt gehad. want met iui moet je dat ook en hoeveel vrouwen zijn er wel niet zwanger geworden d.m.v. iui. @all, hier alles goed, heb er al 2 pilletjes provera inzitten. hoop dat is z.s.m. ongie word, want ben bijna niet te houden om te beginnen met spuiten. slikken jullie trouwens nog wel iets van foliumzuur ofzo? want ik merk aan mezelf dat ik het nu "expres" vergeet.
idd daan, lang leve de pregnyl fijn dat het er is, maar de bijwerkingen......... enne ik had bij deze ook een slecht gevoel, het kon helemaal niet, weet je nog
Hallo Meiden Gisteren bij gyn geweest controle gehad. Ze hebben me baarmoederslijmvlies nagekeken en de test was negatief. Het zou dus zo kunnen zijn dat dit de storing is. Moet nu vrijdag weer terug om te kijken of ik me eisprong heb gehad. hoop dat ze me meer kunnen vertellen wat nu te doen. Heeft iemand misschien ook ervaring dat de baarmoederslijmvlies negatief was? Grt Topper
Hey allemaal, gisteren veel last van steken in onderbuik... en volgens gyn springt ei vandaag of morgen, dus m'n gevoel zegt dat het wel kan kloppen... dus heb ik gisteren m'n ventje verwend hoor @ Vruchtje: ik schrijf ook alles mooi op hoor dus vind dat zeker niet 'abnormaal' @ Patje: ik neem m'n foliumzuur heel trouw in, maar ja ikzelf heb schisis en bepaalde onderzoeken beweren dat foliumzuur de overervingskansen vermindert... en anderen beweren dan weer dat het één los staat van het andere... @ Topper 17: ik heb m'n gyn nog nooit iets horen zegen over mijn baarmoederslijmvlies, noch goed noch slecht... Hopelijk heb je straks goed nieuws en heb je je ei gehad ! Veel succes ! Zo ik ga m'n laatste dagje van de week werken en dan een zalig weekendje niets doen... wat gaan sporten, wandelen met de hondjes, beetje internetten (dit forum is m'n nieuwe verslaving ), ... Groetjes, Evita
ik ben vanmorgen weer naar het zh geweest en er is nog steeds geen verandering. en ik heb de stoute schoenen aan getrokken en heb het mijn chef verteld, het was wel via de telefoon omdat ik weer vrij moest vragen voor maandag morgen, maar hij reageerde niet echt verbaasd en hij zou er maandag nog even op terug komen.
Patje: hoe is het er mee? Ben je inmiddels al ongie geworden? Ik hoop dat je lekker snel kan beginnen met spuiten. Ik slik nog wel gewoon foliumzuur trouwens. evitaaa: zit je nu in de wachtweken meid? Die zijn altijd zou killing.................... 1ekindje: Balen dat er nog steeds geen verandering te zien is zeg. Goed dat je je baas ervan op de hoogte hebt gesteld. Als ik ooit in de toekomst vaak naar z'huis zou moeten stel ik mijn baas en directe collega's ook op de hoogte des te meer begrip kunnen ze er voor opbrengen. Wij vragen ook niet om deze ellende. zico: wanneer verwacht jij je eisprong? Met mij gaat alles goed spreek jullie wel weer. gr vruchtje