Hey vruchtje ! Inderdaad nu is het wachten geblazen.... duurt zo ellendig lang Hou jullie zeker op de hoogte. Groetjes, Evita
Hoi allemaal, Vrijdag bij gyn geweest gekeken of ik de eispong had gehad, maar is nog niet het geval. Samenleving was negatief mijn baarmoederslijmvlies is te stug zal nu moeten stoppen met clomid en dan moeten gaan spuiten. Maandag heb ik weer opnieuw een afspraak en zal het uitgelegd worden wat de volgende stap is. Ben wel heel erg teleurgesteld het ging zo goed met de eisprong. Grt Topper
Hoi dames, Ben weer terug van mijn vakantie. Heb 3 ronde Clomid achter de rug, waarvan de eerste 2 niet aansloegen, woensdah moet ik weer bloedprikken om te kijken of de 3de wel heeft aangeslagen of dat ik verder moet naar ronde 4? Heb mijn ei al gehad, zit in de spanningsweken. Pfff wat haat ik wachten, zullen wel meerdere hebben denk ik. Verder alles ok hier met jullie? Zie veel nieuwe deelneemsters erbij, welkom allemaal. Is er nog iemand anders zwanger geraakt van de oude clubje? Sam, hoe gaat het met je zwangerschap? Alles naar wens daarbinnen? Vruchtje, hopelijk zal deze ronde wel aanslaan meid. Patje, hier nog een die folium vergeet. All, denk en duim voor jullie. Hou de hoop erin want hoop doet leven!!!
Hi ladies, De kogel is door de kerk... We gaan het weer proberen... we hebben afgesproken dat ik deze week de gyn bel om een afspraak te maken om te kijken hoe verder... de laatste keer was metformine met clomid 150...hoewel het er op lijkt dat dat een eisprong heeft opgeleverd, geloof ik niet dat ik dat nog een keer wil.. door sterk verminderde eetlust ben ik toen snel afgevallen... destijds is ook gesproken over de optie LEO (een kijkoperatie).. wellicht dat we dat gaan proberen... Eerst maar eens kijken hoe lang het duurt voor we langskunnen bij de gyn en horen wat zij denkt... Groetjes Chrizzzy
chrizzzy, wa geweldig meid! excht super voor jullie! succes en hoop dat je snel naar de andere kant mag! hier gaat het goed, vandaag 12 weken en voel me gelukkig steeds beter!
Chrizzzy: Fijn zeg dat jullie er voor gaan samen. Heel veel succes en hopelijk is het snel raak natuurlijk. evitaaa: wachten duurt inderdaad lang, maar achteraf gaat het zo snel om de tijd. Topper17: jeetje kan me voorstellen dat dit even koud op je dak valt. Hopelijk behaal je met spuiten wel het juiste resultaat want daar gaat het uiteindelijk om toch? Roosje83: spannend ook weer voor jou met de ww...............duim dat je woensdag goede bloeduitslag zal krijgen. All: het weekend zit er alweer bijna op helaas. Het aftellen naar dinsdag afspraak gyn is echt begonnen. Probeer er ook niet te veel over na te denken, maar ben gewoon zo benieuwd wat ze met ons van plan zijn. Laatste clomid ook weer ingenomen voor deze maand. liefs vruchtje
@vruchtje, nee nog geen ongie, moet tot a.s. donderdag provera slikken, dus verwacht dan heel snel mn ongie. spannend dinsdag afspraak, ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren! @topper wat balen meid, misschien is spuiten de uitkomst voor jullie. @roosje, fijne vakantie gehad? erg is dat he die ww. @chrizzzy, meis wat goed dat jullie weer gaan beginnen. ik zal extra hard voor jullie duimen! @all, zit nu op dag 5 met provera, en heb al buikpijntjes enzo. wil zsm ongie worden. ben ook begonnen met etos zwanger worden, het schijnt dat het goed werkt om zwanger te worden. wie niet waagt wie niet wint zeggen ze wel eens he? we gaan deze aankomende week lekker naar oosterhout, de katjeskelder een midweekje. eventjes lekker bijkomen. dus als ik terug ben vrijdag wil ik wel een zwangere zien hoor...
Chrizzy, super man! doe met echt goed om te horen dat jullie verder gaan! De aanhouder wint. Succes. Shaartje
Dag meiden, kwam even melden dat ik denk dat de clomid bij mij wel zijn werk heeft gedaan want ik had vanmorgen een follikel van 24mm, die gaat dus snel springen. Dat is dan ook meteen mijn vroegste eisprong. Nu nog kijken of ik dan ook betere progesteron waardes heb na mijn ei, want dat is bij ook een probleem.
@chrizzzy ik hoop voor jullie dat je heel snel bij de gyn terecht kunt @vruchtje heel veel sterkte morgen en ben benieuwd wat ze gaan doen @patje ik hoop dat je snel ongie wordt. zit er in de etos zwanger worden ook foliumzuur in of moet je die er nog bij slikken. @all ik heb afgelopen weekend een mega dip gehad, kon alleen nog maar huilen en denken dat het nooit goed zal komen vandaag moest ik weer voor de 4e fm en er was weer niks op te zien moet ophogen naar 100 met de puregon. Maar ik ben wel opgelucht dat ik het eindelijk mijn chef heb verteld waar wij mee bezig zijn.
1ekindje: als je etos zwanger slikt hoef je geen extra foliumzuur in te nemen voor zo ver ik op de hoogte ben. Klinkt wel bekend hoor zo een mega dip je kan op dat moment even niets positiefs meer zien. Maar echt meid het gaat ons allemaal wel lukken we moeten alleen even wat meer geduld opbrengen. Fijn dat het je heeft opgelucht om je chef in te lichten. Maar nogmaals ik kan het me voorstellen als je weer een negatieve fm hebt gehad. patje: hoe is het? Ben je al ongie? Kan je lekker beginnen julita: mooi joh ei van 24 mm veel klus plezier. Hoop dat progesteron waarde ook goed is. Laat het ons even weten hé. Iedereen verder succes natuurlijk. liefs vruchtje
Sam, fijn te lezen dat het beter met je gaat. Vruchtje, het wachten brengt alleen spanning met zich mee maar ja geduld is een schone zaak zeggen ze. Duim ook voor jullie. Patje, ik heb een geweldige vakantie gehad met mijn man. Hadden we hard nodig, er ff tussenuit zijn en verstand op nul zetten. Crizzy, suc6 meid! All, hoop doet leven!!! Verder heb ik hevige steken en krampen bij mijn eierstokken, waar ik niet echt vrolijk van word. Ik moet a.s woensdag weer bloedprikken om te kijken wat mijn Progesteron waarde zal zijn dit keer, ben benieuwd. Gelukkig kan ik de volgende dag al bellen voor de uitslag.
Hallo, Mijn ei is gisteravond gesprongen ( ook gevoeld voor het eerst) en gyn heeft me nu duphaston gegeven voor de komende 2 weken. Hij heeft niks gezegd over dat hij de waarde wilde checken dus dat zal wel goed zitten. Helaas ondanks de optimale timing van de samenlevingstest was het resultaat weer negatief. Of ik heb 'hostile mucus' (sorry weet dit niet in het nederlands), Of zwemmers zijn ZO goed dat ze allemaal al boven zijn... Gyn wil ons volgende maand (indien nodig) aan IUI beginnen. Mannetje was een beetje teleurgesteld... Ik ben best postief nog... We zien wel! @Roosje, vervelend die krampen... Ik hoop dat je prog goed is!
Hoi Julita, Hou de moed erin, en blijf altijd positief hoe moeilijk het soms ook is. Waarschijnk zijn die krampjes van de eiersprong, ow wat ben ik zenuwachtig. Meid veel suc6 en hopelijk heb je geen eens IUI nodig.
ik weet zeker dat er hierboven minstens 1 zieltje voor je gereserveerd is, het moeilijke eraan is dat ze gewoon kiezen wanneer de tijd rijp is om bij je te komen.