1E RONDE CLOMID Nic79:begonnen met 50 mg Clomid. 13dec 1e IUI 29dec testen. (17/12/2007) 2E RONDE CLOMID 3E RONDE CLOMID Jola, 50 mg Clomid, 1e fm 16 januari, 1e iui ?(10/01/2008) Roosje83, begonnen met 150mg Clomid(12/01/2008) 4E RONDE CLOMID 5E RONDE CLOMID Poohbear226:laatste poging clomid 150 met 1500 mg metformine. Donderdag eerste FM! (04februari2008) Jinky: 50 mg Clomid, 1e iui(8 februari 2008) 6e ronde clomid Sybje 4 e ronde clomid 100 mg ....nog 3 rondes clomid te gaan ( 5-2) 9E RONDE CLOMID Vruchtje24: 2e ronde na MK (31 januari 2008) ------------------------------------------------------------------------------------ 1E RONDE HORMOONSPUITEN patje: Ongie is er 7-2 eerste spuit erin , starten op dag 2 met Lucrin, op dag 3 Menopur erbij. (5 februari 2008) 1ekindje: 11 januari begonnen met de 1e puregon spuit 50 op 30-01-08 verhoogd naar 100(31 januari 2008) Katrien Duck: 7 januari ongesteld, eisprong op 23 januari... nu maar duimen, 9 of 10 februari testen bij uitblijven menstruatie!!! (31 januari 2008) 3E RONDE HORMOONSPUITEN Lot23: Na 4 rondes clomid, 1x met metformine nu tweede ronde puregon spuiten, eerste keer wel een mooi ei. Tweede keer overstimulatie. HSG was goed, begonnen met 3de keer puregon, mooi ei, 3-2 pregnyl. (31 januari) 8e RONDE HORMOONSPUITEN Bengel: 8 jan ongi geworden 10 jan uitgangsecho 16 jan 1e FM, 1e IUI(8-1-8) =============================================== NOD Patje : afwachten maar weer 1ekindje::9 februari?? Vruchtje:22 februari 2008 Roosje83:9 februari 2008 PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!) Chrizzzzy ZWANGER Shaartje: 24 februari 2008 Cindy31: 17 maart 2008 Zuurtje:25 maart 2008 mielenl:15 april 2008 Wendy: 15 mei 2008 Jolien:25 mei 2008 Linneke30 mei 2008 Esther:10 juli 2008 Smurfin ( Riemke ): 14 juli 2008 Alies: 24 juli 2008 Sara:begin augustus 2008 Sam 10 augustus 2008 Denise: 10 september 2008 BEVALLEN MJ:Akeesh & Emani Moon85:Britt Dorien Noelle Dieseltje Katja Kreeftje1984: op 07 december Kyara & Thirza (nu 10-12\2007) Jody: 8 december 2007 Cathelijne Marit: Sander French: Angelina Simba: Thijmen Marjo83: Julian Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren wanneer je iets gewijzigd hebt bij jezelf zet dan de datum erachter zodat we een beetje kunnen bijhouden wie hier lang niet is geweest. Indien je de lijst 3 maanden niet geupdate hebt wordt je verwijderd, tenzij je onder 'Pauze', 'Zwanger' of 'Bevallen' staat.
Hoi meid, Maar je kan toch zowiezo niet beginnen met Clomid als je niet ongie bent dus hoe de gyn nou zeggen dat je er zaterdag mee moet beginnen? Clomid hoor je toch pas cd3 tm cd7 te slikken? Aangezien morgen je NOD is zou ik toch nog ff wachten met testen tot zondag. En hopelijk is het raak meid! @Patje, suc6 meid met het spuiten. @Sybje, jij ook suc6 morgen bij de gyn. De zenuwen worden steeds erger bij mij, ik kan gwn niet wachten met testen. Heb nog steeds zere boobs, en moet nog steeds vaak plassen en hoofdpijn is er bij komen kijken. Wat lijkt zaterdag ineens ver te liggen zeg pfff. Maar ja geduld is een schone zaak zeggen ze he.
Thnx meid! Ik heb er nog nooit zo een goed gevoel over gehad maar ja aangezien mijn lichaam niet te vertrouwen is kan ik maar beter van het negatieve uitgaan zodat de klap niet al te hard aankomt.
Hi roosje, dit alles is in de 'veronderstelling' dat ik morgen ongesteld word... natuurlijk weet ik dit nu dus nog niet hmm ik weet niet goed wat ik moet doen hoor, want stel dat ik vrijdag ongesteld word (1 dag te laat) dan zou ik zondag met Clomid moeten beginnen, en ja zondag kan ik dus zeker niet op controle gaan bij gyn.... Groetjes, Evita
Ik vat hem niet helemaal, kan aan mij liggen hoor. Kijk Clomid moet je toch op cd3 mee beginnen toch? Dus als je vrijdag ongie wordt moet je er zondag mee beginnen. Maar moet je dan op cd3 ook naar de gyn zo ja waarom dan?
't zal wel aan mijn uitleg liggen hoor ik heb dus geen voorschrift voor Clomid liggen; daarom moet ik (vermits ik waarschijnlijk clomid in het weekend moet beginnen) nu vrijdag al langsgaan bij gyn Gr, Evita
Hahaha ik snap hem nu, ja het zou idd handig zijn als je voorraad thuis hebt liggen, anders kun je er zondag indien je vrijdag ongie wordt niet mee beginnen. Maar laten we hopen dat die rot dingen gedurend 9 maanden niet nodig hebt. He dames, ik heb sinds dat de gyn me vertelde dat ik een eisprong heb gehad geen controles gehad of FM zoals ik hier vaak lees. Ik moest over 2 maanden pas terugkomen indien ik nog niet zwanger ben :S
Hi, ja ik normaal wou ze me wel voorschrift meegeven, maar vooraleer ik met clomid zou mogen beginnen, wou ze even kijken of baarmoeder 'leeg' is (wat dat ook wilt zeggen ? --> ik vermoed misschien kijken of ik geen cyste heb ofzo...) Maar ik hoor ook wel vaker dat meiden helemaal geen controle krijgen (of veel minder dan ik zelf)... ik heb vorige maand 3 FM gehad en moet minstens 1 keer per cyclus langsgaan (op dag 11 of 12 wat beste uitkomt voor mij) om dan te kijken of eitjes groeien... en afhankelijk van hun afmeting moet ik daarna terug (of niet). Blijkbaar heeft iedere gyn toch andere manier van werken... het enige wat ik ook wel weet, mijn gyn wil absoluut overstimulatie vermijden --> meer kans op tweeling, en dit omdat ik zelf een deel van een tweeling ben Maar maak je niet al te veel zorgen, jouw gyn weet best wel wat hij/zij doet ! Groetjes, evita
Ik zou idd voor de zekerheid morgen vrijdag naar de gyn gaan om voorschrift te krijgen van Clomid. Mocht je zwanger zijn ja dan heb je het niet nodig. Dus elke gyn handelt anders, ik heb er ook wel vertrouwen in dat ze weet wat ze doet. Waarom wil ze een 2ling voorkomen? Is toch juist leuk een tween?
Patje: Fijn dat je kan beginnen met spuiten EINDELIJK HE. Heel veel succes. En als je s'avonds ongie wordt moet je de volgende dag rekenen als dag 1 volgens mijn gyn. roosje en evitaaa: spannend meiden hoop voor jullie allebei op een positieve test. Duim voor jullie. gr vruchtje
dag meiden, Het word spannend hier; morgen mijn nod al weet ik niet of clomid mijn lf langer kan maken. Iemand hier ervaring mee? Mocht het nog nodig zijn ga ik maandag pas testen...
hallo meiden, vandaag voor de 7e fm naar het ziekenhuis geweest, ik ging weer met de instelling dat er niks gebeurt was, maar tot onze verbazing waren er nu 2 eitjes van 10mm. moet zondag terug komen en dan moeten ze minimaal 15 zijn anders wordt deze ronde afgebroken en dan wordt er de volgende ronde meteen gespoten met 100.
@sybje, je moest vandaag naar het zh toch? ik hoop echt dat er geen over stimulatie is hoor. @roosje, spannend meis, ik zal ook voor je duimen. over dat over 2 maanden terug komen hebben wij ook gehad, alleen was het toen 6 maanden. @vruchtje, ja eindelijk begonnen. heb gisteren gebeld, en ze zei dat als het gelijk helder rood is dat je dan dat als dag 1 moet rekenen. ennuh wel dat eitje goed benutten he? @julita, spannend hoor, volgens mij maakt clomid je lf niet langer, maar ik weet het niet zeker. @1ekindje, ik zal voor je duimen dat ze nu doorgroeien. @all, nou ben ongie, vraag alleen niet hoe! ik heb gisteren zo ontzettend veel last van mijn buik en rug gehad dat je zou denken dat het heel zwaar is. nou dus echt niet he? het is echt super licht. dat kan natuurlijk ook zo zijn omdat er bijna niets was af te breken, maar vind het wel vreemd als ik eerlijk ben. zoiets heb ik nog nooit gehad. heb gisteren even goed de spuit lucrin gezet, jemig wat was dat moeilijk zeg. ben 5 minuten bezig geweest om mezelf er toe te zetten om die naald in me te prikken. maar het is gelukt en vanavond komt de menopur erbij, maar dan gaan mn mannetje het doen, die wil het ook een keer doen dus. vanavond zal het wel mee vallen denk ik.
paje heb hetzelfde qua ongi: dacht nu breekt de hel los, maar beetje bloed en geen kramp meer..komt omdat het een ontrekkingsbloeding is denk ik.. succes met de naalden..ik doe het dus niet zelf, mag tim dus doen, ik kijk de andere kant op na 8 maanden spuiten dus nog steeds neit zelf..als t moet doe ik het wel, maar het moet niet..
ik duim voor je dat ze tegen zondag mooi gegroeid zijn ! succes ! patje, ben blij dat het gelukt is met je eerste spuitje ! hier nog geen bloed te zien... en heb ook totaal geen ongi gevoel ? wel word ik heel zenuwachtig ! Groetjes, Evita