@bengel, ik heb dat echt nog nooit zo gehad, zo weinig. normaal gesproken is het zeker wel meer. zeer maf, ga er maar vanuit dat het komt omdat het bmslijm niet zoveel meer was. @evitaaa, spannend hoor, wanneer ga je precies testen dan?
ik duim voor je evita! Ik ben zelf het weekend weg , ik check zondag avond weer in hier! Ik hoop roze!
Hoi dames, Hier zijn de zenuwen nog volop op gang. Ik kan zaterdag al testen maar wacht toch nog voor de zekerheid tot maandag. Ik ga morgen een weekendje naar mamie, hopelijk gaat de tijd wat sneller. @Vruchtje, thnx meid! Hopelijk heb je je kans gegrepen, ik zie dat je ei is geweest. Nou meid hoop dat het dit keer raak is. @Patje, en waren jullie ook 6 maanden later terug gekomen. Zo ja wat zei ze dan? Suc6 met het spuiten vanavond en knap van je dat de eerste zelf hebt gedaan! @Evitaa, spannend meis. Ik hoop dat het 2 vette strepen te zien zijn morgen op de test. Ik zal morgenochtend ff een kijkje nemen. @1kinjde, hopelijk heb je mooie gegroeide eitjes zondag. @Julita, spannend meid. @All, denk aan jullie en duim voor jullie.
hey meiden ...gelukkig geen overstimulatie ...linkereierstok is zelfs leeg ...rechts groeien er 2 eitjes ...1 van 10 mm en 1 van 12 mm ........ze heeft wel nog even mij met spoed laten bloed prikken om dat ze het vermoeden had dat het een buiten baarmoederlijke zwangerschap was.....maar ik kreeg al snel de uitslag dat het niet zo was .....waarschijnlijk is mijn linkereierstok geirriteerd door de clomid/hormonen ......en neem maar van mij aan dat het mega pijn doet ....
Hi sybje... jammer dat je pijn hebt, maar ben wel blij voor je dat het geen bbz is ! En laat die eitjes rechts maar mooi groeien nu ! ik duim ! Gr, Evita
Hey, Ik heb even een vraagje. Mag je gaan 'klussen' als je Clomid geslikt hebt en nog niet voor controle naar de gynaecoloog bent geweest? Groetjes, Hanna
Zeker weten... Het is zo dat MEESTAL eisprong komt 5 tot 10 dagen na laatste Clomid tabletje (heeft mijn gyn toch verteld ), maar bon bij mij was het deze rond pas na 14 dagen ofzo... dus zal misschien volgende maand anderhalf tabletje Clomid moeten slikken --> als ik ongesteld word tenminste want voorlopig nog niets te zien Gr, Evita oh ja en succes !
Omdat de controle dient voor folikelmeting (= FM) en aan de FM kan de gyn zien of je eitje klaarstaat om te springen of niet Controle is bij mij altijd rond dag 11 of 12 (van cyclus), maar ik moest altijd 2 keer daarna terug gaan (telkens 2 dagen tussen) voor nieuwe FM want eitjes waren nog niet groot genoeg op dag 11 of 12 ! Oh ja en het kan ook dat je te veel follikels zou hebben (overstimulatie) en dan zou gyn kunnen zeggen dat je niet mag klussen (omwille van verhoogde kans op meerling) Hopelijk heb je hier voldoende informatie mee... moet wel toevoegen : elke gyn heeft blijkbaar andere manier van werken (hoor hier vaak andere verhalen) dus weet natuurlijk niet of jouw gyn ook dit 'schema' gaat volgen. Lijkt me wel dat jouw gyn niet al te veel info heeft gegeven Gr, evita !
Hoi Hanna, Clomid slik je van cd3 t/m cd7, dus in je ongie periode. Hoe kun je dan gaan klussen? Of bedoel je na je ongie periode, zo ja dan moet je klussen om ervoor te zorgen dat het raak is.
Ja! Dit bedoel ik dus eigenlijk. Als het zo is dat je te veel follikels zou hebben dan kun je toch niet klussen gaan vóórdat je bij de gynaecoloog bent geweest voor controle?
Hanna je kan natuurlijk ook klussen tijdens inname Clomid, is dan wel klussen voor plezier maar dat mag (MOET) toch ook he groetjes, evita
Ow, en wanneer moet je op controle gaan ? Is het tussen 5 à 10 dagen na laatste pilletje ? Groetjes, Evita
Ja, 5 dagen na het innemen van het laatste Clomid-tabletje. Dus die 5 dagen, mag je dan klussen? Is dat veilig, voor het geval je te veel follikels zou hebben?
ik ben natuurlijk geen gyn, maar de mijne zei dat eitje ten vroegste na 5 dagen (na laatste pilletje dus) kan springen... maar ja ze zei toen ook wel dat het ten laatste na 10 dagen zou zijn en bij mij was het telkens al later dan 10 dagen... maar die 5 tot 10 dagen 'regel' is als Clomid goed werkt... nu daarvan uitgaande kan het misschien ook wel zijn dat door overstimulatie eitje(s) vroeger springen... bel anders je gyn even op (ik vraag het morgen zeker eens aan mijn gyn - ben nu wel benieuwd - maar ja dat is pas morgenavond om 17u !) Gr, evita
je mag zeker in die 5 dagen klussen, tegen de tijd dat de eitjes rijp zijn om te springen is het zaad van die keer allang weer weg. dus opzich maakt het niet uit. gewoon lekker doen.
Ik heb ergens het volgende gelezen: De dag voor de eisprong is de meest vruchtbare dag, maar volgens verschillende onderzoeken is het tijdens de vijf a zes dagen daarvoor ook goed mogelijk om zwanger te raken. Bij de meeste vrouwen met een regelmatige cyclus van 29 dagen, liggen de meest vruchtbare dagen tussen dag 8 en 15 van hun cyclus (de eerste dag is dan de dag van het bloedverlies). Dus dat zou betekenen dat je in de 5 tussendagen (na laatste Clomid en voor follikelmeting bij gynaecoloog) wel zwanger kunt worden?
het kan ook hoor, maar de kans is zeer klein dat het ook daadwerkelijk voorkomt. infeite word het na de controle/echo wat spannender en moet je ook wat gerichter klussen. voor die tijd doe je het voor de fun snap je.