nou hier ben ik het zat! Heb nu de allerhoogste combi clomid/metformine geslikt, vandaag FM en, je raadt het al...weer niets bijzonders te zien. Links 3 eitjes van 7 mm...thats it! Nou ja, tis pas dag 10, maar heb er zo weinig vertrouwen meer in... Ik wil spuiten!
Hi meiden, heb vanochtend negatief getest (kruidvat...) maar nog geen ongi te bespeuren.... ik ga straks naar gyn om 17u nu hoop ik snel ongi te worden, dat ik snel in de volgende ronde zit... Groetjes Evita
toen ik gonol F spuiten, ben ook elke keer 2 dagen naar het ziekenhuis om echo.. afgelopen woensdag 6 feb 1 groot eiblaasje, ben vergeten hoeveel mm, denk k 24 mm of zo.. afgelopen woensdag eerste keer pregnyl spuiten, ik hoop het dat lukt wel springen en eisprong heb
Hallo meiden, Poohbear, wat balen meid dat het nog niet opschiet Ik hoop echt dat er de komende dagen toch een heel mooi ei gaat groeien! Ik zal iig heel hard voor je gaan duimen! evitaaa1983, wat jammer van die negatieve test Ik ben benieuwd wat de gyn gezegd heeft... Ik heb ook ff een vraagje; ---- Ik heb gisteren (CD 21) bloed laten prikken voor progesteron maar ik weet zeker dat die niet goed gaat zijn omdat ik nog geen eisprong gehad heb. Ik heb uit mezelf wel een eisprong maar altijd heel laat in de cyclus. Ik heb ook geen idee of er nu wel een ei greoit aangezien ik geen fm krijg. Helaas Nu heb ik net met mijn fert arts gesproken en die geeft mij 2 opties; optie 1 Beginnen met progesteron om een ongi op te wekken en dan beginnen met 100mg clomid of optie 2 Wachten tot mijn eisprong vanzelf komt en dan wachten op ongi en met 100 mg clomid starten. Dinsdag belt ze me met de uitslag maar ik denk dat ik toch voor optie 2 ga. Ik wacht nu toch al weer 22 dagen en de laatste dag dat ik uit mezelf een ei heb gehad is 43. Kortom nog 3 weken. Als ik nu zou starten met progestron dan duurt het ook nog ff voor ik ongi word en dan moet ik nog maar afwachten tot ik weer een eisprong krijg...Wat denken jullie? Beter wachten op mijn eisprong? Dan heb ik tenminste nog het idee dat ik mijn kans niet geheel kwijt ben...
hallo dames, ik ben hier nieuw, ben vandaag gestart met clomid100mg. we starten deze ronde met IUI. dag 10 moet ik terugkomen. Ik heb altijd wel een normale eisprong, dus dan zullen er toch wel gewoon eitjes komen? Ik lees hier zoveel dames die te kleine eiblaasjes hebben, word er allemaal angstig van. Ik hoop wel voor jullie dat jullie snel mogen spuiten en dat dat wel baat heeft. Ik zag ook dat er meiden in een spannende periode zitten. succes! Elvira, al iets van je gyn gehoord? groetjes wies
Hi meiden ik ben ongi geworden... echt balen ! nuja is ook altijd dubbel gevoel, ben al blij dat ongi er is op natuurlijke manier en dat ik geen provera moet slikken... dus hup naar 3e ronde ik moet nu anderhalf pilletje clomid nemen (= 75 mg) heeft iemand dit ook al genomen ? (m'n gyn heeft beetje schrik dat ik nu overstimulatie ga hebben, maar met 50 mg is cyclus net iets te lang...) we zien wel binnen een tweetal weekjes.. Ik ga nu naar de kapper, vanavond gaan eten bij de Griek (voor mijn schoonvader en vriend z'n verjaardag)... Groetjes, Evita
Wat voor (regelmatige) cyclus hebben jullie nu je Clomid slikt? Ik heb vandaag mijn laatste Clomid-tabletje van de 1e ronde, zeg maar, gehad. Dus ik ben benieuwd hoe mijn cyclus nu gaat verlopen....
@hannah zie mijn onderschrift @wies : welkom helaas ! @evita : he balen meis ! fijne avond @all : heb eigenlijk niks bijzonders te melden ...hoop dat mijn mannetje op tijd thuis ois voor mijn ei ..maar dat zal wel .... Fijn weekend !
Hallo, ik ben nu net 5 mn lid van deze site , ik heb ook al een aantal site's bekeken maar ik denk dat deze site mijn meer dingen aanspreekt ( Ik zal me ff voorstellen ik ben eliza ik ben gelukkig getrouwt met mijn mannetje we wonen gelukkig samen , we hebben sinds nu een jaar kinder kriebels ik ben in juni 2006 gestopt met de pil, we zijn al elkekeer aan het proberen om u'n babytje te maken, ik heb ook een hele rare dagen dat ik mijn regeltjes krijgt dan ben ik de 13e van de maand de 14e de 8e de 26e van de maand echt heel raar elkekeer ik heb vandaag mijn regels gekregen 10 feb vorige maand was het de 13e ,maar ik had al een beetje gelezen over clomid hoe zit dat allemaal in zijn werk kan je dat gewoon kopen of moet je dat aan je dokter vragen en ook vragen hoeveel je mag innemen? , ik hoop dat ik hier andwoord op krijg en waneer je het moet innemen groetjes eliza[/i]
Clomid werd bij mij uiteindelijk (na verschillende onderzoeken) voorgeschreven door de gynaecoloog. Dus dat kun je zeker niet zelf kopen. Er zal eerst een arts aan te pas moeten komen. Groetjes, Hanna
clomid geven ze ook niet zomaar, als jij gewoon een goede eisprong hebt dan krijg je echt geen clomid. tenminste als je cyclus tussen de 26 en 35 dagen is. (verbeter me als het niet zo is hoor meiden) en er zullen eerst een heleboel onderzoeken vooraf aan moeten gaan. plus dat je een jaar bezig moet zijn geweest voordat je uberhaupt een doorverwijzing krijgt naar de gyn.
@all. kom net van het zh en ik heb nu 4 eitjes van 11,5 mm moet de puregon terug brengen van 125 naar 100 en moet dinsdag terug komen en dan moeten er maximaal 2 dominant zijn en dan gaan we door anders breken we deze periode af.
@ 1e kindje : op zondag naar het zh ? hoop voor jedat het bij 2 eitjes blijft en je lekker door mag gaan deze ronde!
verbetering ik ben gestopt met pil in juni '07, en 'mocht' na 5 maand starten met clomid... dus 1 jaar wachten is niet altijd noodzakelijk, maar helaas wel vaak de 'regel'... gelukkig ben ik direct naar gyn gegaan die verbonden is aan fertiliteitskliniek Groetjes, Evita
Goedemorgen dames, Balen Evita... Ik ben helaas ook weer ongesteld geworden. Ik had vrij goede hoop want ik word normaal ongi op 11 dpo en nu pas op 14 dpo! Deze cyclus dus IUI en clomid, net zoals jij Wies!
Hi meid ! Wat jammer dat je ook ongi geworden bent ! Dikke knuff ! Mijn dipje is over, en ga er weer met volle moed tegenaan... maar blijft dubbel hé. Groetjes, Evita
Mag ik ook hier ff uithuilen , mijn NOD was zaterdag 9 feb, heb getest maar was negatief. Desondanks maakte ik mezelf wijs dat het mogelijk te vroeg was, dacht dus nog een dag of 2 wachten. Heb net weer getest en weer negatief, alhoewel ik nog steeds last heb van mijn boobs, stemmingswisselingen en krampen. Ik vraag me nu echt af of ik morgen misschien toch met Primolut moet beginnen of wachten totdat het spontaan aankomt (als het komt)? Ik voel me zo Ik ben helemaal door de war en begrijp er letterlijk niks meer van.