Hey, ik heb enorm last van pijnlijke borsten! Zit op dag 24 van de cyclus en heb deze cyclus 50 mg. Clomid geslikt. 'k Heb eigenlijk altijd wel na de eisprong tot menstruatie last van m'n borsten, maar nu is het echt véél erger! Doet echt pijn! Zou dat nu door de Clomid kunnen komen? Groetjes, Hanna
sorry dat ik ff raar ga reageren, maar waarom clomid nemen en dan niet klussen? dan is het toch een verloren Clomid-poging ?! Gr Evita
Is niet raar reageren hoor. Het is idd. een verloren Clomid-ronde aangezien er 5 follikels zaten. Veel te veel natuurlijk. Beetje een overreactie. Dus we mochten niet gaan klussen. Volgende ronde moet ik minder Clomid gaan slikken, 25 mg.
Dan zouden de gevoelige borsten daar van kunnen komen. Zodra de eitjes springen, geeft dat natuurlijk ook hormonen af. En 5 eitjes natuurlijk extra.
Maakt de hoeveelheid eitjes ook bij 'pijnlijke borsten' uit? De gynaecoloog heeft wel gezegd dat het een 'hevige menstruatie' zou worden aangezien er 5 eitjes zaten...
Het lijkt mij hoe meer hormonen, hoe meer kwaaltjes. Ik heb er geen verstand van, maar het lijkt wel logisch.
Hi meiden ! alles goed met jullie ? Hier nog steeds aan het afwachten, en word er gek van ! Gelukkig vandaag een drukke dag, maar moet nog 9 dagen wachten ! Gr, Evita
Hoi meiden, Hoe gaat ie allemaal? @Hanna, dat komt door Clomid. Ik had daar ook ontiegelijk veel last van dat ik zelfs dacht echt zwanger te zijn wat niet zo was. Ze waren zo pijnlijk dat ik ze zelf niet eens kon aanraken en opgezwollen. @Evitaa, spannend meid. Duim voor je. @All, ik denk aan jullie.
Hi meiden ! ik heb een vraagje voor jullie : hebben jullie ook al 'ns last gehad van bloedneus ? Ik heb dit nog nooit gehad en gisteren moest ik mijn neus snuiten... en zakdoek vol met bloed ! Nu las ik het volgende op een site : Veel vrouwen hebben last van bloedneuzen tijdens hun zwangerschap. Dit heeft te maken met twee factoren. Als eerste komt dit door het hormoon progesteron. Door dit hormoon worden je bloedvaten wat dunner en slapper. De tweede factor die meespeelt, is het feit dat je gedurende de zwangerschap meer bloed in je lichaam hebt. Je hoeft niet per se te niezen of je neus te snuiten, een bloedneus kan heel spontaan komen. Het is onschuldig, maar voor vrouwen die hier veel last van hebben natuurlijk wel bijzonder lastig. Neusbloedingen kunnen al heel vroeg in de zwangerschap optreden. Het wordt dan ook gekenmerkt als één van de zwangerschapssymptomen. Vooral de laatste zin doet me al beetje hoop krijgen, ook al wil ik dat niet ! Maar kan misschien ook door Clomid zijn? Mijn oma vroeg me gisteren of er in Clomid geen bloedverdunners zitten, maar dat weet ik dus niet. En dan ook dit nog : Gisteren had ik tupperware avond bij vriendin én ze had een kleinigheidje gekookt : prei-wortel mix met kabeljauw en mascarpone Ik lust niet graag prei én absoluut geen mascarpone... en toch heb ik gisteren gesmuld van dit receptje ! Toen ik dit verteld aan mijn vriend was zijn reactie : ziede wel, ge zijt zwanger ! Hmmm ik weet het niet goed, het lijkt me allemaal nogal vroeg om nu al tekenen van ev. zwangerschap te hebben, niet ? Pff, we wachten nog maar een beetje zeker Gr, Evita
@evita ik heb iedere maand sinds ik clomid en daarna purgeon gebruik last van bloedneuzen, heb het gevoel dat iedere keer mijn neus van binnen een schaafwondje heeft.
nou wil ik niet heel vervelend zijn maar ik heb daar ook al bij aan het kijken gewest ik had namelijk van de week ook 2 keer een bloedneus maar durfde niet te hopen en nu zie ik dat jij er ook al mee zit hahaha