Hahah dat zijn er idd genoeg, ik dacht misschien dat er andere waren die we nog niet gehad hebben. We hadden vandaag een afspraak in het ziekenhuis. Ze hebben de ( ) ( ) van mijn man onderzocht en hij moest ook bloedprikken voor alles en nog wat. Volgende week krijgen we de uitslag en ik moest bellen wanneer ik ongie werd om een afspraak te maken voor IUI. Op cd 12 kreeg ik een echo om te kunnen bepalen wanneer de zwemmer ingespoten kunnen worden in mijn baarmoeder. Dus nu is het afwachten allemaal, gelukkig vond mijn man dit minder ingrijpend en wilde er ook meteen mee aan de slag. Ben allang blij dat het geen ICSI meer wordt maar een IUI, alhoewel ik toch stiekem hoop op een positieve test volgende week.
@roosje ik heb even een dejavu nu jij verteld van het ballenonderzoek .....weet nog goed dat wij voor het eerst naar het zh moesten ...mannetje wou wel mee maar die wou zeker weten dat ze niet aan hem gingen zitten (hij heeft zh angst ) maar goed we zaten nog niet in het kantoortje van de arts en hij zei komt u maar even mee meneer voor het uitwendig onderzoek .......ooohh men ik plaste bijna in mijn broek van het lachen ...ik kon mijn mannetje wel zien en hij durfde mij niet aan te kijken ...gelukkig kon ik snel ophouden met lachen ....toen we naar huis gingen moest ik hem beloven dat ik het aan niemand zou vertellen .....haha yea wright vond het veel te grappig !
Bij ons ging het precies hetzelfde, ik moest me echt inhouden hoor We hebben (hij ook achteraf) in de auto nog volop zitten lachen hahaha. Die mannen he, grote mond kleine hart hihi.
ja lachen he ...het was eigenlijk best genant ...maar goed da was mijn eerste onderzoek met de fm ook ...mannetje was er ook bij ...kreeg een binnenwaarste echo ...dus toen zei de gyn doe hem er zelf maar in ..dus ik doe dat ding er in en ik bleef hem er maar verder in douwen ...zegr de gyn in eens ho stop maar zo ver hoeft hij er niet in ....
nee had waarschijnlijk plek over ...vroeg nog net niet of er een trilfunctie op zat....hihi nee hoor grapje .....heb het eigenlijk nooit als prettig ervaren de binnenwaartste echo's ....
Hahaha gekkie trilfunctie, misschien dat die nog ontworpen moet worden hahaha. Ik heb tot nu toe 2x een inwendige echo gehad, in het begin van de onderzoeken en de 2de was om te kijken of ikniet zwanger was aangezien Rosa wegbleef.
Meiden, wat bedoelen jullie met binnenwaartse echo ? (ik denk dat ik altijd zo'n echo heb - bij elke fm Ʃn voordat ik met clomid mag beginnen ?) Oh ja en ik vind er niets aan... is niet leuk, maar ook niet lastig. Gr, Evita
Een inwendige echo. Het is niet leuk en helemaal niet als het een man is die het verricht. Nog 3 dagen meid spannend
meiden ik heb voor aanstaande donderdag een afspraak staan voor de fm 50 mg zal niet echt wat gedaan hebben maar ik zie wel en over die inwnedig echo idd roosje mee eens
Hi meid, ik heb even gegoogled... en ja hoor ik heb iedere keer bij fm een inwendige echo... en zoals ik ervoor zei : ik vind er niets aan (man of vrouw maakt me al helemaal niet uit) Tracht je wat meer te ontspannen en dan kan het al helemaal geen 'pijntjes' doen... De eerste keer dacht ik ook van ohh nee, en toen vroeg gyn me : vind je het erg als een stagiaire even meekijkt... ik was een beetje overdonderd, dus ik zei : ohhh geen probleem. Wat bleek ! Er kwamen zowaar 3 mannelijke (!) stagiaires naar binnen ! Daar lag ik dan met 4 mannen naar m'n ... te kijken Oh ja ... en hier wordt het spannend, ook al heb ik er geen goed oog op... ook omdat ik het niet wil (in die zin dat ik niet teleurgesteld wil worden - want wil het dus wel heel graag ) Gr, Evita
Hoi hoi, Bij de eerste keer was het spannend omdat je het nooit hebt meegemaakt, achteraf zeg je van was dat het. Het doet idd niet pijn. En voor mij maakt het wel verschil of het een man of vrouw is, bij een vrouw voel ik me toch prettiger. Oei 4 mannenlijke stagaires nog wel, ik zou de grond in gezakt zijn haha. Groot gelijk meid, ga van het ergste uit zodat de teleurstelling niet hard aan komt. Suc6. Het is nogal stilletjes hier.
Goeiemorgen meiden hoe is het met jullie? Ik heb vandaag een fm aan de ene kant wil ik graag gaan en weten hoe verder maar aan de andere kant wil ik helemaal niet Want ik hoor net dat alleen mannen die fm doen en zoals roosje ook al zei ik.. ik.. wil eigenlijk helemaal niet ik vind het echt heel jammer dat alleen mannen het doen
Ik ben nu in de 2de ronde bezig met clomid. 1ste x 100mg en nu dus 150mg gehad. Tijdens het slikken nergens last van gehad. Maar heb nu sinds 3 dagen flinke opvliegers overdag en s'nachts pff lijkt wel of ik in de overgang ben. Hebben jullie er ook nog last van ook al slik je clomid niet meer. Ik zit nu op dag 12. Morgen vroeg weer een fm hopelijk is er nu wat meer actie te zien. Liefs Thamara
Ik zweet me de laatste nachten ook een ongeluk in bed! 't Is dan helemaal nat op m'n borst zeg maar en m'n nek/rug ook.