Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Dank je wel

2. evitaaa1983

evitaaa1983 Actief lid

5 dec 2007
    397
    0
    0
    België - Lebbeke
    Hi meid,
    hopelijk is het meegevallen , mijn ervaring met mannen is beter dan bij vrouw... bij het centrum waar ik ga zijn er dan ook wel meer mannen dan vrouwen (is er maar 1 denk ik...) dus heb ik ook meer kans om mannelijke gyn, maar dat vind ik niet erg :)

gr,
    evita

3. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Hey meiden het is goed gegaan er is 1 eitje te zien van 15 bij 17 dus gemiddeld 16 mm zei de gyn. Waarschijnlijk gaat hij zondag springen. Ik moet niet aanstaande maandag maar de week daar op weer bloedprikken om te kijken of het progestron gehalte goed is. Maar is het normaal dat er maar 1 eitje is die goed gaat in mijn andere eierstok was wel een eiblaasje te zien maar te klein de gyn zei dat die waarschijnlijk niet verder zou gaan groeien. Ik heb ook een recept voor clomid 50mg mee gekregen maar de gyn zei dat ik het nog niet moest op halen omdat STEL dat als ik zwanger ben
    ik de medicijnen voor niks zou ophalen. Ik hoooooooooop dat het geval zal zijn. ik hoop het echt heel erg :))

4. evitaaa1983

evitaaa1983 Actief lid

5 dec 2007
    397
    0
    0
    België - Lebbeke
    Hi meid,
    goed van je ei ! veel succes !
    ik hoop dat je clomid-voorschriftje mag weggooien :)

Gr,
    Evita

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    wauwie ! benut je ei goed !

6. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    bedankt meiden doet me goed:) maar wat ik me nou afvraag :( Ik had maar 1 eitje van 16mm is dat niet te weinig sommige hebben er 12 ofzo of ben ik nou maf ok klopt er iets niet :oops: :oops: :oops:

7. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    bij ons zijn het alleen vrouwen die de fm doen en als je in het weekend moet dan doet de dienstdoende gyn het dan kan het een vrouw of man zijn.

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    12 is niet goed meis ...dat heb je bij een ivf of icsi poging .......vaak als je er al 3 of 4 hebt krijg je een klusverbod .......

9. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    net wat sybje zegt, als je er zoveel hebt is het niet goed, 1 a 2 eitjes met 50 mg is goed. ikzelf had er altijd 1 met 50mg.

meiden ik wil jullie heel veel succes wensen, benut die eitjes goed en meiden op de wachtbank ik duim voor jullie!

10. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ow ok dus zo zit dat :) ok bedankt meiden ik weet weer meer :) De gyn zei dat hij waarschijnlijk zondag springt ik ga ovu testen gebruien om te kijken of hij ook echt is gaan springen. De ovu testen ga ik voor het eerst gebruiken

11. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

patje, hoe is het bij jou?

en katrien mis ik ook al een tijdje?

12. Denise85

Denise85 Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.685
    0
    0
    me too...

13. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heb een hyves berichtje gehad van katrien...

(moet alleen nog even reageren op haar)

Maar ze is net terug van wintersport, denk dat ze zicht vanzelf wel weer 'meldt' hier?

14. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

grappig, kreeg net ook een berichtje, dus ze zal vast wel komen melden een keer denk ik :D

15. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    hier alles wel goed, ben nu net als bengel al een maand aan het spuiten zonder resultaat tot nu toe. ben nu al 2x verhoogt dus hoop dat het eindelijk een keertje wat resultaat zal hebben. ben het eigenlijk wel een beetje beu steeds spuiten... bah. ga ook hierna misschien een pauze inlassen en dan de tijd nemen om wat af te vallen.

16. evitaaa1983

evitaaa1983 Actief lid

5 dec 2007
    397
    0
    0
    België - Lebbeke
    Hi meiden

ik ben helemaal down : nog steeds niet ongesteld, maar gisteren negatief getest (cb digitaal)

iemand enig idee of die testen ok zijn ?

rot dat het zondag is, gyn is natuurlijk niet te bereiken !

Gr,
    Evita

17. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.205
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hey evitaaa kan me voorstellen dat je down bent, maar probeer positief te blijven hoor geen bloed geeft moed. Ik heb weleens gehoord dat je met die cb digitaal wat later positief kan testen. Zelf testte ik ook pas na 5 dgn positief met etos zwangerschapstest.

Temp je, Zoja is je temp nog hoog? En zou het kunnen dat je eisprong wat later is geweest? Heb je wel eens eerder zo een lange cyclus gehad als nu?

Nou meid duim voor je hoor

gr vruchtje

18. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.205
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    He lieve patje. Bij jullie wil het ook maar niet opschieten he? Wat een kl*te zooi is het toch allemaal. Ik begin het zo zat te worden herken je dat?
    Ik mag misschien niet klagen omdat ik in ieder geval nog reageer op 50 mg clomid en jij en bengel spuiten jullie rot voor........

liefs vruchtje

19. evitaaa1983

evitaaa1983 Actief lid

5 dec 2007
    397
    0
    0
    België - Lebbeke
    Ik temp niet... stom vind ik nu, maar ja... misschien volgende cyclus...
    maar telkens als gyn zei : je wordt dan ongesteld, dan klopte het ook iedere keer... en nu niet :cry:

ik hoor verschillende dingen over cb digitaal : de ene zegt dat ie super gevoelig is... de andere zegt net het omgekeerde !
    en dan moet je weten dat ik vrijdag naar gyn ging om bloed te laten nemen, maar aders waren niet goed zichtbaar (2x geprikt, maar niets van bloed kunnen trekken) anders had ik het nu 100 % zeker geweten...

sorry voor mijn geklaag hoor meid !

Gr
    Evita

20. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.205
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Nou meid je klaagt echt niet hoor. Dit is toch ook allemaal zenuwslopend. Ik ben van mening dat het nog steeds kan omdat ik het zelf ook ervaart heb. Ik temp zelf ook niet hoor vind dat allemaal zo omslachtig. Heb je
    verder last van kwaaltjes of zo? Niet dat dat iets hoeft te zeggen want ik kreeg die kwaaltes ook pas een week nadat ik positief testte.

Enne gefeliciteerd zie onder je banner dat je gaat trouwen :) leuke datum ook.

gr vruchtje

Deel Deze Pagina