patje ik kan het heel goed begrijpen dat je het spuiten beu bent. bij mij deed in het begin van de eerste ronde het spuiten ook niet veel ik heb 8 fm gehad. en bij de 6e zagen ze pas dat er 2 eitjes iets groter was en bij 7 waren het er 4 en bij 8 waren er weer 2 bij gekomen maar die waren nog niet zo heel groot dus toen hebben ze pregnyl gezet. dat was voor mij de eerste keer dat ik uit mij zelf ongi werdt. nu ben ik met de 2 ronde begonnen en met 75 eenheden gestart. de vorige ronde was 50-75-100-125-100. heel veel sterkte met spuiten deze ronde
Hey meiden, wat leuk dat jullie me missen.... Voelde me al een beetje onbelangrijk worden hier, omdat ik één van de weinige ben die nog steeeeeeeds niet zwanger is. Wat doen we toch verkeerd? Hoe is het hier met iedereen? Af en toe spiek ik nog even, maar niet zo vaak meer... heb er eigenlijk helemaal genoeg van om met het spuiten/zwanger worden bezig te zijn... Maar jullie zien het, verder gaat alles goed! Niets gebroken tijdens het skieen en morgen beginnen met Sonja Bakkeren... De zoveelste poging... Dikke knuffel voor jullie allemaal! ! !
hey katrien ! nou we hebben je inderdaad gemist zegt ..hoe lang ben je op wintersport geweest ? een half jaar ?
Katrien: ik vergeet je niet hoor en succes met sonja.................ik weet niet wat we verkeerd doen meid maar ooit komt het bij ons ook goed. liefs vruchtje
Haha, nee... dan had ik met 2 benen in het gips gelegen.... een half jaar skien komt niet goed op mijn manier! Heb een beetje hectische tijd achter de rug, 2 sterfgevallen gehad ditjaar... waarvan 1 mijn schoonvader. Dus ik hoop dat jullie begrijpen dat ik even een beetje veel aan mijn hoofd heb op het moment. Hoop dat het 'geforum' weer een beetje terug gaat komen... maar alles lijkt een beetje onbelangrijk op het moment. Maar nog helemaal geen nieuwe zwangeren hier? Duurt veel te lang! Kunnen de zwangeren niet even verslag doen hoe het bij hun die maand dat ze zwanger werden gegaan is? Als we het gaan nadoen... wie weet!
Even over het hoofd gezien...., zo'n klein buikje valt natuurlijk nog niet op.... Helemaal super Sybje, gefeliciteerd! Ik kom ook snel hoor..... (hoe vaak ik dat al gezegd heb!)
Hi meiden, nu heb ik bruine afscheiding, dus ongi zal er hopelijk wel snel doorkomen zeker ?! pff wat haat ik het ! ik zit hier op mijn werk, en kan zo beginnen huilen...
Daantjeeee... Je bent er weer! Durfde niets op je hyves te zetten, weet niet of vrienden/familie het weten, dat jullie bezig zijn. Skieen allemaal goed gegaan dus.. Je bent 1 van de weinige dan! Dit jaar record gipsvluchten. Sonja Bakkeren. Brr.. Heb het boek alleen maar eens ingekeken. Succes! Hopen dat je het snel aan de kant kan gooien. Had je nu pauze of aan de spuit? Ik kan wel een verslag doen van de maand dat ik zwanger werd, maar daar heb je, zoals je weet, niets aan. Aangezien ik zo'n lekkere cliché geval ben!
@ Wen; vrienden en familie weten wel dat we bezig zijn, maar toch goed dat je er niks opgezet hebt.... Vage kennissen van vroeger kunnen het dan ook allemaal lezen, en die gaat het nu weer niks aan. Jeetje, 30 weken alweer... het is nu echt aftellen he?
Hoi dames, Hoe gaat het hiero, leuke weekend gehad allemaal? @Tirtilitisko, hoop dat je je huiswerk goed hebt gedaan meid. @Wen, zo nog even en je hebt de kleine in je armen. @Katrien, welkom terug. En gecondoleerd met het verlies van je schoonpa en je andere geliefde. Meid je moet doen waar jij je goed bij voelt, en als het zwangeren je even uit de neus komt zou ik zeggen neem gerust afstand ervan. Leuk dat je genoten hebt met het skieen en gelukkig niet in het gips zit. @Evitaaa, nou meid huil het lekker uit. Laat je gaan wat soms zeker kan helpen. Op naar de nieuwe ronde nieuwe kansen. @Sybje, last van kwaaltjes of valt het allemaal wel mee? @Vruchtje, slik je nu ook alleen maar Clomid? @Patje, begrijpelijk dat je het spuiten zonder resultaat beu bent. Het is ook niet niks he, hopelijk zal de verhoging je wel goed doen en kun je verder aan de slag. @1ekindje, hopelijk is deze 2de ronde voor jou dé ronde en geraak je zwanger. @All, ben jullie ook niet vergeten. Hou de moed en hoop er in dames! Over 4 dagebn verwacht ik mijn ongie, heb al dagen last van krampen dus ongetwijfeld zal ze aan kloppen. Dus dat zal dan de 5de ronde Clomid worden, pffffffff
@roosje ...ja heb wel wat symptonen ........moe , zo nu en dan misselijk , hele zere boobs ......en last van mijn rug en heupen maar weet niet of dat laatste er bij hoort .....
Dat van rug en heupen kan idd ook van het zwangerschap komen, want je lichaam bereidt zich voor. Nou meid, buiten de kwaaltjes zou ik er volop van genieten want voordat je het weet ben je al bevallen.
Duckie! Ben je er weer, we hebben je inderdaad gemist! Ik ben inmiddels bevallen, een mooie zoon Ruben. Hoop dat je alles een beetje achter je kan laten, en weer vol goede moed vooruit kan kijken! Succes in elk geval. Sybje! Gefeliciteerd! Kom je naar de andere kant? Patje en Bengel, een extra groot hart voor onder de riem, wederom! Ik blijf ze sturen totdat het raak is! all@ succes voor iedereen! in het bijzonder ook voor vruchtje! x Shaartje
Hoi meiden, hier ben ik weer ronde nummer 4 van clomid dan maar zeker iedereen nog veel succes en dat we allemaal een paas'ei' mogen hebben ! Gr, Evita
Hoi Evitaa, Wat balen meid, hopelijk is ronde 4 je geluksronde. Hou de moed en hoop erin meid! Ik heb ook allerlei krampjes, dus denk gwn dat die kreng op het laatste moment komt aanzetten. @Shaartje, thnx meid en gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje.