Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ katrien

Lieverd,

Suc6 vandaag!
    En ik duim heel hard voor jullie.

2. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    53 miljoen... is dat goed? Heb geen idee eigenlijk! :oops: Volgens mij is het niet slecht, maar de vorige keer had mijn mannetje ruim 90 miljoen... Waar is de helft gebleven dan?

3. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    dat is heel goed katrien! hoeveel eitjes had je? ik zal voor je duimen, is alles goed gegaan?

4. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Eentje maar, dat is wel een beetje jammer! ;)

5. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Hihi moet je horen hoe verwend! :-D

6. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    ja das wel jammer, maargoed je hebt er maar eentje nodig he?

7. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Precies, beter één goed ei, dan twee slechte!

Nou ja, hoop dat ik morgen het weer wat meer uit mijn kop kan zetten, ben er wat te veel mee bezig vandaag! Hoe kan dat toch? ;)

8. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hoi hoi

ik neem morgen de laatste pil van provera en dan maar hopen dat ik ongesteld wordt want dan kan ik ook met clomid beginnen. ik ben nu al namelijk 6 maanden niet ongesteld geweest.

groetjes agneta

9. Indian

Indian Actief lid

23 dec 2007
    204
    0
    0
    Hoi Allemaal,
    Jullie schirjven al erg lang met elkaar, maar zou het fijn vinden om af en toe eens mee te schrijven.

We hebben 1 zoon, bijna 2,5. Spontane zw, eerste ronde raak. Sinds de bevalling nauwelijks meer gemenstrueerd. Oorzaak weten ze niet. Ben 14juli begonnen met provera om de menstruatie op te wekken. Een kuur van 10dgn, 2dgn later al aan het menstrueren. Toen mocht ik beginnen met clomid, 50mg (5dgn) Vandaag op controle geweest en het lijkt zijn werk te doen. Er waren 2 eitjes te zien, 1 van 11mm en 1 van 12mm.
    Woe weer terug, we wachten af!

Jullie ook allemaal succes

10. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hoi hoi

ik neem morgen de laatste provera en ik hoop dat ik dan snel ga menstrueren zodat ik ook op de 3e dag kan beginnen met clomid. en de 10e dag een inwendige echo. ik ben zo benieuwd.

succes indian
    xx

11. Indian

Indian Actief lid

23 dec 2007
    204
    0
    0
    Dankje Agneta. Ik hoop voor je dat je snel ongesteld wordt, en dan met clomid beginnen, hoop op snel mooi resultaat voor je!

Ik had op de 8ste dag al echo, en gister dag 11 en nu moet ik morgen dag 13 weer. Verschilt echt weer per gyn/ZH

12. Prescela

Prescela Lid

7 aug 2008
    7
    0
    0
    Oost-souburg
    hallo,

Ik zal mijn eigen even voorstellen. Mijn naam is Prescela en ben 24 jaar. Sinds 3 maanden weten we dat ik PCOS heb en dat ik al symptonen in mijn bloed heb van de overgang door het verleden met chemotherapie heb mee gemaakt. Ik ben nu sinds 23 april gestopt met de pil. Heb vanaf vorige week maandag tot afgelopen zondag primolut moeten slikken voor mijn menstruatie op te wekken. Moet a.s. zaterdag beginnen met clomid. Ben erg zenuwachtig voor alles en ben ook heel erg benieuwd wat de bijwerkingen van de clomid zullen zijn. Heb er geen idee van wat ik ervan moet verwachten. Kunnen jullie mij misschien hier iets over vertellen. Ik las ook dat sommige voor een echo moeten als ze clomid slikken. Ik moet pas volgende maand terug komen als ik niet ongesteld wordt en niet zwanger ben. Is dit normaal?

Groetjes Prescela

13. Indian

Indian Actief lid

23 dec 2007
    204
    0
    0
    Geen idee prescela. Heb wel gezien dat dit erg per gyn en ZH verschilt hoe vaak ze je willen zien etc.

Ik heb tot nu toe geen bijwerkingen van de clomid. maarja ook pas 1x gesllikt (5dgn) en heb 50mg.

Succes, ik hoop dat je snel goed resultaat hebt!

14. wendyp

wendyp Niet meer actief

@daan... dat is toch mooi joh! 53 miljoen. Waar de rest is gebleven ;) Ligt vaak ook aan hoe lang ertussen de lozingen zit zeg maar. Ik ben benieuwd, nog 1.5 week!

@prescela.. Ik had dat ook hoor, in het begin. 50 mg clomid mee en de woorden, als je over 40 dagen nog niet ongesteld of zwanger bent, moet je bellen. Dit werd ik na uhhhm 34 dagen ofzo al, toen is dit 5 maanden zo gegaan, toen wilde ik controles! De enige bijwerking die mij nog na staat, zijn opvliegers! Mijn man maakte altijd een geintje, dat als ik de tuin inging dat ik een touwtje om mn tenen heen moest. de grappenmaker.

@indian... wat raar dat je sinds de bevalling bijna niet meer ongesteld bent geworden. Hebben ze wel de hormoonwaardes enz al getest?

15. Ik heb ook mijn eerste ronde clomid achter de rug, gister naar de gyn geweest, eitje was goed gegroeid (14mm) Morgen weer terug voor een samenlevingstest.
    Iemand daar ervaring mee ?
    Doen ze dat gewoon met een inwendige echo ?
    Groetjes

16. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    misschien een rare vraag maar een samenlevingstest? wat is dat?

17. Met de samenlevingstest wordt beoordeeld of de zaadcellen in staat zijn via het slijm van de baarmoedermond door te dringen in de baarmoederholte. Dit is afhankelijk van de kwaliteit van de zaadcellen en het slijm van de baarmoederhals.

Heb net even verder gesurft op internet hoe het precies in zn werk gaat..

Maar ben wel benieuwd naar vrouwen die er ervaring mee hebben.

18. Prescela

Prescela Lid

7 aug 2008
    7
    0
    0
    Oost-souburg
    Bedankt voor de reactie. Nou het zal mij benieuwen dan. Als ik volgende maand zelf niet ongie wordt en niet zwanger ben vraag ik zelf denk ik ook maar die controles aan. Lijkt mij toch logisch dat het even allemaal gecontroleerd moet worden. En kijken of het allemaal een beetje groeit.

19. Indian

Indian Actief lid

23 dec 2007
    204
    0
    0
    Ja Wendyp, dat is allemaal uitgezocht. Ze weten echt niet hoe het komt.

Wij (ik) heb een samenlevingstest gehad. Was op controle en toen vroeg ze of we gister gevreen hadden en hoelaat. Dus ik verteld, en dat was goed om de test te kunnen doen. Alles prima! Zaad van man ook, is ook getest. Hij MOEST! de eerste keer mee van het ZH, anders zouden ze ons niet helpen. De 2de keer is hij meegeweest, eerste keer ging niet. Sindsdien is hij neit meer mee geweest. Hoeft voor mij ook niet, want het probleem ligt bij mij.

(hij was wel bij de zw van onze zoon, bij elke gyn. bezoek erbij. zo lief!)

20. @Indian, vond je de samenlevingstest pijnlijk ?
    Wel raar van het zh dat ze verplichten dat hij mee moet..
    Mijn man zit op de vrachtwagen dus kan nooit mee, maar daar maken ze geen probleem van..

Deel Deze Pagina