Eerste ronde clomid...

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by marittt, Nov 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gabbel

Gabbel VIP lid

Apr 21, 2008
    6,555
    14
    38
    Gelderland
    wat is dat een k*tzooi die clomid!

ben er dik van geworden :confused:

2. Gabbel

Gabbel VIP lid

Apr 21, 2008
    6,555
    14
    38
    Gelderland
    ik vond die samelevings test niet pijnlijk!
    je moet je gewoon proberen te ontspannen want ge doen die eendenbek ding er bij je in en dat is ook het enigste wat ik voelde!

3. Indian

Indian Actief lid

Dec 23, 2007
    204
    0
    0
    Einad, nee niet pijnlijk, idd die eendenbek was minder plezierig, maar verder....voel je niks van.
    Mijn man zit ook op de vrachtwagen, daarom kan hij ook niet zomaar even mee. Maar nadat hij 1keer mee was geweest was het geen probleem meer.

Vandaag in het ZH geweest, de eitjes groeien erg langzaam, 1 van 12woe was nu 14, dus het gaat langzaam vooruit.
    Moest eigenlijk zondag terug,maar dan moet ik werken, dus mag maandag. (mits de bloeduitslagen goed waren, anders belt ze en moet ikzondag!)

4. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    @ Dieseltje, waar blijf je nou?

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

@indian.. Mijn man kon ook niet iedere keer mee, behalve op vrijdag. Hij zit ook op de vrachtwagen, wat grappig.

@gaby.. ja dat ken ik... Ben er ook wel wat voller van geworden (goh, wat zeg ik dat netjes he?) Volgens mij iedereen wel, het zijn toch hormonen. In het begin van mn zwangerschap ben ik die kilo's weer kwijtgeraakt (veeeeeeel misselijk)

@katrien... wil dieseltje niet komen ;) Met een beetje mazzel zit je niet lang hier meer :p IK duim echt onwijs voor je! Het is nu (allang trouwens) jou beurt, daantje!

Bij ons in het ziekenhuis werd er volgens mij geen samenlevingtesten gedaan. Doen ze geloof ik in veel ziekenhuizen niet meer. Weet alleen niet precies waarom.

6. Katrien Duck

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    @ Wen; Dank je, en tot over 10 dagen! ;)

7. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik kan zondag ook al naar je zwaaien hoor! hihi... Ben dan bij jou in de buurt, we gaan naar schoonmama, in wierum

8. Katrien Duck

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    Kom je op de koffie(/thee)?

9. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej... Vroeg het net aan krissie. Maar die vindt het ok (of was het een grapje) Lijkt me wel gezellig!

10. Katrien Duck

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    Nee hoor, jullie zijn welkom! Erg gezellig, hoe laat?

11. wendyp

wendyp Niet meer actief

We komen dan eventjes langs, even denken, we hebben om 11 uur afgesproken in Wierum (daarvoor lijkt me erg vroeg, ben niet zo'n ochtendmens) Tot een uurtje of 2/half3, weet niet hoe ver waar jij woont (weet welk dorp) vanaf wierum rijden is. Maar daarna.

Savonds moeten we namelijk ook nog naar een bbq, vriend van ons is 1 jaar getrouwd.

12. Katrien Duck

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    Helemaal leuk, weet niet zo goed waar Wierum ligt, dus tijd weet ik niet... Ik PB je mijn adres en mobiele nummer, dan kun je altijd bellen/sms-en of wat dan ook als je verdwaald of er wat tussen komt! ;)

Ga nu even koken voor mijn mannetje....!

13. wendyp

wendyp Niet meer actief

In de buurt van Dokkum (iets noordelijker) Maar is goed! Zien we je zondag, gezellig! :D

14. Indian

Indian Actief lid

Dec 23, 2007
    204
    0
    0
    gezellig hier! :)

Mag maandag weer terug, eigenlijk zondag, maar dna meot ik wberken, maandag kon dan ook wel, omdat het allemaal langzaam groeid.
    (of had ik dit al verteld?)

Fijn weekend iedereen

15. patje20

patje20 Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,871
    13
    38
    Female
    Ergens in de polder
    wat een hoop nieuwe!

heb eigenlijk niets te vertellen, ik wacht op mn ongie, maar die kan nog wel even op zich laten wachten denk ik zomaar. 1e ronde weer na pil, combi met pco... hmmzz we wachten gewoon weer tot we een ons wegen... en dan komt het ergens rond dag 60 ofzo? wie het weet mag het zeggen

16. Katrien Duck

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    Help me!

Ik hem me toch een mega-hormoon-dip!

Werd vanmorgen moe wakker en moest ontzettend nodig naar de wc (gisteren ook al). Toen weer teruggegaan naar bed, werd ik misselijk. Verder een hele lichte menstruatieachtig gevoel in mijn buik... en dan moet je je kop koel weten te houden? :rolleyes:

Het lukt mij even niet!

17. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,204
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Hoi Daan,

Moeilijk is dat altijd he die signalen van je lichaam. Het klinkt natuurlijk veel belovend, maar als ik jou was zou ik nergens op rekenen. Die vage zwangerschapsklachten kunnen namelijk ook van de pregnyl komen. Maar eh ik duim me te pletter hoor.

liefs vruchtje

18. Prescela

Prescela Lid

Aug 7, 2008
    7
    0
    0
    Oost-souburg

Oh dat is minder. Hoelang ben je al bezig als ik vragen mag. Ik heb vandaag mijn eerste pil clomid ingenomen. Hoeveel ben je aangekomen?

Groetjes Prescela

19. Katrien Duck

Sep 15, 2006
    1,683
    0
    0
    @ Vruchtje; ik weet ook dat áls ik zwanger ben, ik dat nu nog niet zo kunnen voelen. Dat het toch weer steeds door mijn kop spookt, maakt mij juist zo chagarijnig!

20. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

Het is lang geleden dat ik hier heb geschreven, ik ben de mmm ingerold en heb deze cyclus mijn eerste IUI (we hadden het al 2x geprobeerd maar kwamen nooit verder dan Pregnyl spuiten). Ook is dit de laatste cyclus dat ik aan de Clomid ben aangezien het 9 van de 10 keer niet aanslaat bij mij, hoogstwaarschijnlijk zal de overstap naar menopur zijn alhoewel daar ook vraagtekens bij zijn omdat ik PCO heb en dat of voor juist teveel eitjes zorgt of helemaal geen. We wachten deze ronde af, ik heb morgen mijn 1ste fm dus ben benieuwd.

Ik wens jullie allen veel suc6 met alles en een dikke knuff meiden.

Liefs Roosje,

Share This Page