2DE RONDE CLOMID Fatimaatje2: 50mg Clomid (1 dag over tijd!) Naatje30: 2de ronde clomid 50mg 31/06/08 4E RONDE CLOMID Ravi, 50 mg Clomid (23 mei 2008) puzzcat24 11E RONDE CLOMID Roosje1983, 150 mg Clomid, 1e fm 10 Juni, 1e iui ? NOD 28 Augustus 2008 ------------------------------------------------------------------------------------ 4E RONDE HORMOONSPUITEN Katrien Duck: 18 juli ongesteld, op 4 augustus 1e IUI! (2 augustus 2008) =============================================== NOD Katrien Duck: 19 augustus 2008 PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!) Chrizzzzy patje: pauze, eerst afvallen dan verder ZWANGER Smurfin ( Riemke ): 14 juli 2008 Sara:begin augustus 2008 Sam 10 augustus 2008 Denise: 10 september 2008 Sybje 6 november 2008 lovely30 28 mei 2008 Kelly198024 februari 2009 BEVALLEN MJ:Akeesh & Emani Moon85:Britt Dorien Noelle Dieseltje Katja Kreeftje1984: op 07 december Kyara & Thirza (nu 10-12\2007) Jody: 8 december 2007 Cathelijne Marit: Sander French: Angelina Simba: Thijmen Marjo83: Julian mielenl: 16 april 2008 Mika Wendy: 8 mei Sasha (Nathalie) Linneke 27 mei Noëlle Emina
2DE RONDE CLOMID Fatimaatje2: 50mg Clomid (1 dag over tijd!) Naatje30: 2de ronde clomid 50mg 31/06/08 4E RONDE CLOMID Ravi, 50 mg Clomid (23 mei 2008) puzzcat24 11E RONDE CLOMID Roosje1983, 150 mg Clomid, 1e fm 10 Juni, 1e iui ? NOD 28 Augustus 2008 ------------------------------------------------------------------------------------ 4E RONDE HORMOONSPUITEN Katrien Duck: 18 juli ongesteld, op 4 augustus 1e IUI! (2 augustus 2008) =============================================== NOD Katrien Duck: 19 augustus 2008 PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!) Chrizzzzy patje: pauze, eerst afvallen dan verder ZWANGER Smurfin ( Riemke ): 14 juli 2008 Sara:begin augustus 2008 Sam 10 augustus 2008 Denise: 10 september 2008 Sybje 6 november 2008 lovely30 28 mei 2008 Kelly198024 februari 2009 BEVALLEN MJ:Akeesh & Emani Moon85:Britt Dorien Noelle Dieseltje Katja Kreeftje1984: op 07 december Kyara & Thirza (nu 10-12\2007) Jody: 8 december 2007 Cathelijne Marit: Sander French: Angelina Simba: Thijmen Marjo83: Julian mielenl: 16 april 2008 Mika Wendy: 18 mei Sasha (Nathalie) Linneke 27 mei Noëlle Emina
Lieve Daan, Ik snap je helemaal hoor. Maar misschien makkelijk gezegd voor mij, maar onthoudt dat het ook bij jullie snel goed zal komen. Ik geloofde er ook bijna niet meer aan na 3,5 jaar maar je ziet het. Is het niet deze ronde is het wel de volgende. Heb respect voor jullie want jullie zijn al zo lang bezig. liefs vruchtje
2DE RONDE CLOMID Fatimaatje2: 50mg Clomid (1 dag over tijd!) Naatje30: 2de ronde clomid 50mg 31/06/08 4E RONDE CLOMID Ravi, 50 mg Clomid (23 mei 2008) puzzcat24 11E RONDE CLOMID Roosje1983, 150 mg Clomid, 1e fm 10 Juni, 1e iui ? NOD 28 Augustus 2008 ------------------------------------------------------------------------------------ Katrien Duck: 18 juli ongesteld, op 4 augustus 1e IUI! (2 augustus 2008) LEO Chrizzzzy: 11 aug =============================================== NOD Katrien Duck: 19 augustus 2008 PAUZE TOPIC (maar niet vergeten!!) patje: pauze, eerst afvallen dan verder ZWANGER Smurfin ( Riemke ): 14 juli 2008 Sara:begin augustus 2008 Sam 10 augustus 2008 Denise: 10 september 2008 Sybje 6 november 2008 lovely30 28 mei 2008 Kelly198024 februari 2009 BEVALLEN MJ:Akeesh & Emani Moon85:Britt Dorien Noelle Dieseltje Katja Kreeftje1984: op 07 december Kyara & Thirza (nu 10-12\2007) Jody: 8 december 2007 Cathelijne Marit: Sander French: Angelina Simba: Thijmen Marjo83: Julian mielenl: 16 april 2008 Mika Wendy: 8 mei Sasha (Nathalie) Linneke 27 mei Noëlle Emina
Hello, tijdje geleden dat ik hier was en gelukkig zie ik al een flink aantal van de bekende namen met zwanger of kleine... maar helaas ook nog steeds een aantal die (net als wij) aan het wachten zijn op ons wondertje... zelf morgen naar het ziekenhuis voor een LEO... best spannend. Groet Chrizzzy
Hoi dames, Hier ben ik weer, vandaag mijn 1ste fm gehad vanochtend en gelijk een goede. Ik had 2 eitjes van 17mm (en dat op cd 10 al), dus ben blij dat Clomid me dit keer niet in de steek heeft gelaten. Vanavond Pregnyl spuiten en dinsdagmiddag de insiminatie, ben benieuwd! Ik hou jullie op de hoogte! Liefs Roosje,
Hey Chrissy; fijn dat je weer terug bent, hoewel het natuurlijk een slecht teken is, kan ik wel wat aanspraak van de oude club gebruiken! Inmiddels is vrijwel iedereen zwanger of mamma, dus het is flink uitgedund hier! Hoop dat we snel naar de andere kant kunnen verhuizen! Succes morgen met je LEO!
Ik heb mezelf aangepast op de lijst. Sorry, dat ik hier nooit meeklets, maar ik zit veel op het iui topic. Ik weet niet of het de bedoeling is dat ik nog steeds op de lijst sta terwijl ik nooit meeklets, anders hoor ik het wel. en nic79 en lot23 zijn zwanger! Groetjes jinky[/quote][/quote]
@wendyp: Oke, heb vandaag de 2e ingenomen. Voel eigenlijk tot nu toe nog niks. Ben zo bang dat ik er dik van word. Ben de laatste tijd al wat aangekomen dus hopen dat het niet meer wordt. Ik menstrueer nog steeds heel hevig hoop dat dat wat minder gaat worden. Liefs Prescela
Hi Wendy. Met mij gaat alles goed... morgen voor een LEO naar het ziekenhuis... nieuwe ronde, nieuwe kansen dus maar. Groet Chrizzzy Ps Prescela: je hebt voor je bijwerken van de lijst helaas niet de meest recente gebruikt, waardoor een en ander niet geheel up to date is...
Ow spannend! Had je die niet al eens gehad? Welk zh zit je bij? Tussen jou en je man ook alles goed? Hoe bevalt je (inmiddels al oude) nieuwe job? Nog steeds goed? Laatste keer was je namelijk net veranderd van job. Ik hoop dat het een uitkomst bied! Ik duim voor je morgen!
Dit is voor mij de eerste keer LEO... volgens mij proberen ze het ook maar 1 keer. Ik ga normaal naar het OLVG in amsterdam, maar ga nu naar het VU voor de operatie, omdat ze daar naar bezig zijn met een wetenschappelijke studie naar de LEO behandeling, om meer te weten te komen over wanneer het wel en niet werkt. Met mij en mijn man gaat alles heel erg goed. Mijn nieuwe baan is ook nog top. Ik heb het geluk van leuke collega's, leuk werk en een goede baas. Vorige week heb ik tijdens mijn functioneringsgesprek vervroegd een vast contract gekregen (mijn jaar contract loopt nog een bijna 4 maanden)... Dus ook mijn baas vindt dat het goed gaat. Ze zijn op mijn werk (de paar mensen die weten wat er speelt) ook heel lief rondom de hele behandeling ed. Dat is wel prettig. En jij nog gefeliciteerd met je Sasha! Geweldig. Katrien: dank je.... En ergens ben ik ook wel blij dat er heel veel van de "oude garde" ondertussen hun kleintje hebben... geeft goede hoop.... Wij worden de volgende 2 goed! Liefs Chrizzzy
Ja ik duim voor jullie! Gaan jullie nu ook met iui beginnen? Of eerst de leo en dan afwachten? Top dat het met jou en je man en je baan helemaal goed gaan! Jullie 2 en patje, dan is de 'ouwe gang' weer compleet!
Patje gaat lekker gelijk met Katrien en mij mee naar de rest van de groep natuurlijk IUI gaat voor ons nog niet. Eerst Leo afwachten en als dat niet werkt en ook gevoeligheid voor Clomid niet heeft veranderd, zal het eerst spuiten worden... Gelukkig is zaadkwaliteit en baarmoederslijm op zich goed dus is IUI voor ons nog niet de volgende stap.... Chrizzzy
Wat raar zeg, ik krijg geen mailtje meer als hier is geport.... Ik dacht wat is het rustig daar, maar integendeel. Van de oude garde ken ik Crizzy, Katrien en Patje nog, de andere meiden leer ik vast hier ook wel kennen. S6 allemaal! Ik wil best de lijst weer bijwerken, maar ik weet even niet zo goed welke ik moet pakken, de 2 laatste verschillen zo van elkaar......... Ik heb deze maand m'n clomid weer achter de rug. Ik had maandag een ei van 19 mm... Ik helemaal blij. Ik dacht gisteren dat m'n ei niet zou springen (geen verhoging temp), maar vanochtend iets hogere temp en links ei-pijn, dus ik denk dat hij gaat springen vandaag (dus vanavond maar aan de bak )
zo een weekje verder en ondertussen hersteld van de LEO behandeling... nu verder afwachten of er een eisprong komt.. wel goed nieuws: eileiders en baarmoeder zagen er goed uit... geen verklevingen of zo... duimen is begonnen...