@ Cath: hoe laat hoor je de uitslag? @ Esthertje: geen afscheiding is toch goed nieuws! (tenminste als je dat normaal wel hebt, en nu niet).
Ik heb na mijn ei ook helemaal geen afscheiding gehad.... Heb bloed laten prikken. Als het goed is om 15 uur de uitslag... weet het niet zeker, want ik was behoorlijk laat.
ooooooooo Katrien... wat spannend! Om 15.01 uur staat hier dus een bericht ? Nog eventjes volhouden! Hoe is het met je hoofdpijn.... XXX
Gaan jullie nog iets doen vandaag? (behalve in de gaten houden of cath's test positief is ) Ik was net boodschappen wezen doen en mezelf even verwend met nieuwe schoenen. Ging voor 1 paar maar kwam met 2 terug Moet de was nog opvouwen, wasje draaien en bed verschonen dus ben nog wel even bezig. Heb er ook heel veel zin in
Moon...toe maar 2 paar schoenen... Ach een vrouw moet zich af en toe gewoon goed verwennen. Wat ik vandaag nog ga doen.... uhm.. werken haha, wachten tot het half 6 is en ik weer naar huis mag. Het is erg rustig hier, dus dat zal lang duren. Vanavond eten maken, en daarna zal ik niet veel meer doen. Lekker beetje bankhangen met laptop op schoot, tv aan, en lekker vroeg naar bed.
Haha daarom! De kast staat vol schoenen maar goed. Hoop voor je dat het dan wat drukker wordt anders gaat de tijd zo langzaam vind ik altijd.
Hoofdpijn is nog steeds aanwezig, eerste wat ik ga doen als ik ongesteld wordt is pijnstiller nemen! Maar heb liever dat het wegblijft! Om 15 uur weten jullie het, mits ik het uiteraard ook weet. Als de uitslag niet binnen is laat ik het natuurlijk ook weten! Ga nu echt even verder werken....
ik heb net gebeld en de assistente zegt dat het klinkt als een eisprong. En mag morgen komen voor een echo. En volgens haar kon het best nog dat er een eitje zou groeien. Dus ik wacht het af, vind wel spannend!
Moon, spannend! Hoe laat mag je komen! Morgen weer deze site in de gaten houden dus! Leuk hoor als mensen ook goed nieuws hebben.
kwart voor 11! Kon wel eerder maar dan sta ik erg in de file en daar heb ik altijd weinig zin in Heb nu toch weer een beetje hoop!
Thnx ik ook voor jou! Ik ga nu weer even verder met huishouden en kom zo weer kijken hoe het er voor staat! Hoop echt dat je weer zwanger mag wezen... Liefsss
Dan moet ik jullie maar even uit de droom helpen.... Ben niet zwanger.... Valt mee met de dip, had wel even hoop maar had ook echt met een nee rekening gehouden. Hoop nu dat ik snel ongesteld wordt, kunnen we weer opnieuw beginnen.