Aaaaaah, arme Cath, wat is dat nou voor een rotniews voor je! Dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht hoor. Lees net alle zenuwachtige berichtjes van vandaag en was echt in de veronderstelling dat het goed nieuws zou zijn dit keer. Is het nu echt uitgesloten, of kan je nog te vroeg zijn met testen? Veel sterkte hoor. Liefs Smurfin.
We hebben Esther nog hoor meiden! Heb gelijk een pijnstiller genomen tegen hoofdpijn en vanavond aan de wijn en toastjes filet american. Nu menstruatie afwachten en anders weer aan de primolut! Test is wel 100% betrouwbaar, want is via bloed nagekeken.
Da's niet het nieuws dat we wilden horen, Cath! Jammer, ik had het je zo gegund! Hopelijk is het de volgende ronde wel raak... Esthertje, ga jij morgenochtend testen?
Katrien... wat balen zeg! Shit! Maar wat je zegt, dan maar snel ongesteld worden, kan je ook weer door.. Ja ik was dat wel van plan ja, morgenochtend testen. Ik weet niet of het echt goed is met avondurine. Maar als ik het morgenochtend doe, moet ik dat al om 5 uur ofzo doen.... wel vroeg he! Iemand ervaring met urine van de avond?
's avonds is het minder geconcentreerd. "s ochtends is het sterker.. ik zou morgen ochtend doen.. geeft meer zekerheid.. 5 uur opstaan is het wel waard.. kan je daarna lekker nog even slapen.. je kan ook alleen testen en je vriend/man ;s avonds verassen met schattige sokjes, speen met papa is mijn kanjer etc.
Moon, dat kan ik echt niet hoor, wachten tot s'avonds met vertellen. Ja het is het zeker waard om het om 5 uur te doen. Ik doe het morgenochtend om 5 uur. Zal je zien dat ik vannacht ongesteld word.
Ik deed het om 1 uur smiddags. Als het in je urine zit wordt het toch wel aangegeven. Alles soms is het bij de dag van je NOD of iets er over heen nog niet goed aanwezig.
Hihi ik zat heel aandachtig te lezen.. denk wat ruik ik.. maar had pan aangezet met boter er in.. die stond te verbranden... heel niet verslavend dit forum!
hahahha Moon, doe je een beetje voorzichtig..... Denk dat ze hier op mijn werk ook niet echt blij met dit forum zijn hoor.... hahahah....
Jeetje meiden, wat hebben jullie weer veel gekletst! Ik ben niet altijd online op mijn werk, vandaar dat ik niet reageer, maar ik leef met iedereen mee hoor..... @Balen Cath, had goede hoop voor je.... Geniet vanavond maar van je wijntje en van je filet..... Door naar de volgende ronde helaas. @Esthertje: ik duim voor je! Ik heb vandaag een soort van steen in mijn buik liggen (drukkend gevoel in mijn baarmoeder). Had ik vorige maand ook, bleek achteraf eisprong te zijn. Vandaag zou ik mijn eisprong moeten hebben dus ik denk dat mijn eisprong aan het voelen ben! Geen fijn gevoel, maar ben blij dat ik het tenminste voel... Vanavond dus nog maar een keer aan de klus Ik moet even kwijt dat ik over mijn gyn heeeeel tevreden ben. Hij ondernam toen ik voor het eerst kwam direct actie door inwendig onderzoek, clomid en bloedtest (en dat nadat ik eigenlijk nog maar een half jaar gestopt was met de pil). Toen de clomid aansloeg dacht ik, ik zal wel voor een aantal maanden clomid meekrijgen... Maar nee hoor, gelijk een samenlevingstest en een spermaonderzoek.... Ik kan niet zeggen dat hij me niet serieus neemt! Ben ik erg blij om... (zo dat moest ik even kwijt )
meiden een vriendin van me testen pas na 2 weken positief.. en deze week gaat ze waarschijnlijk bevallen.. dus soms duurt het echt even voordat er genoeg hcg hormoon is
@ dieseltje Vervelend gevoel he die eisprong.. ik had er nog nooit 1 gehad wist niet wat ik voelde.. nooit gedacht dat dat ook zo pijnlijk kon wezen. Fijn dat je zo tevrede over je gyn bent! Ik heb ook een hele lieve vrouwelijke gyn... alleen is het bij ons zo dat met de FM je niet elke x je eigen krijgt. Vorige week had ik echt een b*tch en morgen krijg ik degene die ik had toen het met de eerst van de 2ling mis ging. Die is ook super aardig. Wij werden gelukkig ook meteen geholpen en was 4maanden ofzo van de pil af. De ene doet het gelukkig wel en de andere helaas niet.
ey dames. wat kunnen jullie veel schrijven zeg hahahha. cath wat balen voor je. ik teste van Lotte na 12 weken pas positief. dat zijn dure geintjes. veel liefs Annika
wat zijn jullie een stel ouwehoeren zeg! gewoon 6 pagina's bijgeschreven! heb 1 dag niet gekeken... jammer cath! is het nu dan definitief voorbij? @esthertje...ik hoop het zoooooooo! 2 dagen is al best wat toch? alle andere.... lees wel mee... tussen neus en lippen door... zondag begonnen weer met clomid. (idd ook dag 3) maarre voel me niet raar...had vorige maand veel last van opvliegers.. Heb ook besloten dat ik niet ga tempen, maarre dat ik gewoon ovutestjes haal... dan maak ik me straks ook niet druk over mn temp die zakt.
Inderdaad, ik weet nu hoe een eisprong voelt! Waarschijnlijk heb ik nog nooit een echte eisprong gehad..... (vorige maand de 1e dan). Mijn menstruatie was ook veel heftiger en pijnlijker dan normaal. Heb zelfs 1 dan in bed gelegen. Ik heb eigenlijk helemaal geen bijwerkingen van de clomid, merk er niks van. Ik heb altijd dezelfde gyn, alleen heb ik geen follikelmetingen.... Ik moet een week na mijn ovulatie progesteron prikken, das alles.