@ wendy Mijn ma had het ook.. ik vroeg of het erfelijk was maar ze zeiden van niet.. Ooh heb volop pijnnnn volgens mij is ie aan het springen hihi
oh ja net zat m'n mannetje even hier te kijken maar hij stopte snel weer lol. HIj vondt het maar onzin hihihi
Nu zegt ie dat niet maar tijdens de Miskraam wel. Toen wilde ie dat ik er niet meer op kwam. Of ik moest er echt steun vinden dan vondt ie het wel goed. Nu hoor ik hem er nooit meer over.
Die mannen hebben het maar zwaar met ons. moeten op gezette tijden klussen, moeten maar ons gezemel en gezeur aanhoren... en dan zijn we nog niet eens zwanger. Dan word het misschien alleen nog maar erger hahaha
8-[ hihi ik was echt lastig toen ik zwanger was. Volop beroerd, spugen en had nergens zin in. Kwam echt niks uit m'n handen.. en daar was ie niet zo blij mee
Hey ouwehoeren....!11 Wezen sporten net, met mijn buuf, alsof dat klussen niet genoeg is! Was na 40 minuten al naar de klote. Was dus binnen een uur weer thuis, ging gelijk naar boven, effe op het forum. Mijn mannetje moet er maar om lachen....als ik dan weer beneden kom vraagt ie of ik wat wijzer ben geworden. Vertel hem wel over jullie soms. Denk dat ie het alleen maar fijn vindt voor mij, en dus voor ons. Wij hebben vanavond nog en morgen ga ik stappen met m'n collega's, dus weinig kans dat ik hub nog kan porren voor een "wippie" als ik thuis kom. Vrijdag ga ik een weekend naar Berlijn en hubbie naar DUBAI! met zijn collega's, bonus....! Dus moet gewoon lukken deze maand! Vrijdag weer bloedprikken. Zou toch leuk zijn als er bij mij ook iets gebeurde.... Later.... Sharon
In het begin (toen ik nog niet in de MM zat) vond hij dat ik me gek liet maken hier ha ha. Maar nu snapt hij het heel goed dat ik hier zo vaak ben en hij snapt dat ik het fijn vind om ervaringen te delen. Ik vertel ook veel aan hem, en hij vraagt ook vaak hoe is het met die of vandaag nog bijzonderheden? Wat een lieverd is het toch! Ik ga er nu vandoor. Ik duik lekker vroeg het bed in met een boek! Welterusten voor straks!
hoi wendy, ik zag onder je naam staan dat je pco hebt. pco is erfelijk, dus kan wel degelijk hoor. bij ons zit het ook in de familie, nou ja eigenlijk alle vrouwen in mijn familie heeft het
ja zeker weten, en hij wil ook niet dat ik er op zit! heeft ie lekker pech, ik doe het toch ik zit op het wachtbankje... pff wat duurd wachten toch lang he?
[quote="marit] 25 procent per cyclus is. [/i] aldus gezondheidsplein.nl 25%! ik dacht dat het veel kleiner was, 10% ofzo?![/quote] mijn gyn had het de laatste keer over ongeveer 15 %
Mijn lief snapt het allemaal wel dat ik het forum bijhoudt... hij merkt wel hoe die hele MMM ingrijpt op je leven: pillen slikken, elke dag weer tempen, dan weer eens naar de gyn, de onzekerheid wel of niet aanslaan van de pillen, de lichamelijke reacties door de hormomen (vorige cyclus had ik enorm gespannen en pijnlijke borsten, was niet leuk meer... voelde ook alsof er een siliconen iets inzat).... hij beseft heel goed dat ik daar over wil praten, met hem, maar ook met mensen die zo'n beetje het zelfde meemaken. Want hoewel de teleurstelling er voor hem natuurlijk ook is elke maand, doet zijn lichaam gewoon wat het altijd al deed.... Goede nacht dames... Chrizzzy
goedemorgen allemaal nog geen bloed, dus dat is goed! Maar waarom voel ik dan al sinds zaterdag dat mijn ongesteldheid eraan komt? Voel gewoon constant die zeurige pijn... Mijn vriend vind het niet erg hoor dat ik hier op zit, begrijp me niet verkeerd. Alleen als ik dan bijv. na die test zeg, dat er meiden zijn die zeggen dat het nog steeds kan zegt ie, laat je nou niet gek maken, anders is de teleurstelling straks nog groter. Het is dus bescherming... hij is wel lief hoor Ben benieuwd wat de dag vandaag allemaal weer brengt. Esther
Hoi allemaal! Spannend hier weer! (succes ester!) Hier een week voor nod, 1 of 2 feb. Ook spannend, voelde gisteren avond in eens heel veel kramp onderin mijn buik toen ik aan het werk was. Een ei is er geweest, bij de gyn gezien, en de eisprong dag zelf lag ik dubbel van de pijn in mijn rug. Dus ja dat is wel een goed teken, want we hebben goed geklust, nu afwachten. En ik moet zeggen het gaat me deze maand heel goed af, heb een puppy van 11 weken en daar ben je behoorlijk druk mee! Goede afleiding hihihi. Iedereen veel succes! Groetjes dieneke
Hoi hoi, hier het zelfde hoor. Ik vraag me ook af hoe betrouwbaar de bloedtest was, omdat ik pas 1 dag overtijd was. Als ik mijn eisprong, ondanks de Pregnyl, later heb gekregen kan het dus nog wel. Ik heb de 15e een steek in mijn buik gevoeld, en dat op een eventuele innesteling geschoven. Raar, misschien was het gewoon mijn ei. Heb alleen geen idee hoe het toen met onze klus-planning was.... Blijft afwachten! Dat zou betekenen dat ik de 29e de duivels op bezoek zou krijgen... Voel nu ook wel een soort menstruatiepijn.... Maar ik weet uit ervaring dat dat niks zegt. Kan ook het oprekken van de baarmoeder zijn. Voorlopig ga ik er niet vanuit en hoop ik dat ik snel ongesteld wordt! Nieuwe ronde, nieuwe kansen...
@ cath Met een bloed test kunnen ze toch al voor je NOD zien of je zwanger bent? Anders bel je de gyn op en vraagje het dan ben je ook uit die onzkrheid. Van8 met fietsen naar m'n werk zo'n pijn onder in me buik ging helemaal naar m'n been. Denk dat ie nu echt gesprongen is want nu is het over. Ben benieuwd naar morgen dan kunnen we het zien Hoop stiekem op nog een eitje
Daar heb je gelijk in Moon, maar als mijn ei inderdaad de 15e gesprongen is kun je dat de 23e nog niet aan het bloed zien. Ga volgende keer de hele maand bijhouden wanneer we het gedaan hebben, en ik denk ook maar temperaturen!
Ja met tempen weet je een stuk meer. Ik doe het niet moet elke dag er om 4uur s'nachts uit en soms iets eerder en dan ben ik nog zo lui dat ik er totaal gezien in heb. Vorige x kwam er ook weinig van Maar goed zo lang er nog niks is is altijd goed! Ik blijf duimen voor je...