Eerste ronde clomid...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marittt, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smurfin

Smurfin Actief lid

5 okt 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    Hé Esther, nog steeds niet ongi geworden, jeetje wat spannend zeg. Nu al 5 dagen overtijd... Net wat je zegt, het valt niet mee om geen hoop te krijgen op deze manier. Ik hoop voor je dat je morgen alsnog goed nieuws hebt!
    En Cath, bij jou ook nog niks?

Liefs Smurfin

2. Smurfin

Smurfin Actief lid

5 okt 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    1E RONDE CLOMID
    Alies : maart 2006 gestopt met pil. alleen in oktober een menstruatie. dec 2006 diagnose pcos. zwemmers gb. 17/1/7 menstruatie. 19/1/7 start clomid 50 mg

2E RONDE CLOMID
    Marit : okt 05 gestopt met de pil, zeer lange cyclus, begin okt 06 gyn PCO vastgesteld, eind okt uitslag zaad goed, 50 mg (1e ronde) slaat niet aan. Zondag 31 dec gestart met 100 mg clomid, 8 jan (CD 11) eitje van 11,5mm, 12 jan (CD 15) 7mm, 17 jan (CD 20) 13 mm en 20 jan (CD 23) 18 mm. 21 jan samenlevingstest is uitstekend!! (CD 24) 20,5mm en 23 januari is mijn ei weg! Eisprong gehad!!!!
    Simba : juni 06 met pil gestopt, lange cycli, in oktober PCO vastgesteld, eind november begonnen met Clomid, eerste ronde 33 dagen met eisprong op dag 18. 27-12 begonnen met ronde 2.
    Puksem : 5 jan 07 ongesteld, 5 dagen overtijd.
    Nu 75 clomid.
    Dieseltje : mei 2006 gestopt met pil, hele lange cylus, start clomid 100 mg op 13 december. start 2e ronde clomid 12 januari.
    MJ24 : in mei 2006 gestopt met de pil, heb 1 echte menstruatie gehad na 3.5 maanden, 1x licht roze slijmverlies. na duphaston op 3e dag ong. begonnen met clomid 50 mg. Maar geen reactie. nu duphaston en daarna 100 mg
    Wendy : Mei gestopt met pil, nog steeds geen eisprong, bloedtest:hormoonwaardes heel erg laag, 5 december gyn geweest. bloed geprikt, eigen eisprong gehad, negatief getest. dinsdag 19/12 beginnen met clomid. zondag 21/1 beginnen met ronde 2.
    Smurfin: Oktober 2005 gestopt met de pil. Cyclus begon met regelmaat, nu helaas niet meer. Zaadjes kunnen zich niet vrij bewegen. HSG scan gehad op 28-12, geen verstoppingen! Eerste IUI 6 januari. 20-01 ongi geworden. 22-01 gestart met de tweede ronde clomid 50 mg.

3E RONDE CLOMID
    Esthertje80 : 3e ronde clomid, nette cyclus. 25 december nod gekregen, ga nu voor eind januari.
    Chrizzzzy : jui 2005 gestopt met pil. sept 2006 PCO. 26 dec duivels, nette cyclus en dus meteen door 3e ronde clomid (100mg), zonder tussentijdse controle. 3-1 gyn
    French : feb 06 gestopt met de pil....pco vastgesteld.
    zaadonderzoek=uitstekend.....samenlevingtest=goed.
    clomid 50mg en 100mg werken niet.....nu 150mg clomid
    Jody : in november 2005 gestopt met de pil. zonder ongi in maart een mk gehad. in novem. gestart met clomid 50mg. 20-12 gestart met de 2e ronde. 20-01 start 3e ronde
    Moon85 : april 06 gestopt pil, geen eisprong, 22-11-06 mk 2ling...

4E RONDE CLOMID
    Patje20 : 4e ronde clomid, 3 januari duivels gekregen, 3 dagen later als "normaal" heb nog voor deze maand clomid en daarna?
    Shaartje : 4e ronde, waarvan 3 x Clomid. Na cystes 2 jan. begonnen met 50 mg. Clomid
    Bengel : PCO: 150 mg ronde 2: start datum 20 jan. evaluatie gesprek plannen voor hoe verder

5E RONDE CLOMID
    Cath : op 8-1 twee eitjes van 18 en 21 mm. Direct Pregnyl gekregen en beide eitjes zullen 9-1 springen!
    Sam mv kylian ;PCO, provera kuur, nu weer clomid, maar verhoogd naar 100mg. en hopen op een eitje

6E RONDE CLOMID
    Marjo83: PCO + luteale insufficiëntie.
    5 rondes Clomid 100 geslikt. Ivm dun bmslijmvlies overgegaan op Puregon spuiten. Na 2 rondes Puregon te hebben gespoten weer overgegeaan op Clomid + Pregnyl ivm overstimulatie.. Na de eisprong met Progestan beginnen..

20E RONDE
    Annika: hormoonpompje

NOD
    Alies : NOD ?!?!?!? afwachten
    Cath : NOD 23 januari
    Marjo83 : NOD 30 januari
    Patje : NOD 2 februari
    Puksem : NOD 3 Februari
    Moon85 NOD 3 Februari???
    Marit NOD 5 Februari (CD 25)
    Dieseltje :NOD 7 februari
    Annika :NOD 8 februari
    Jody : NOD 20 februari.
    Smurfin : NOD 22 februari ?!?!?

EISPRONG
    Cath : 9 januari
    Dieseltje : 24 januari
    Marit: 22 jan (waarschijnlijk)
    Marjo83: 16 januari
    Annika: 26 januari
    Jody : 4 februari
    Smurfin : 8 februari ?!?!?

ZWANGER
    ?

3. annika1985

annika1985 Niet meer actief

ey ey eshter.

ik heb nog steeds last van me keel en vooral met sikken.

ik mag naar het ziekenhuis gaan zo vaak als ik maar wil.
    en 15 feb heb ik bi jde gyneacoloog.

veel liefs Annika

4. Smurfin

Smurfin Actief lid

5 okt 2006
    400
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb ons staatje er nog maar een keertje bijgezocht, hij was zo ver weg gezakt door al dat geklets, haha.
    Ik mag de 31e weer heen voor de eerste fm. Wanneer mogen jullie heen, Bengel, MJ en Wendy, of krijgen jullie geen tussentijdse controles meer?

5. annika1985

annika1985 Niet meer actief

ik heb mijn banner weg gehaald want die klopt nu toch niet meer.

veel liefs Annika

6. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Goedemorgen!

Bijna weer weekend! Heerlijk vooruitzicht!

Hier nog steeds geen spoortje van ongesteldheid. En ook ik heb het moeilijk om geen hoop te krijgen. Hou me maar voor dat een bloedtest echt superbetrouwbaar is! Als ik maandag nog niet ongesteld ben ga ik weer met mijn arts bellen....

Spannend allemaal!

@ Annika; beterschap
    @ Esther; ik hou geen duimen meer over...
    @ All; denk ook aan jullie!

We kunnen wel een weddenschap beginnen wie we denken dat het eerst zwanger zal zijn. Weer een nieuwe kop in ons overzicht! Gewoon voor de fun uiteraard!

Liefs Cath

7. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Jeetje wat spannend esther en cath!

Nou, ik weet het niet meer zo.... Als ik naar mijn lichaam luister heb ik mijn ovulatie gisteren gehad of vandaag, in ieder geval dichtbij.... Maar mijn temp is al 3 dagen erg laag en wil niet omhoog (normaal rond 36,8, nu al 3 dagen 36,5)... baal ervan :( . Ook op FF krijg in natuurlijk geen kruis :cry:

8. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Oke, dan ga ik voor Moon

Weet niet waarom... maar dat zei mijn gevoel!

Leuk dit Katrien!

Spannend Dieseltje....

9. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    @Esther: ik heb ECHT ovulatiepijn gehad maar dus geen eisprong..... Ben bang dat de clomid nu al niet meer aanslaat... dipje :cry:
    Vorige maand eisprong op dag 17. Nu al dag 19....

10. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Ik ken dat gevoel, ik ben ook bang dat de clomid niet aangeslagen heeft....
    Gelukkig kan je nog een stapje omhoog, en ik ook!
    We gaan de moed niet verliezen, we zijn toch clomid babes!

Hoor mij nou... zegt iemand dit morgen ook even tegen mij als ik negatief test ;)

Esther

11. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    Mijn lief kwam me net vertellen dat hij in maart een dikke week naar de states moet... even rekenen... stel dat 150mg aanslaat, dikke kans dat ik net in die week dan weer eisprong heb.... moet dus straks in de komende ronde maar gewoon een keertje goed gaan... nog een dag of 10 en dan duivels en daarna dus door met 150mg...

een vraagje voor de dames die 150mg slikken: mijn gyn zei dat ik gewoon 3 tabletten in een keer kan slikken, maar op een recept door de assistent geschreven staat 3 keer per dag 1 tabelt... Hoe doen jullie dat...

esther... ik ben benieuwd hoe het gat bij je...

Chrizzzy

12. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Esther; Waarom ga je niet voor een bloedtest? Dan is al enkele dagen voor je NOD te zien of je zwanger bent, dus nu zeker? Kun je gewoon om vragen hoor bij je arts!

Die digitale zwangerschapstesten ben ik ook helemaal op afgeknapt ondertussen. Duidelijker kan niet, maar komt altijd zo hard aan NIET ZWANGER. Geef mij maar predictor....

Heb je verder helemaal geen kwaaltjes? Ook niet meer eten of slapen?

We gaan straks gewoon met z'n allen naar de 150 MG.... ;) Wat zullen we gezellig worden voor onze mannetjes!

13. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Nou, bij mij weet ik nu wel zeker dat Clomid niet meer aanslaat! Cyclusdag 31 en nog steeds niks. Vorige cyclus was prachtig (eisprong op cd 18), en bij ronde 2 gaat het al weer mis. Balen hoor, en ik had het ook niet verwacht. :( Ik ga maandag maar weer eens de HA bellen...

Cath en Esther: SPANNNUND! Ik wed toch op jullie twee, hoor.

14. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Ja moe zat... en word nu tegenwoordig wakker met honger, heb ik nooit. Ontbijt ook nooit....
    Maarja, kan ook tussen m'n oren zitten he!

Ik test morgen nog even zelf met een normale clearblue, en anders maandag idd maar even langs zkh.

Ben ik de enige die stemt op de gene die als eerste zwanger is... ik ben wel benieuwd wat andere denken.

Esther

15. dieseltje2

dieseltje2 Fanatiek lid

16 okt 2006
    1.578
    0
    36
    dietist
    zuid holland
    Ja dat is ook zo, 150 mg kan altijd nog, maar goed... wachten, wachten, wachten.... ik word er niet goed van (zal niet de enige zijn.....)

Das we balen hoor Chrizzzy dat hij dan uitgerekend weg is als je eisprong hebt..... Succes voor deze ronde dan maar.

Heel veel succes met testen esther... Hoe laat ga je testen?

16. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

dieseltje,

kan best hoor dat je gisteren je eisprong gehad hebt, kan een paar dagen duren voor je temp omhoog gaat.
    als je lichaam langzaam progesteron aanmaakt kan het een paar dagen duren voor je een stijging hebt.

esthertje, spannend zeg!

17. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    bij mij duurt het meestal een dag of 3 voordat de temp echt omhoog gaat na eisprong....

18. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Ik was nog even aan het nadenken. Mijn gevoel zegt dat Esther zwanger is... maar als dat niet zo is: dan ga ik voor Bengel!

We kunnen er ook een poll van maken! ;)

Liefs Cath

19. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Maak jij die poll?

Esther

20. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Wordt pas vanavond of morgen dan, want ik hoor op dit moment eigenlijk te werken.... :oops:

;)

Deel Deze Pagina