Als het niet lukt kan je hem verkleinen bij www.fotoverkleinen.nl @ alies Ik moet straks werken.. Moet wel zo koken haha maar das gevaarlijk tegenwoordig
Zal ut proberen haha. Wel leuk he om te zien wie wie nou eigenlijk is. Vaak denk je iets heel anders.
Hahaha ja Moon kijk even uit met koken. Mooie foto's hoor allemaal! Leuk om er nu gezichten bij te zien!
moon goede tip van dat verkleinen; zo heb ik er nog een paar bijgezet. Wat leuk om iedereen te zien; is toch anders
@ dieseltje Wat een scheetjes. Wil ook graag weer een poes maar m'n man houdt er helaas niet van. Onze hond heb ik ook erg om moeten zeuren haha. Hij vondt het maar niks maar nu is hij er mega gek mee.
@moon...leuke foto.... mooie jurk... leuke kerel @moon's eitje.... vind je het nu ns niet tijd om te gaan springen? @ alle andere...leuk man..om te kijken hoe iedereen er nu eigenlijk uit ziet! Mijn foto's staan ook in mn album... zal ns kijken of ik een foto van mijn kerel kan plaatsen...
Ja het zijn echt drolletjes... We hebben nu 3 katten... Komen er nog 3 bij.... Ik ben helemaal verliefd op britse korthaar (ras)... Ik wil nog een blauwe, een creme en een cinnamon... MOOI.... Nou meiden ik ga naar huis, uurtje rijden, dan klussen in het huis, dus tot, later.
nee bij ons ook geen katten, mijn vriend vindt het ook niets (is ie van thuis uit ook niet gewend, in Suriname wonen ze buiten) De honden zijn vooral om het huis te bewaken en laten zichzelf uit. Thuis krijgen ze hun eten. Het is toch anders als bij ons hier. Ik ben niet zo'n fan van honden, dus we hebben nu konijntjes. Wel schattig, maar toch minder dan een kat. Ach zo moet je rekening houden met elkaar. We zijn toch weinig thuis, dus zo is het goed.
Heb ook een foto van mijn thuis gezin erop gezet... samen met broer, broertjes en zusje.. mn vriend staat er ook bij.... @dieseltje, lieve katten man! Ben helemaal gek op katten! die van ons sporen niet! hihi
Ik heb er ook een foto van mij en mijn broertje bij gezet..... Leuk hoor al die foto's.... Pfff nog 1 uur en 3 kwartier... wat erg zeg... heb niks te doen hier, hadden jullie het al door?